Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben ik helemaal niet van hem gewend, bij Hilde probeerde hij wel vaker uit, maar eigenlijk met andere mensen amper. Ik heb wel 1x gehad dat hij ook niet meer vooruit wilde in het bos en maar achteruit bleef lopen. Maar gelukkig was dat na 5 min over en liep hij weer gewoon.
jeetje! Was die al wat zwakker dan?
ik kan me de veulenfoto's nog herinneren 
ik heb bij Bart ook zijn manen eraf gehaald tot sportcoupe. Het voorste deel was lang en dik, daarna was het zo'n 15/20 cm denk ik 10 cm lang en dat laatste stukje tot aan de schoft was lang maar dun. Sinds dat ik m heb is dat korte stuk hooguit een cm gegroeid
ik kon dus helemaal niks met zijn manen. En zeker aangezien de wedstrijden eraan komen (in okt begint de onderlinge competitie op de manege dus 2x in de maand wedstrijd) heb ik ze op handbreedte getrokken
staat hem erg sportief en ik kan mooi knotjes maken 

wat een leuke foto's! Dat is bij de tinkerboerderij toch?
hoe gaat het nu met Diaz? En hoe gaat het nu met jou?
owww wat ziet ze eruit op de foto's
dat je haar weer zo schoon hebt gekregen zeg!
Ik merk wel dat ik dat echt vaker moet blijven doen, ik word nerveus als ik het een tijdje niet heb gedaan waardoor hij weigert. Na een paar rondjes rijden en hindernissen achter elkaar te hebben gesprongen ging het weer super
zeker met de wedstrijden die eraan komen zullen we toch echt moeten blijven oefenen
7 oktober hebben we de eerste springwedstrijd 

krijgt ze geen aandacht dan doet ze dus dit 

(was net zo dik onder de blub als zij! hetlevenwint schreef:Heb net met die sjablonen gemeten en Jack heeft een XL pommel nodig van barefoot. Weet/kent iemand toevallig iemand die een te koop heeft ?

(Diaz is stiekem helemaal weg van mijn man hihi)