[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karinsd

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 14:32

bedankt!! Vind het zo spannend allemaal. Dit word mijn eerste paardje, maar heb er erg veel zin in en ga vanavond weer naar hem toe en zal dan foto's maken.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:29

Zijn jullie ook zo uitgewaaid vandaag? Pff, het weer hier in België..

Vannacht onweerde het als een gek, ik werd met een zeer snel kloppend hart wakker met doodse angst. Was het echt KEI hard aan het bliksemen. Had dit nog nooit gezien. Het was letterlijk; FLITS FLITS FLITS FLITS FLITS ... Onophoudelijk. Enorm vreemd. Nog niet gesproken over de donder := Ik had ook enorm veel angst dat ik s'ochtends een neergebliksemd paard zou aantreffen.. (die verhalen ook daarover..) Gelukkig zijn Tinky en de rest helemaal heel gebleven.

De weide is weer lekker blubberig, al is het niet zo erg als in de winter vorig jaar, toen ze soms letterlijk met hun knieën in de blub stonden. (Toch de shetty's) Hebben we deze zomer een hele laag modder weg geschept en nu valt het dik mee :) Hopelijk volgende zomer laagje beton voor de stal, en heb gevraagd aan mijn vader om een groot hooinet in de schuilstal te hangen, zodat ze wat langer met hun hooi doen.

& Welkom Karin en Elize!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:52

zoals ik al schreef vanmorgen hier dus ook.nu is het ook zo aan waaien.koud is het niet!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:02

Och, Ellie, het spijt me, las erover..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:34

Even weer geshopt voor Amigo zweetdeken,springschoenen en een blauw geblokt halster + touw. En alles in het blauw :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:50

ach geeft niet hoor.

ben net heel even bij ruana geweest,maar kreeg daar t advies huiswaarts te keren vanwege een noordwesterstorm in aantocht.Heel even een paar brokkies gegeven en vertrokken.ze stond alleen in de weide,maar heerlijk aan het hooi en haar brokkies.Vanavond als de storm gaat liggen gaan de meeste naar buiten.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:15

Hier is net onze appelboom omgewaaid, op de weg natuurlijk :O. Met de shovel maar even opzij gesleept, zodat er niemand op knapt in het donker. Het begint hier alweer wat rustiger te worden, maar mijn wei is een zwembad helaas. Paardjes staan gelukkig droog in paddock en schuilstal, en ik had de dekens op tijd om (best een prestatie voor mij haha)

Karlijn; Is diaz alweer helemaal opgeknapt en heeft ze niets aan haar avontuur overgehouden? Lijkt me echt een nachtmerrie zeg brrrr!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:50

Ben ik een weekend weg gaan jullie weer als een razende tekeer hier in het topic. Ik heb inmiddels bijgelezen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:04

Tinky vandaag met der 'nieuwe' zweetdekentje, is beetje te groot, maar vind het der overigens wel erg chique staan!
Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:28

die ismooi idd!

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 07:02

Goedemorgen,

Faye, wat ziet Denzel er mooi uit in dat tuig. Die gaat het zeker goed doen
Jennifer, zo'n 2/3 jaar geleden heeft de tandarts me er al pinnetjes ingezet zodat de vulling beter zou houden. Had hem vorig jaar wel gezet dat er een gat onder kwam maar daar had ie geen haast mee, hij hield het in de gaten..... Ach ja, nu is hij eruit! Leuke foto's van Bart
Ellie, wat stom dat de kijkers zo af hebben laten weten. Maar ja, die kun je dan maar beter niet hebben voor Ruana. En balen dat de stroom gisteren weg was waardoor je niet meer kon slapen.
Andrea, Jaron doet het goed zeg
Karlijn, Leuke foto's van je zoontje met Diaz. En ik vind ook dat iedereen zelf moet weten wat wel of niet. Zelf heb ik ook niet altijd een cap op.....
Mara, lieve Mona. Ik begin ook pas volgend jaar met Ferris. Dan word hij in mei ook 4. Misschien nog wel langer, heb eigenlijk nog niet veel haast.
Kaat, jammer dat Tinky zo'n sloperd is. Hier waaide het gisteren ook ineens enorm. Mooie zweetdeken, staat goed :D
Jessica, inderdaad zo'n dagen zitten er ook eens tussen. Soms heb ik ze ook en dan moet ik echt geen boodschappen gaan doen want dan erger ik me echt aan iedereen :(:)

