Hengstenvlechten kan ik wel, ook wel van twee kanten, dat je zo'n 'gordijntje' hebt. Maar alleen naast de manenkam, niet ernaast.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sita_ schreef:Zeg trouwens, gaan we volgend jaar ook weer op vakantie met zijn allen?
Whis_Serada schreef:Wat gaan jullie op vakantie doen dan en wie mogen er mee en wat kost het en waarneer gaan jullie whahahahhahaha
Berdien schreef:Kootwijkerbroek is ook wel heel erg mooi, is wat meer in het midden van het land. Dus wel wat verder rijden voor de zuiderlingen.
Marleen! Dat wilde ik je nog een keer vragen. Mogen Jes en ik nog een keer bij jou komen rijden?
Sita_ schreef:Ik herriner me dat er hier op Bokt iemand is, die had toen ook in ons LOZ topic gereagereerd, die ook vakantiestalling doet en beschikt over 2 paarden die mee mogen op rit.
grrr schreef:Kootwijk(erbroek) is idd super, en vrij centraal. Brabant is voor de genen die wat naar boven wonen wel een stuk verder denk ik. Voor mij is alles wel te doen, in het midden he?!
Berdien: Tuurlijk! Lijkt me gezellig! Moet het weer wel even wat beter, maar dan gaan we dat zeker doen!