Is in Roggel (Limburg), meer weet ik ook nog niet...
Chanel? Haha! Maincoon
Pradaatje
Geplaatst: 26-01-10 13:54
Ze is zo vrij! Hier was ze net 2 uur bij ons thuis.. En ze ging al spelen, ze ligt al dagen bij je. En het klikt gelukkig tussen haar en Snowy! Maar als je die bij elkaar ziet is snowy groot.. Jeetje.
Haar moeder is een heel stuk lichter geworden, die was ongeveer hetzelfde. En haar papa heeft dezelfde kleur als Snowy
Eevee
Geplaatst: 26-01-10 14:22
*kwijl* Joyce......wauw wat een onwijs mooie kat!!!
Ben weer terug van stal, heb toch 40 min kunnen rijden, eerst stappen op de dijk en toen nog lekker even draven op de weg......ze was weer lekker fris Maar het heeft wel een paar mooie plaatjes opgeleverd:
En toen was ze tevreden
Ik ga nu even lekker in bad.....weer op temperatuur komen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 26-01-10 14:24
Wei is klaar en m'n huis een stukje leger (en een beetje viezig)
Het voelt in het zonnetje gelukkig niet zo koud als gister en ik kon bij de meeste dingen m'n handschoenen aanhouden dat scheelt ook. Nog even bij Lies wezen buurten, brave JBL aan het werk gezien.
Maartje tandarts overleefd, voor Pim .
Ellen praat met dubbele tong geen pijn meer?
Leon zere keel Zou leuk zijn als ze positief reageren!
Joyce weer niet lekker En een jong katje!
Eevee lekker gereden, nu opwarmen.
Het ruikt hier naar schoonmaakmiddel, dat kan nooit
Schimpje
Geplaatst: 26-01-10 14:25
Lekkere foto's Eevee, heerlijk zo dat zonnetje! *zegt ze terwijl ze in een duffe school zit..*
Alle tandarts slachtoffers bij ons gaan er dagelijks verstands kiezen uit en ik heb daar helemaal geen last van Behalve van die van mezelf,da was nie zo leuk
Wat een poepieieiieiee joyce
eevee lekker gereden
Denise
nog 2 dagen en dan is Pip uitgerekent en ik vraag me af of die äanvallen"wel van haar hart zijn,elke keer als ze zo iets krijgt dan ligt ze ergen onder,lekker warm enzo,nu ligt ze al een week op de dekens en t gaat al heel de week goed(even afkloppen) Pfff zit die pups er zowat uit te kijken...
Ik vroeg me af hoe het met Marja gaat .... Leon: Wat akelig dat van je hond. Zeker met zulke buren. Ik ben er niet trots op om te zeggen dat wij destijds voor onse Witte Herder (r.i.p) ook een blafband hadden. Alleen voor het uitlaten. We hebben hem niet veel gebruikt want wij hadden soms dat als de riem perongeluk tegen het kastje kwam dat hij dan af ging. Nogmaals ik ben er niet trots op en zou het zeker niet weer doen.
Wat een mooie Maine Coon!~!!!~ *claudia verliefd* echt een schitterend katje.
Over katjes gesproken: ik zal even de kattenbak gaan doen maar ben me erop aan het voorbereiden om buiten naar de container te moeten brrrrrr
D_Travis
Geplaatst: 26-01-10 15:09
Evee lekekr gerden!!!
Ze is echt super leuk Joyce!!!!!
Denise de wei klaar!! beter!
Spannend Inge!!!
Ik ben dus al een hele tijd bezig met die rottige oven schoon te maken, wat een ^%%&^%#^&%#^$ werk zeg! irritant als je binnen in wilt schrobben meer die deur open staat (ja kan ook niet anders maar toch ) ik ga weer ff verder
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 26-01-10 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt