Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ellieellende schreef:Heb Niamh al een behoorlijke tijd onder het zadel en we zijn nu pas toe aan bijvoorbeeld netjes achterwaarts, halthouden vanuit draf etc...
Dus idd lekker de wat simpelere overgangen uitvoeren, rechtgerichtheid is ook erg belangrijk.
neem je ook les Lisa?
ellieellende schreef:Heb Niamh al een behoorlijke tijd onder het zadel en we zijn nu pas toe aan bijvoorbeeld netjes achterwaarts, halthouden vanuit draf etc...
Dus idd lekker de wat simpelere overgangen uitvoeren, rechtgerichtheid is ook erg belangrijk.
neem je ook les Lisa?
x_Ladylover schreef:ellieellende schreef:Heb Niamh al een behoorlijke tijd onder het zadel en we zijn nu pas toe aan bijvoorbeeld netjes achterwaarts, halthouden vanuit draf etc...
neem je ook les Lisa?
Ja overgangen maken helpt volgens mij goed!
Ga ik doen!![]()
Nee, ik neem op dit moment geen les met haar.
Later wil ik misschien wel een keer een privé-les nemen.
mnkortleve schreef:Pradaatje Geweldige foto's in je topic.
Welterusten.
M_D_H Het zal wel aan mij liggen maar ik snapte hem ook niet hoor.
ellieellende schreef:M_D_H schreef:overgangen, tempowisselingen, af en toe op het rechte stuk wat stellingen vragen,
schouder voor, contrastelling, paar pasjes achterwaarts dan weg draven...
helpt allemaal met het aan "het been krijgen" het van "achter naar voren rijden" en het "nageefelijk" rijden
leuk advies, maar niet voor een paard wat net onder het zadel is...