Ik zal aan hem vragen, maar weet niet of hij hem nog gaat verkopen. Hy moest pas geleden gekeurd worden en er moesten paar dingen gemaakt worden ofzo, dus heeft hij dr weer iets van 1600 aan uit gegeven dus kan best zijn dat hij zegt van ik hou hem.Maar ik zal het morgen vragen
Ik bedoelde meer dat ik morgen avond niet meer kan lopen.. Heb al een half jaar geen les meer gehad en ook al 2 jaar geen les meer van deze trainer.. Deze meneer houd nogal van consequentie en kan ook makkelijk een half uur doorgaan op iets totdat het lukt.. Maar, daar leer je wel van!
Daar leer je inderdaad wel van, is ook goed voor je spiertjes!
Ik slik voordat ik ga rijden een vitamine B pil.. Dat helpt tegen spierpijn, mijn spieren verzuren heel snel. Alhoewel dat nu ik op het werk veel traploop ook wel minder is geworden. Maar ik heb toch wel meestal heel snel last van spierpijn, en dan ook door heel mijn lichaam..
Leuk Sita, les! Maar je zag er een beetje tegenop geloof ik toch?
Ik zit heerlijk in m'n pyama hier, maar ga zo nog even verslagen voor school maken, en daarna eerst Banbay's benen weer behandelen. Da's een heel werk, dus hopelijk komt Mees zo thuis, kan hij mooi helpen.
Vanmiddag ga ik met Karine naar het NK western in Bunschoten, lekker even kijken.
Ja, ik zie er inderdaad tegenop.. Maar het zal wel goedkomen toch.. Leuk naar het NK! Wil ik ook nog steeds eens heen, om te kijken dan he, maar het is altijd zo ver weg van hier..
rommulus
Goeiemiddag allemaal! Zou ik vanmorgen King gaan rijden, kwam de eigenaar van de stal naar me toe dat King kreupel is. Hij was gister helemaal hinkend binnen gekomen, dus heb hem nu maar in zijn box gelaten en maandag maar even de DA bellen, want dit is al twee keer in korte tijd.
ben gister even naar de ruitersport zaak geweest en heb een mooie lekkere zweetdeken voor misty gekocht. t wordt nu savonds tog wel koud als we van de les terug rijden dus ik denk dat ze daar wel blij mee is heb ook nog even naar dat super mooie hoofdstel gekeken, maar 109 euro is me toch wat te duur.. snik haha