Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
*

. Je kan te dichtbij komen. Ik kan geen ja en geen nee zeggen. Ook weer een onderdeel van de PTSS..
, Clover en jij komen er samen wel... straks ik de zomer dan moet je is zien.. dan kunnen jij en je mooie lieve koeitje lekker genieten van hjet biten rijden..
HijadelaLuna schreef:Ze heeft ook gewoon een vreselijk lekker bekkie

En toen zij mevrouw schaap even goedemiddag en toen zag je helemaal dat hoofd kijken van WTF? Op de blaat van het schaap reageerde de andere pony dan weer, en toen wist ze het echt niet meer
Ze loopt als ik alleen met haar op stap ga over het algemeen heerlijk ontspannen naast me, alleen gaat ze soms ineens aan de andere kant lopen, kon er niet echt een aanleiding voor vinden, dus vandaag eens bewust op gaan letten. Blijkt dat ze als iemand passeert altijd zorgt dat ik tussen haar en de "vreemde" loop, muts is het toch ook
Jolandaa_ schreef:Als iemand nog wel een gouden tip heeft voor het expres je been tussen paard en bakrand te zetten. graag
) dan probeer ik altijd niet langer dan een rondje achter elkaar onafgebroken op de hoefslag te rijden.
I'm in love, ultiem droompaardje, al zijn er nog wel meer Collinmerrie's waarvan ik dat zeg
Eef, maar bedenk, wat zouden de pieken waard zijn zonder dalen? Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, binnenkort gaat het vast wel weer beter! En anders ff niet, so what? Je kan nog 1001 andere dingen met haar doen toch? Cloof zorgt gewoon dat jou grens steeds weer op de proef wordt gesteld, op den duur zal hij daarvan omhoog gaan hoor. Heb je wel eens gemend? Gaat dat beter? Persoonlijk vind ik dat namelijk veel enger dan rijden, voor zover ik iets eng vind
Krijg je ook aparte dingen van, zoals gekneusde nieren enzo

Nu wel moe, maar kan lekker uitslapen, daarna naar stal, en daarna nog ff weer werken. Heb tm zaterdag sluit, dan zondag naar Devonwood en oud huisgenootje en maandag weer verder met de sluits. Mijn eerste dag zonder verplichtingen is nog niet in zicht
Zal zeker niet meer deze maand zijn, maar ach, zolang het maar leuk is toch? En ik werk tien keer liever sluits dan die dagdiensten zoals ik ze afgelopen week had.
eens kijken hoe hij daar straks vanonder komt, en of ik moet krabben