Waah Grrr, wat spannend! Blikjes Redbull in huis
?
Sita, laten we hopen dat het nu wel lukt! Ik heb even gemist welke hengst je op het oog had? O Malley?
Het is hier heeeeeerlijk weer, we hebben het voordeel dat het is afgekoeld, maar het regent niet, en het gaat ook precies om ons heen! Gelukkig wel!
Spannend al die veuliesverwekkingen
Vanochtend lekker op Nig gereden, het zweet droop van onze lichamen af
Ik had na het rijden Nigel maar even afgesopt en perongeluk-express uitgeschoten met de slang zodat ik ook zeiknat was. Was wel verfrissend moet ik zeggen, haha!
Nigel liep heerlijk en eindelijk! Hij was weer jolig en stout! Dat heb ik twee weken moeten missen, hij was zó braaf dat ik me zorgen ging maken
Z'n spiertjes zijn weer lekker aan het opbouwen en de constante aanleuning komt steeds dichter bij!
Ik ben zo blij, want toen ik m kreeg was hij zo in de houding getrokken dat hij het ontzettend moeilijk vindt om zich te ontspannen.
Ik heb hem twee weken laten stofzuigen, toen opgepakt en toen heeft ie twee weken lopen sterren kijken en nu sinds een maand is hij eindelijk de aanleuning aan het opzoeken en gaat ie lekker door zn lichaam lopen, hoera!
Zweet ze nog, mensjes, ik ga voeren en dan in de tuin zitten.