Ik baal nog serieus van die zweep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Maar misschien vindt hij dat niet prettig? Is longeersingel geen optie momenteel? Misschien kan hij niet fijn bewegen en wilt hij daarom het zadel niet op hebben? Ik zeg maar wat he, ik longeer nooit met zadel. Ben ik te lui voor
Punten weinig verstand van, blijft voor mij een mystery dat dressuren.
Jongens, wie zin heeft, ik zoek natuurlijk graag leuke dingen voor de Battie, dus verhaaltjes en artikelen zijn weer welkomWie zich geroepen voelt... Insturen he!
chimello schreef:Maar misschien vindt hij dat niet prettig? Is longeersingel geen optie momenteel? Misschien kan hij niet fijn bewegen en wilt hij daarom het zadel niet op hebben? Ik zeg maar wat he, ik longeer nooit met zadel. Ben ik te lui voor
Jongens, wie zin heeft, ik zoek natuurlijk graag leuke dingen voor de Battie, dus verhaaltjes en artikelen zijn weer welkomWie zich geroepen voelt... Insturen he!
Dott schreef:chimello schreef:Maar misschien vindt hij dat niet prettig? Is longeersingel geen optie momenteel? Misschien kan hij niet fijn bewegen en wilt hij daarom het zadel niet op hebben? Ik zeg maar wat he, ik longeer nooit met zadel. Ben ik te lui voor
Wat zoek je dan?ik heb wel geen echte tinker.. maar ach