[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SIEMxFUNNY

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:01

Ja he. Moet alleen even een auto regelen, maar dat moet wel lukken :D
Ben niet zo planner, dus waarschijnlijk ga ik pas een paar dagen van te voren kijken welke dag ik kom kijken.
Ga jij met Jaron ? Anders wil ik groomen :D :D

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:01

Oh ik ga even Tarzan kijken :') O:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:05

Hihi, Ik heb geen idee of hij er dan klaar voor is. ik heb gister pas voor de 3e keer op hem gezeten.
En,ik bijt niet hoor ;)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:06

Snackie schreef:
Hihi, Ik heb geen idee of hij er dan klaar voor is. ik heb gister pas voor de 3e keer op hem gezeten.
En,ik bijt niet hoor ;)

Je hapt alleen zeker :D
Flauw :+

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:53

Hoi superrizzo, welkom :D
leuk jij woont vlakbij mij.
miss hebben we elkaar weleens op kattenshows gezien :P

veel mooie foto's voorbij zien komen!

En ik heb vandaag die schop onder mn kont gehad en hij werkte zo goed dat we zelfs buiten gereden hebben met onze begeleiding een meter of 10 achter ons!! jaja santje kan het wel!! king was nog steeds wel stout in de bak, maar deze keer minder omdat ik hem nu wel durfde aan te pakken!!
Als manlief meegaat gaat t dus stukke beter..
dus hij gaat maar verplicht in het weekend mee hahahaha

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:05

Welkom nieuwelingen. :)

Ik ben er ook in leusden. :D

Super goed sandra!!!!!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:11

Net uit mijn coma op de bank gekomen :+, was echt helemaal weg.

Hallo nieuwe fans, gezellig +:)+

@ ellie: De hoefstal van mijn hoefsmid neemt hij altijd mee op een aanhangwagen en die laat hij er dan door middel van een lier af zakken. Bij ons op stal bekapt hij een trekpaard in die hoefstal is echt interessant om te zien. Het paard is er zo rustig in dat hij vaak op de banden gaat hangen en dan staat hij gewoon zwaar te slapen. Je moet hem echt wakker schudden om zijn volgende voet te krijgen.

@Sandra: Je hebt het licht gezien :D . Echt goed van je!!!!!!!!

Ik heb Leusden ook al in mijn agenda staan, ben er nog nooit geweest dus ben erg benieuwd.

*\o/* Osteopaat heeft Caitlynn helemaal goedgekeurd *\o/*

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 01:33

Zo dan Sandra, we moeten je vaker aanpakken, wat geweldig!!!
Becs en eva, dus het word een mini meet? :D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 05:46

:wave:

Ik zoek ff wat afleiding, kan weer niet slapen van de pijn, maar heb nu een lekkere dosis pijnstilling dus hoop dat die zo gaat werken en ik nog wat kan slapen. Tot die tijd ff hier afleiding :)

Collinkinders zijn donders, dat heb ik al wel vaker gehoord, vind ik helemaal niet erg. Sterker nog, het maakt hem nog leuker, ik hou wel van wat karakter. Een van de redenen waarom Luna hier staat :D

Beterschap Ellie :(:)
Wat ik nu ga zeggen moet je je niet te persoonlijk aantrekken, ik mag je heus wel en weet dat je het beste met Ruana voort hebt (ik zal nooit meer zeggen dat je haar misschien beter weg kan doen :o :P ), maar ik wil wel gewoon eerlijk zeggen wat ik denk, ik zou zeggen, denk erover na en vergeet het vervolgens. Ik schrik namelijk best wel van waar je aan denkt om Ruana haar benen geschoren te krijgen, en dan bedoel ik niet eens de kwestie scheerapparaat maar de manier waarop je haar blijkbaar wil "dwingen" te blijven staan. Zou je dan niet wat aan jouw positie tov haar willen doen om haar gewoon te kunnen vragen nu stil te staan en dat ze dat dan doet? Dat ze weet op jou te kunnen vertrouwen, als jij zegt dat het goed is dat ze dat "geloofd"? Je kan je paard niet mak maken voor alles, zeker niet, en dat moet je ook vooral niet proberen. Wat je wel heel goed kan trainen is de manier van reageren, grenzen stellen, belonen en negeren. Soms is dat erg lastig uiteraard, maar je kan er zo vreselijk ver in gaan. Het vraagt tijd, creativiteit en veel aftasten, maar je krijgt er zoveel voor terug. Eigenlijk probeer ik zelf daar de hele omgang met Luna op te baseren, soms lukt dat niet en verval ik in oude patronen met ideeën als vastknopen enz. Maar eigenlijk kom ik keer op keer tot de conclusie dat ik degene ben die patronen moet doorbreken, creatiever moet zijn met de manier van haar iets aanleren, dat ik niet duidelijk genoeg ben of iets in de richting. Tuurlijk krijgt Luna wel eens op haar donder en ik heb zelf ook nog een heeeeeeeeele lange weg te gaan voordat ik een paardje altijd kan krijgen hoe ik het hebben wil en op de manier zoals ik het hebben wil, en tuurlijk doe ik wel eens dingen waar ik later spijt van heb, maar ik weet inmiddels wel dat dwingen zelden iets uithaalt. Of nou ja, het haalt wel iets uit, namelijk een negatieve koppeling in het koppie van je paardje waardoor de volgende keer nog een groter drama zal worden. Om even terug te komen op het scheren, je kan haar laten wennen aan het geluid en daarnaast oefenen haar benen ten alle tijden aan de mogen raken, het liefste ook door anderen. Als je daarnaast zorgt dat ze goed weet wat stilstaan is denk ik dat het best goed moet komen. Eventueel kan je haar oogkleppen op doen (of hand ervoor) dat ze niet kan zien wat voor eng ding er bij haar benen zit en dan de volgende keer haar gewoon alles laten zien, zo maak je de stap misschien iets kleiner. Anders zou ik persoonlijk toch gaan voor verdoven, beter dat dan een nog negatievere ervaring, daarmee bevestig je eigenlijk alleen maar dat haar panische gedrag terecht is. Binnen staan valt overigens ook gewoon te leren, is niet leuk misschien. Maar stel dat ze eens wat krijgt waardoor ze stalrust moet houden, wat dan? Beter dat je haar dat van te voren leert toch? Als ik je nog een tipje mag geven? Ik denk dat centered riding misschien wel iets voor jullie is, en dan met een basis opgebouwd vanaf de grond. Google maar eens als je geïnteresseerd bent.