Zo zondag nog Ferris geladen, stang mag er achter. Maar toen we de klep dicht deden kreeg hij paniek.
Dus maar weer open gedaan. Verder liep hij er wel weer zo op. Hahahahaha hij heeft er alleen moeite mee om hooi uit zijn hooinet de krijgen, had telkens het net in de mond :))
Nou nog geen pakket van Agradi, snap er echt niets van. Volgens de site al 19 september verstuurd. Heb ze maar eens gemaild ;(

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 07:31

Ik heb 1 keer besteld bij agradi,maar weet niet of ik ooit nog bestel daar.Heb toen besteld en ook meteen betaald.Uiteindelijk heeft het wel anderhalve week geduurd,volgens hun was het extreem druk.Tja dan huur je maar extra personeel in..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:14

Bij mij was dat ook met dat grasmasker. was ik ook niet blij mee.
Maar ach, ze zeiden tussen 3 en 13,en de 13e kwam t binnen..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:29

Bah wat een rotnacht gehad verkouden als de pest. Zijn wat ruiten van de kas geknapt door rond waaiend spul. Gelukkig heb ik reserve ruiten liggen. Vandaag maar de deken passen plus het halster zal er foto's van maken

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:08

Schudt mira de hand. Hier nog een met een slechte nacht en een snothoofd bah.

Vervelend van de ruiten!

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:30

Vervelend van de ruiten Mira!

Dat pakket van Agradi, ik weet al waar de fout zit....
Normaal laat ik pakketten naar mijn zus gaan aangezien daar altijd iemand thuis is.
Nu heb ik haar adres en mijn postcode en woonplaats ingevuld, hoe dom 8)7
Dus heb ze maar even een mailtje gestuurd :o

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:37

Is al vaker gebeurd vandaar dat we een voorraad hebben liggen hier.

@Snackie heerlijk hé verkouden zijn...
@Saffier heel handig bezig :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:58

@saffiera:bij mij stond aangegeven levering binnen 1-2 werkdagen.1 dag langer vind ik geen probleem maar anderhalve week?
nu bestel ik meestal via zooplus,ooteman of de paardendrogist.en die leveren allen supersnel,vaak al binnen een dag!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:20

Ik heb nog nooit bij agradi besteld. Wel bij de paardendrogist. Die zijn erg snel!
Ooteman heb ik ooit eens besteld, maar weet niet meer hoe dat ging.

Gisteren toch gelest en gesprongen ondanks het hoosde :o De bak was droog. Geen plassen of gesop dus omdat Grace niets had van bomen die van horizontaal naar verticaal gingen kon ik gewoon springen en het ging super :D . 50 cm oefenen we nu steeds. Pas als ze meer tempo heeft (want ze werd moe) ga ik eens 10 cm hoger proberen. Maar voor nu is dit mooi!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:31

Paardenzorg.com is enorm snel en vriendelijk. Sissi Ruitersport idem :j

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:44

mm die sites zal ik ook wel eens bekijken..

bij ons zijn gister alle lessen afgelast.zoals de stalhouder zei;die kleine kindjes zouden allemaal van het paard afwaaien dis daarom maar afgelast en van de week op een andere dag gepland..

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:47

scheelt ik heb priveles, buiten het af en toe flink waaide en regende konden we nog heel goed rijden. Ik had alleen een poncho aan, maar de wind raakte eronder en zag ik niets meer. Koos er daarom maar voor om zeiknat te worden ipv mij als een ballon voelen haha

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 18:06

Ja wat een wind gister he!

Vandaag was het wel lekker, maar ik ben nogsteeds kapot van zaterdag, dus ben alleen langs de nieuwe stal gegaan om te kijken en bespreken. volgende week verhuisd Diaz!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:09

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 18:54

Was al bekent dat ze ging verhuizen ;) De weide was alleen voor de zomer