Berdien heeft gewoon keihard GEWONNEN!!!!!!!!!!!
Er waren vier presentaties, en de eerste was gewoon heel sterk. Toen kwamen wij, en ik ging best heel goed
Daarna kwam er eentje met een nogal wazig verhaal, ze konden de vragen niet beantwoorden en nou ja
Vierde was het ook niet helemaal. Dus we zagen de bui al hangen 
Gasunie + gastsprekers (wethouders, buurtcommissie, MERleden..) gingen in beraad. We werden even later terug geroepen, en er waren twee beste groepen, waarvan één superwinnaar. Nummer twee was Clear, dus wij zo "oh.. oh..."
"En de superwinnaar, waarvan de presentatie goed was maar het rapport de doorslag heeft gegeven is.. DETAILCOMMUNICATIE!!!!"
Wij dus!

Grote bos bloemen gekregen, op de foto geweest, Lon heeft nog een bedankje uitgesproken
nog meer foto's en felicitaties en daarna aan de borrel met de Gasunie. Echt héél erg leuk
Daarna zijn we lekker wezen drinken en eten in het restaurantje waar drie van ons werken, was ook erg gezellig. Was tegen half 12 thuis, bloemen in een vaas gezet en mijn bed in gerold.
Zo grappig, ons projectvoorstel is afgekraakt en bij de presentatie voor de twee zelfde mannen zijn we zooooooooo afgebrand, en nou hebben we gewoon gewonnen
*toch wel heel erg trots op zichzelf*
Oeh spannend, allerlei veulenzenuwen hier 
Net onweerde het hier flink, het is inderdaad eindelijk wat minder warm. Heb flink liggen zweten vannacht geloof ik
Jes kan ook de spin (nog niet zo snel als het 'hoort', maar technisch wel goed) en rollbackt ook fanatiek. Bijzonder wendbaar