Laatst bijgewerkt door Mallow op 08-07-09 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
A_Pallieter
Geplaatst: 08-07-09 22:12
en sterkte voor iedereen die het nodig heeft
ik heb niet alles bijgelezen, wel de laatste pagina's
Ik heb geen fotos gemaakt van silas @ work met murphy sorry Maar heb ze wel @ work gezien
Ik ben vandaag wezen shoppen met me nichtje was erg gezellig, heb heerlijk kunnen lachen ze is nogal blond ( op je horloge kijken hoelaat het is terwijl er 10000000 horloges om haar heen hingen met de tijd erop in de juwelier ...... het is met recht een muts! )
nee naar zaandam lois, dacht amsterdam doe ik haar nog niet aan , zo de eerste keer samen met mij weg! Wat denk je stappen we de trein uit, komt er een Junk naar ons toe welke strak stond van de drugs om te vragen waar de koffieshop was. lekker begin van de dag whahahaha
lieve allemaal, even zo hoor, ik heb even geen puf om de pb's zo te beantwoorden. Ik zit echt mijn ogen eruit te huilen nu en ik voel me absoluut niet sterk. Ik heb het gevoel dat ik mijn zielmaatje weg doe, mijn alles. Ik had haar beloofd dat ik haar nooit zou wegdoen en nu breek ik voor de zoveelste mijn belofte (en ik hoor iemand denken, ja dat doet ze wel vaker)
Ik heb haar echt voor een belachelijk hoge prijs te koop staan hoor, dus ze gaat niet zomaar weg. Ik kreeg al van iemand te horen dat het een droomprijs is, nou dat is dan niet anders.
Ik voel me zo leeg, ik was vanavond bij haar en voelde me zo'n verrader. Ze voelde heel mijn stemming aan want ze kwam helemaal bij me knuffelen, dat maakte het nog erger.
Mijn gezondheid gaat voor, evenals mijn kids en mijn werk. Maar zo kapot zijn is ook niet goed voor mijn gezondheid kan ik je zeggen...
ahh Bianca... ow wat moeilijk ik vind het vreselijk kl0te voor je.. Ik hoop echt dat je een droomplek voor haar vind, maar zelfs dan blijft het vreselijk.. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen...
Resi_lover
Geplaatst: 08-07-09 22:39
Whahahah IEUW Nou, ik ben ook aardig blond *kijkt niet naar Annique* Dat zou echt zo'n actie zijn van die horloges die mij ook kan overkomen
Bianca
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 08-07-09 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
A_Pallieter
Geplaatst: 08-07-09 22:40
Resi_lover schreef:
Whahahah IEUW Nou, ik ben ook aardig blond *kijkt niet naar Annique*
Bianca
* kijkt wel naar lois, druk ja knikkend
Resi_lover
Geplaatst: 08-07-09 22:41
k had net mn bericht gewijzigd
Edit: weer verbeterd soms word ik echt moe van mezelf
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 08-07-09 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
A_Pallieter
Geplaatst: 08-07-09 22:43
Lois is niet blond, lois is gewoon niet zo slim :p hihi
* niet dat ik zo slim ben hahahaha
rommulus
bianca, ik snap dat je je niet sterk voelt nu, en ja als ze dan zo extra lief gaat doen maakt het het extra moeilijk . Je moet haar uitleggen dat het niet zomaar weggaan is, ze gaat natuurlijk niet naar de eerste de beste. Naar mensen die net zo van haar gaan houden als jij doet. Maar jeetje wat is dit moeilijk. Maar je moet niet vergeten, je laat haar niet in de steek. Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go. Je zou haar in de steek laten als je nog langer zo door zou gaan, hier zelf aan zou onderdoor gaan, en haar daarbij niet de aandacht kan geven die ze zo hard nodig heeft. Je hebt het allerbeste met haar voor, en dat begrijpt zij ook vast en zeker. En ondanks je je zo zwak voelt, en zo'n verader. Meid ik vind je berensterk! Want je moet echt wel heel erg dapper zijn dit aan te durven, voor jouw eigen gezondheid en voor je kids! En ook een beetje voor Noa dus! Maar het maakt het niet makkelijk..