Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolandaa_ schreef:Gisteren weer een buitenrit gemaakt met Dana Banana.
Het was zooo koud. maar het ging wederom super. Ik moest zelfs met Dana een andere pony gaan leiden die niet overal langs wilde maar al vaak buiten is geweest. Ben trots op der. Ook voetballende kinderen deden haar niks, kindjes die wilde aaien was ook allemaal goed. Auto's rijden er rakelings en volle toeren langs mevrouw kijkt liever naar de heg als de auto's. Het doet haar allemaal niets..
Snackie schreef:Ik weet niks leonoor, mocht ik wat weten, brul ik.
Op de markt staan er wel 2.
Ik heb vandaag gereden.
Eerst gelongeerd, , dat gaat, daarna opgestapt, zonder kruk,en daarbij uit mijn broek (op de naad) gescheurd hahaha!
Veel gestapt,en redelijk wat gedraafd, kan met een lichte beendruk al wegrijden, en ook de ho geoefend.
Hij wil alleen af en toe wel doordrammen, dus heb hem helaas wel een paar keer goed moeten inhouden.. omdat het te glad is om hem zijn gang te laten gaan.
Geen idee hoe ik dat beter op moet lossen?
Diaz schreef:Ik ben van Diaz afgedonderd!!![]()
Ik was zo slim haar niet eerst even te longerenDus madam wilde haar energie kwijt met mij erop.. en zonder zadel is dat dus glijden geblazen!
![]()
Je had het hoofd van Diaz moeten zien!Ik kijk (liggend) opzij, staat ze me aan te gapen.. 'wat doe jij nou daar?'
![]()
![]()
Maar ook na het longeren stoof ze er vandoor met mij erop.. maar het was alleen rechtdoor, en ik had haar snel weer onder controle, dus ik bleef zitten!!
IK WIL EEN ZADEL!
*einde bericht*
Diaz schreef:foto's!
Ik heb Diaz trouwens even met een furmunator gekamt.. dat scheelde veel met loszittende en slechtzittende vacht. Zit nu beter, en lekker zacht!
---
Pony 'Sjash' aaien!:
Mijn knulletje en zijn Casco Cap![]()
---
moyra schreef:bedankt voor het compliment
Helaas woon ik in een flatje en het balkon is iets te klein.
De paardjes staan in pension en allemaal op een andere woon locatie vandaar de twijfel met bo.
Snackie schreef:Ik vind hem echt leuk! qua vlekken ook!
Hier viel ik van de zomer op :
Snackie schreef:topicje : [ITP] Mijn nieuwe vriendje, Tinker Jaron
HijadelaLuna schreef:Trouwens, over dat overbouwd, die foto was nog niks
Hier was het nog veel erger(6 dagen bij mij, plekken is omdat Thigor dacht dat ze eetbaar was
)
--
Mooi bijgetrokken toch? (half jaar later)