heb je zeker wel versterking nodig jah! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb je zeker wel versterking nodig jah! 

moeder en kalf overleden.
voor de rest of
, stiekem nog best warm dus.
. Maar er is natuurlijk ook een hoop gebeurd voor het fout gaat.
Inge , moe, geen puf en drukke kinderen
met haar Clover
Vertel, vertel....
, leuk met dit weer.
vooral de liedjes die gedraaid werden waar een betekenis achter zat. Na die film zegt me moppie "sgatje wa houk toch kei veel van jou en wa benk blij da wij hier toch maar ff samen op de bank zitte"
. Dat klinkt voor sommige misschien zo gewoon, maar voor ons niet. Een half jaar voor wij gingen trouwen vertelde de dokter ons (na dat hij gehoord had dat wij een trouwdatum hadden) dat niet uit te stellen naar die datum maar het beste maar gelijk konden trouwen omdat de verwachting niet zou zijn dat ik die dag zou halen of in ieder geval niet aan zou kunnen, maar koppig als ik was ik wilde trouwen op de datum die wij besproken hadden. En het is ons gelukt we hebben een geweldige dag gehad met een super feest. En nu 2,5 jaar later bekijken we de film samen en ben ik "schoon"
, en dat moeten we zeker nog een keer vieren op de één of andere manier nie met zen 2e maar het liefst met alle lieve mensen waar ik enorm veel steun van heb gehad.
Banbay wel in ieder geval. Hij vond dattie best een leeg maisveld inkon, in plaats van op die saaie weg lopen... raar beest!
ellieellende schreef:Nouw Trea.... nu moet ik wel een traantje wegpinken hoor!
ben zoooooo blij dat je er nog bent en dat jullie zo'n lieve vrienden geworden zijn!
Ik ga maar eens naar stal om de beestjes in hun lekker droge stalletje te zetten, waarschijnlijk staat alles al aan de draad ivm het slechte weer....
en kan je nog lekker genieten van het verdere leven.
dacht even het maisveld in te kunnen gek beest 
En lief van je hubbie
En roze poetskistje gesignaleerd

word je zo sip van,van dit rot weer