mamauba schreef:Chub en Marcella goed gedaan, knap hoor. Ik heb me vandaag ook opgegeven voor een paar wedstrijden van de manege. Onder het zadel met Meine de fries voor dressuur en mennen met Meine en Bram de fjord voor dressuur een vaardigheid. Ik denk laat ik me maar 2 keer opgeven word ik in elk geval niet alleen maar laaste maar vast ook 1 na laaste.![]()
![]()
Gewoon lekker doen ben het voorbeeld dat een fjord echt wel dressuur kan lopen (alleen het baasje laat nogal eens wat steekjes teveel vallen).
Nu hopen dat ik voor aanstaande zaterdag vervoer kan regelen, want dan start ik nog een keer selectie wedstrijd. En kijken of ik het dan nog beter kan doen. Heb nu trouwens L1 en 9 winstpunten dus mag bijna over.
edit: Filmpje doet het toch bij mij duurt alleen verrekt lang voor dat ik het binnen had.
Maar heb je meteen wel een leuke uitvergoting van je peerd, of niet dan? Je kunt nl over een tijdje die battie bestellen. Kun je de pennyposter ophangen 

(geintje hoor).
, maar idd toch begrijpelijk dat nu ze echt alles van daaf heeft opgeruimd enzo t moeilijk is om op die plek te komen enzo
al zeg ik zelf
dus moet echt nog naar de kerstmarkt
... hips ... krijg je altijd van die mooie rooie wangen van
(vrij veel gestapt en gekletst hoor