Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus laat dat patatje voor mij maar zitten...
Ben benieuwd of dat mijn ex nu eens de waarheid spreekt omdat alles wat hij tot nu toe heeft beweerd over haar niet waar is..
Ben weer terug 

achter de pc zat toen ik dat las, dus mezelf aangeboden om mee te helpen. Hoe meer handen, hoe beter he...
Lange lijnen werk gaat wel goed heb ik begrepen. Ze kán ingespannen geweest zijn bij vorige adres (boel was aanwezig) dus ik neem eigenlijk aan dat ze het wel kent. Maargoed, het is gewoon lange tijd terug, het blijft een dier, dus je weet het nooit zeker 
Heb dat spul gezien wat Sita bedoelt, en dat is wel gewoon goed, dus daar zal het niet aan liggen
Schiet me nu ineens te binnen, past Amy dat menbit van dat tuig wat je gaat lenen eigenlijk? Anders heb ik ook nog wel het eea aan stangen liggen (wat heb ik in godsnaam niet liggen
)
!!
Ik moest in een openlucht binnenbak ofzo
Met niemand erom heen, behalve een 'bakrand' van ong 20/30 cm. In het begin al ruzie met dr, want ze wou weg, ik helemaal geconcentreert, begint ze ineens heel de tijd weg te hollen, springt ze tot 3x toe over de bakrand heen
Van me 172 punten hield ik er nog 154
Heel veel aftrek, daarna haar op stal gedumpt, voor het springen later ruim op tijd opgezadelt ( 3kwartier). Kom ik in de bak, moest ik gelijk springen! Was allemaal een beetje eerder gegaan, goed ik 1x losgesprongen, werkte niet, nog een keer, weer niet. Toen eindelijk sprong ze, gingen we de bak in, en bij de 5e hindernis werd ik uitgebelt, 3 weigeringen dus 
Je moet het toch een keer proberen.
Jammer dat het niet zo heel goed ging met de dressuur en springen... 
Dat MOET Joyce zijn
Ik nog gekeken tot we dichtbij waren, begeleid door een paard met de naam Cheyenne op het sjabrak. Zo grappig

!
Iedreen lachte erom! Leuk