als ik die mee ga tellen die Sem in haar puppy tijd heeft gehad, komen er nog een stuk of 6 bij
Resi_lover
Geplaatst: 30-03-09 21:09
whaha alle kleurtjes
D_Travis
Geplaatst: 30-03-09 21:20
joehoeee fanatieke stemmers hiero
mooie halsband janet! en stoere foto van sem!
Amy lekker aan de zwangerschapsgymnastiek bezig zij heeft zo'n gaaf halster!!
daarnet even emt de 4 tinks naar de manege gewandeld en gespeeld in de bak.. was wel even gezellig.. daarna lekker terug naar de wei gesjokt, en daar lekker broodjes uitgedeeld. Bruintje is volgend mij hengstig (toont niet goed) want Travis stond de hele tijd achter haar te snuffelen. Smeerlapje
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-09 21:22
Leon lekker lang weekend
En Joyce gezellig naar vriendinnetje en op terras Nu beetje moe
Maffe Amy nog genoeg energie met buik en Shania alweer op 8 na stemmen hier
Sem met mooie halsband die spoek in t klein heeft en Janet heeft toch setjes
Mascha Veulen kom eruit
Schimpje begint het beurse alweer wat weg te trekken of nu juist weer last van ?!
Ja ja we hebben vissen erbij in vijver leuke roden en roodwitte en een "doktersvis" Was van de week niet meer gelukt maar nu dus wel
Schimpje is volgens mij nog helemaal bont en blauw, logisch na zo'n trap!
Mooie halsband Sem!
Oh ik heb nog 2 keer gestemd met het account van mijn schoonmoeder
Verder heerlijk gereden vandaag met Noa, het was echt superweer dus we hebben lekker gestapt. Ze was ook heel relaxt en ontspannen. Dus was weer blij dat ik het toch gedaan had...
Ja een of andere vage bruine vis lijkt op algeneter maar die maakt de vissen beter (vraag me niet hoe denk misschien door bacterien e.d. er vanaf te eten ?!)
owja bianca Nemo is een clownsvis volgens mij Voor al uw feesten en partijen
Grit
Geplaatst: 30-03-09 21:49
Gezellig, met z'n allen bij Grid in bad!! Ultieme boktmeeting
grrr
Geplaatst: 30-03-09 21:55
Jongens, jullie gaan TE hard! Nouja, hoef niet zoveel te reageren, want 't gaat toch alleen over de stemmen voor Shania. Sorry Siet, ik kan helaas maar 1 keer stemmen, heb maar 1 emailadres, en dat heb ik al gedaan. Maar komt vast goed met al die fanatiekelingen hier!
Hier dus de filmpjes van D'onze die Say aan het uitdagen was heb Say nog NOOIT zo maf zien bokken alleen helaas nog maar 1 bok op film kunnen vastleggen daarvoor deed ze er tig achterelkaar
en die D'onze kan Steigeren z'n baasje had dat nog nooit gezien dus zat met open mond t filmpje te bekijken
Helaas wel met Tel dus niet zo'n denderende kwaliteit maarja camera natuurlijk niet in de buurt ... Je kunt nog net zien hoe schoon Say was
Say had op gegeven moment wel zoiets van nu is het klaar hoor en Baasje is er Toen kwam ze heel lief op me afgerend
Laatst bijgewerkt door grid op 30-03-09 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt