[TI] Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thefrodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:22

:( grr ik weer hoor... helemaal vergeten. :+
Als ik eraan had gedacht was ik gekomen. Naja volgende keer beter.

Hopelijk hebben jullie met z'n allen een super dagje gehad.

Groetjes :wave:

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:23

prachtige foto's al gezien!! super hoor! wat een knapperds liepen daar tussen!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:27

Fleury succes vandaag met gesprek voor opleiding!! en wens Huub vanmiddag nog maar heel veel Beterschap!

En Iedereen nog gefeliciteerd met behaalde premies *\o/*

snowdon schreef:
Jordy had toch een mooie tweede premie, vergeet niet dat ze strenger zijn geworden en dat het al een hele nette prestatie is als je zo'n tweede premie kan behouden :)

Idd helemaal mee eens :j
Jordy was nu trouwens echt een kopie van Shadow op die leeftijd :D

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:03

hahahaha ik zie zoveel namen voorbij komen kan er me weinig bij voor stellen wie wie is (namen van de hengsten)..Sommige weet ik wel dankzij aan site's op internet maar andere nee kom er niet uit haha..verder ben ik blij dat de eigenaar van Maestro goed de nacht is door gekomen..laten we hopen dat het allemaal goed blijft gaan het is niet niks..het heeft inderdaad een inpact gehad op de mensen die erbij zijn geweest en dan die meiden Maestro nog voor brengen om kippevel van te krijgen..heel veel sterkte het is nu heerlijk weer in zeeland dus ik ga zo maar eens lekker paardrijden..ik lees straks wel weer bij en ondanks alles zie ik gelukkig wel bijna overal staan dat het een leuke dag was geweest en dat alles goed is gegaan..petje af..nou lieve mensen jullie horen me snel weer ga nu eerst naar mijn HAFLINGER haha en dat op een tinkersite maar ik vind tinkers erg leuk en mooi en dat is me gister echt duidelijk geworden geweldig..me hart heb ik verloren aan Maestro..maar er waren meerdere mooie mannen (hengsten)..waar ik de naam niet van weet het komt allemaal wel..ik ga van het mooie weer genieten vanaf een paardenrug..tot vanavond.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:43

Zie nu trouwens in de lijst dat Mr T als afwezig staat, maar die hebben wij toch gezien ?! Tenminste wij zagen een Schimmelbonte met nog vrij donkere vlekken, die volgens zijn nummer dus Mr T moest zijn ... maarja zo was laurenzo ook ineens Merlin :+

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:45

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:52

O haha nu is het mystery wie Angelo nou was ook opgelost :D Had alleen punten gehoord en paard niet gezien := maar da's dus die schimmelbonte die we zagen :)*

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:54

Wat een prachtige dag was het met een heftig eind.
Wat schrokken we allemaal toen Huub daar neer zakte, gelukkig werd er allert gereageerd, wat een super team zijn jullie dat jullie huub zijn leven gered hebben,
en gelukkig om te lezen dat huub weer wat praatjes heeft!
wens Huub maar vanmiddag beterschap van ons en zeg maar dat hij trots mag zijn op zijn hengst Maestro!
En wat een moment van kippevel meiden dat jullie ondanks de omstandigheden Maestro toch nog voorbrachten!
Jullie zijn kanjers!

Ook wij zijn super blij dat Bas Go-Go STER is geworden.
En dat Shamrock Go-Go onze puber is goed gekeurd met een derde premie.
Ondanks dat er erg streng werd gekeurd!
Wat wel goed is vind ik persoonlijk!
Wat een hoge kwaliteit prachtige hengsten bezitten we voortaan hier in Nederland!
Ook daar mag het stamboek trots op zijn!

Ook was het voor ons erg leuk om je eigen gefokte hengsten nu terug te zien op een hengstenkeuring!
Ze zagen er erg mooi uit het deed me goed.

En ontzettend leuk om met een aantal bokkers gekletst te hebben, helaas niet allemaal maar iedereen ken ik ook niet :o

Verder iedereen van harte gefeliciteerd met jullie behaalde premie`s!
En voor de gene die minder hebben gescoord hoop ik dat ze een ervaring rijker zijn en toch een leuke dag hebben gehad!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:58

grid schreef:
O haha nu is het mystery wie Angelo nou was ook opgelost :D Had alleen punten gehoord en paard niet gezien := maar da's dus die schimmelbonte die we zagen :)*

Angelo is appaloosa... varnish roan
Mr Doc Einstein is schimmelbonte...

Mooie woorden Hetty :j

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:03

Wat fijn toch hè dat we allemaal zo met elkaar meeleven.
Het doet me echt goed om dit topic te lezen, fijn dat wij onder elkaar allemaal vrijelijk onze emoties hebben kunnen tonen, de schrik, het ongeloof, de enorme blijdschap en de onvermijdelijke tranen, al heb ik ze dan bij mijn man en paard pas laten lopen en niet in de kantine :)

Ook ben ik erg blij dat er streng gejureerd is, dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede, uiteraard had ik vast anders gepiept als Tom zijn tweede premie kwijt was geraakt :D 8-)
Ik ben echt enorm trots op mijn kerel, die dan wel erg veel praatjes had (heeft zeer dappere pogingen ondernomen om uit zijn box te klimmen wat gelukkig niet gelukt is) en zijn sokken ongelovelijk smerig had gemaakt.
Wie weet haalt ie als 10 jarige (over 2 jaar dus) nog eens wat meer punten.

