Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voordeel is wel dat ik van mijn moeder lekker thuis mag blijven morgen, zodat ik voldoende kan rusten, want donderdag ga ik naar het Vlaams Parlement met school én dat wil ik niet missen!

Hilde
, dus dat bewegen komt wel goed. Ik en stil zitten gaan niet zo goed samen
Dus ben ook erg blij dat ik geen rust hoef te houden. Moet ook gewoon elke dag werken deze week en was niet van plan dat af te zeggen. Zondag naar mensen waar ik een tijdje verzorgd heb (enige plek waarvan ik flink baal dat ik ben gestopt, maar kon niet anders vanwege de afstand). Stiekem hoop ik dat ik even op hun grootste paard mag, die staat namelijk te koop, maar dat rondje vorige zomer erop smaakte naar meer, t is er alleen tot nu toe nooit meer van gekomen. Tja, ze hebben ook bont staan he... Maar toch is het stiekem wel jammer dat ik geen hengst kan houden, deze eenkleurige had ik er best bij willen hebben... http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9533_n.jpg
Wat een reus! Welk ras is hij?
Hij is nog niet eens zo heel groot, hun merrie die dit voorjaar 4 wordt wordt wrs nog groter (of is het inmiddels al). Hun veulen welke eind deze maand 1 wordt is al tegen de 1.70m. Heb hem al sinds sep niet gezien (toen was hij net voorbij 1.50) dus ben benieuwd wat ik aantref zondag.