Ben wel bijgelezen maar ga nou niet reageren, Kiki is ingeslapen. Kreeg het net via sms van mijn vader te horen. Het zat eraan te komen, ik wist dat het deze week zou zijn want ze werd toch wel snel slechter maar het doet zoveel pijn...
ellieellende
Geplaatst: 06-05-09 17:28
Ok, ook pijnlijk!! Heb nl wel ooit mijn nier gekneusd, enorme zak vocht eromheen wat resulteerde in een vreemd uitziende bult en heul veul pijn! Dat had ik te danken aan de Bon Jovi, die voorheen van Trea was! Braaf paard, maar nooit de muziek te hard aanzetten! hihihihihi
Nu dat er toch een zadel aangeboden wordt.... (sorry dressuur ben ik voorzien) Ik ben wel op zoek naar een lederen comfortabel VHZ/Springzadel. Heeft iemand nog iets liggen?
Hier geen bijzonderheden, heb de hele dag met hevige migraine op bed gelegen. Heb wel medicijnen in genomen, maar heb nog plat moeten liggen. Nu nog best hoofdpijn, maar wel dragelijk.
oja nathalie, pfff sorryyyyy koppijn en zie echt scheel hihihihi
ellieellende
Geplaatst: 06-05-09 18:06
Ben er weer vantussen! heb iets nieuws gevonden om te vlechten, nou het is niet nieuw uitgevonden, maar ik ga er iets mee proberen te doen.... Als het een succes is, zal ik er een foto van maken! Eerst ff zielige paardjes voeren, dan dressuurles!
Nathalie gelukkig alles goed alleen kneuzingen, die doen zo zeer
Bianc mirgraine
Ellen lekker naar de paardjes en les
Grr, en maatje voor kai erbij en gelukkig drinkt ze.
Nou ik heb de schooldag overleefd, we mochten ook eerder weg gelukkig 5 uur We hebben een nieuwe module gekregen en 5 juni daar 2 toetsen over. Er zijn heel veel mensen afgevallen we hadden 26 mensen begin van het jaar en nu nog maar een stuk of 15.