Toen we thuis kwamen heb ik nog zo gelachen, Tess was heel erg blij dat Tom terug was en kroop bijna in hem, Tom dacht echter dat ie klappen van haar ging krijgen en spurtte dus als een gek de paddock door, Tess er met haar bolle buik vol gas achteraan hahahhahahahaa
Gek stel.
Tess heeft overigens de hele dag staan hinniken vertelden de dames hier thuis, arme buren, we vertrokken om 7 uur en toen begon ze al en we waren pas om 20.45 uur weer thuis :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:06

:o Varnish Roan wel bont dan toch of ?! ... Einstein was het tenminste niet ;)

Zie het straks wel op de foto's :D

Hetty +:)+

Tess hele dag Tommie gemist :(:)

Caira

Re: Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:19

En bedankt he Lien, dat je je gewoon niet herinnert met mij gesproken te hebben, whahaha.

Mr T is inmiddels geruind en verkocht heb ik vernomen dus vandaar dat hij er niet was.

Ik vond het ook leuk om je even gesproken te hebben Hetty, als je tenminste nog weet wie ik was.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:20

Caira schreef:
En bedankt he Lien, dat je je gewoon niet herinnert met mij gesproken te hebben, whahaha.

Mr T is inmiddels geruind en verkocht heb ik vernomen dus vandaar dat hij er niet was.

Ik vond het ook leuk om je even gesproken te hebben Hetty, als je tenminste nog weet wie ik was.

Ik herinner me daar inderdaad echt helemaal niets van....
Sorry!
(Ging het ergens over? of was het prietpraat? :D)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:21

Neuh, heb je hengst 2x van de boxwand afgeplukt en ben je toen maar gaan zoeken.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:22

Whahahaha! Gekke Tom :P

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 14:22

Caira schreef:
Dezelfde tekst voor mij :+ , had die gifgroene sweater aan met witte bodywarmer (dan heb je er misschien een gezicht bij)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:27

Caira schreef:

Ik wist niet dat dit al bekend gemaakt was :+

vlek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:28

snowdon schreef:
Met dank aan Jose (roxtemp) alvast wat foto's van Maestro.

Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RB6DB368.jpg

Dames ik zit niet zo veel op bokt en achter jullie namen hier weet ik de gezichten niet!
Deze week (heb ik afgesproken met de vrouw van Huub) gaan we even zijn paspoort brengen en
even op bezoek bij hem.
Mijn vraag,..mag ik deze foto's aflaten drukken en mee nemen?
Denk dat die dat super leuk zou vinden. Als dat mag zou iemand die willen mailen naar me?

wendy_beumer@zonnet.nl

Vanmorgen was Huub stabiel zijn vrouw vertelde dat zijn kransslag ader voor 80% dicht geslipt is en het dotteren gisteren in het ziekenhuis geen resultaat had gehad.
Maar hij is stabiel!

Idd wat eerder geschreven was denk dat we met zijn allen gedaan hebben wat we konden.
Zijn vrouw zei wel 6x ik ben iedereen zo dankbaar!! Wat als dit op de wei gebeurd was,..

Verder mijn mening over de keuring,..genadeloos gekeurd,..maar goed!!!
Gezellig, en goed georganiseer leuk dag gehad ondanks,..

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:32

Caira schreef:
Neuh, heb je hengst 2x van de boxwand afgeplukt en ben je toen maar gaan zoeken.

En heb je me toen ook gevonden dan?
Alleen Anitta heeft me aan het begin van de dag gewaarschuwd over Tom, wij waren druk bezig met de stand.
Vanaf toen zat of Sil of Christi of ik bij Tom, dus ik kan het me echt niet herinnneren, sorry :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:33

vlek, ik ga er achter aan voor je, maar neem van mij aan... dat mag van de 'fotograaf' (op mijn risico ;) )

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:34

snowdon schreef:
Caira schreef:

Ik wist niet dat dit al bekend gemaakt was :+

Geen idee, hoorde het 1 toeschouwer tegen de andere zeggen, dus weet ook niet 100% zeker of het waar is. Maar lijkt me wel een logische verklaring.

Net zoals ik Tom Price tegen iemand anders hoorde zeggen dat hij Falcon gekocht heeft, of dat waar is weet ik ook niet.

Maar ach zo vang je soms wel eens wat op 8-)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:36

Tom Price was er dus zelf ook?
Geen idee wie dat nu was eigenlijk...

Ja dat gerucht heb ik gelijk maar nagevraagd :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:38

En?

Tom Price is een klein rond mannetje met een alpino petje, hij was er met zijn zoon die een kopie van hem is ( ook inclusief alpino petje hihi)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:41

Caira schreef:
En?

Tom Price is een klein rond mannetje met een alpino petje, hij was er met zijn zoon die een kopie van hem is ( ook inclusief alpino petje hihi)

OOh die Red graag wilden kopen?
:D
Leuk wat je zoals opvangt hè, ik ving nog iets op van de eigenaar van een hengst welke duidelijk terleurgesteld was in het puntenaantal.
Het is niet om te herhalen en dat doe ik dus ook niet maar op zo'n moment lach ik me soms halfdood :+ }>

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:42

Ja die ja, hij wilde Red graag hebben voor een klant in Amerika