Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had ook enorm veel angst dat ik s'ochtends een neergebliksemd paard zou aantreffen.. (die verhalen ook daarover..) Gelukkig zijn Tinky en de rest helemaal heel gebleven.
Hopelijk volgende zomer laagje beton voor de stal, en heb gevraagd aan mijn vader om een groot hooinet in de schuilstal te hangen, zodat ze wat langer met hun hooi doen.
. Met de shovel maar even opzij gesleept, zodat er niemand op knapt in het donker. Het begint hier alweer wat rustiger te worden, maar mijn wei is een zwembad helaas. Paardjes staan gelukkig droog in paddock en schuilstal, en ik had de dekens op tijd om (best een prestatie voor mij haha)
De bak was droog. Geen plassen of gesop dus omdat Grace niets had van bomen die van horizontaal naar verticaal gingen kon ik gewoon springen en het ging super
. 50 cm oefenen we nu steeds. Pas als ze meer tempo heeft (want ze werd moe) ga ik eens 10 cm hoger proberen. Maar voor nu is dit mooi!
Zal wel goed komen!
De weide was alleen voor de zomer