hmmz ik ben juist eigenlijk nog neit echt moe nu die klok is verzet, das ook wel irritant, want morgenvroeg kan ik er natuurlijk neit uitkomen
Grit
Geplaatst: 30-03-09 22:48
Ben ook niet moe Ben ook niet moe Ben ook niet moe
Krijg net een smsje dat de planningscomputer een systeemfout heeft. Ik weet dus morgen pas hoe laat ik moet beginnen, als ze computer nog aan de praat krijgen. En anders??????
Pffoei even niet meer geweest, het was ook zo druk De adoptiepaardjes zijn gearriveerd gisteren dus moest alles evne in orde maken voor ze. Maar ze staan nu rustig, zal straks even foto's plaatsen.
Ik heb afgelopen vrijdag even geoefend voor onze springewedstrijd van aanstaande zondag, het ging super! Heb 80cm gesprongen, Guus heeft geen 1 keer geweigerd of is er langs gegaan en hij ging ook niet meer zo hard. En hoe hoger we gingen hoe beter hij sprong. Het parcoursje zondag is 50-60 cm dus mooi om te oefenen Het zal mij benieuwen
shania zojuist met mijn werkflaptop naar nummer 7 gestemd, wel een heel eind bij gelezen, veel vergeten, veeeeeeeeeel mooie foto's gezien; zag deze ook en vond ik erg slim: voor iedereen waar welk pupke betrekking op heeft;
ellieellende
Geplaatst: 30-03-09 23:25
[quote="Biancaa"]ja Nemo toch? Dat is een doktersvis dacht ik
ik heb een baal als een stekker dag. verkouden,koppijn, lijkt of alles tegen zit en moet straks gaan werken ach,soms heb je van die dagen grrr
Schimpje
Geplaatst: 31-03-09 08:56
Goedemorgen! Hier alles bont en blauw, gelukkig neemt de zwelling al iets af dus hoop morgen weer te rijden.. Gister heeft mn instructrice de schimmel maar even gereden, voor het eerst met een S&T in, hij deed het super! Liep weg alsof hij het al jaren deed..! Ze heeft gelijk even gepolst hoever de knopjes van de wissels er zijn, naar links sprong hij hem in 1x, naar rechts nog wat lastiger (overkruist:"Oh help, waar gaan mn benen heen..?!?!") maar dat komt wel goed.. Ga vanmiddag wel naar school, heb toch de hele ochtend managen en absoluut geen zin in!!
snowdon
Geplaatst: 31-03-09 09:20
Arme Britta Bont en blauw hihi, leuke hobby he
Nemo is een clownsvis en zou ik niet in een vijver zetten
Shania van 16 naar 7... zit er dan zo weinig verschil tussen de kandidaten?
Hier ook geen zin.... maar willen jullie om 4u even heel hard duimen dat ik een goed bod krijg bij het tweede gesprek...?
Schimpje
Geplaatst: 31-03-09 09:38
Hier is de zin ook ver te zoeken, maar zal voor je duimen Leon!!
Klasgenootje gister op school met haar mooie opmerking: "Je kan zo solliciteren bij de Albert Heijn; HAMSTEREEEEEEEN!!" Doelend op mijn dikke wang natuurlijk..
Snowville
Geplaatst: 31-03-09 09:42
Tuurlijk gaan we duimen Leon!
Succes voor de mensen die geen zin hebben vandaag!