Snelle Jaron :D Ik denk dat je het prima doet, gewoon consequent zijn. Eventueel kan je hem met zn neus tegen de omheining parkeren, deed ik eerder ook wel eens. Ben er hard op terug gekomen toen een bepaald paard wat hier wel bekend is er overheen ging springen, al was dat eigenlijk best wel stoer 8-)

Jemig, heftig van je schoonzusje Mara, hopelijk is het toch niet wat ze/jullie denken :(:) Al heeft mijn (achter)nichtje ook slokdarmkanker gehad op jonge leeftijd, dat is helemaal goed gekomen gelukkig.

Hoe was het met Caitlynn bij de osteopaat?

Zeker stoer Eva :D

Hihih, die Diaz. Slimme jij :P
Ze ziet er goed uit, maar t blijft wel een puppie nog hoor, zou je niet denken, over 5 maandjes is ze alweer vier, wat vliegt de tijd....

Foto's van je tekeningen Andrea? :))
Zou je voor mij eens een keer *tegen betaling* Lady en Luna samen op een papier kunnen krijgen?

Welkom Danielle! Gave Haflinger heb je, met al die appeltjes <3
Leuk koppie heeft Bo, Tosca zoon als ik me niet vergis? Kendra is ook leuk!

En ook Mandy welkom! Wauw, Simba mag je hier wel afleveren (wel ff geslachtsverandering aub :P ) :))
Wat stoer dat je toch jezelf er doorheen hebt geslagen. En nee hoor, spanning eraf nadat je ernaast hebt gelegen is niet gek. Waarschijnlijk heb je onbewust wel aangevoeld dat er iets ging gebeuren en toen het gebeurd was was het klaar. over. punt. Ik heb dat met Thigor ook gehad :o (Ben er nooit afgevallen, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als op hem, maar ook dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen)

Ik kan heel goed vallen voor prachtige paardjes, maar moeders mooiste? Dat was Luna zeker niet :P
Afbeelding

Tinkerdagen.. Ik wou vrij vragen en assisteren, geen idee of ik dat uiteindelijk gedaan heb, maar ik zie wel.

Wat goed Sandra!! *\o/*
Je krijgt trouwens nog Pb terug hoor, als ik tijd heb, kan ff duren O:)
Maar ik wil zeker wel hoor, t was een serieus aanbod ja. Moet alleen ff kijken hoe ik dat ga plannen, t is vanuit Groningen niet om de hoek, en ff denken, er wonen daar zo'n vier bokkers in de buurt waar ik nog wel eens langs zou willen, en dan staat Collin ook nog een heel eind die kant op, ik wil daar een keer op stal geweest zijn voor het geval ik Luna daar daadwerkelijk een paar dagen achter ga laten. Dus wie weet maak ik er een weekendje van, maar dan moet ik ff kijken hoe en wat, met werk en slaapplek.

Trouwens Eva, ik kom daar (voorlopig) niet meer, dus kan je geen recente foto geven van Henk.
Redenen zijn dat ten eerste de paardjes er niet super erbij vind staan, dat vind ik erg lastig, zou er graag wat aan doen maar ga mn geld niet in andermans paarden steken (denk aan te schraal, te lange hoeven enz.), ten tweede kon ik met Kyra nog veel meer als met Luna, Kyra wordt eind mei pas 3 dus ik kan daar maar beter niet komen, voordat ik haar te hard aan het werk zet. Daarnaast loopt ze sinds afgelopen najaar al voor de wagen, dat is voor mij verzwegen gezien de eigenaar wist dat ik dat niet wou hebben. Hij weet inmiddels wel dat ik het weet, maarja, t is zijn paard en t is al gebeurd dus ik kan er verder niks meer aan doen. Ik weet gevoelsmatig precies vanaf wanneer, vanaf de keer dat ik dacht van jemig, sinds wanneer is dat dier zo vreselijk op haar hoede voor iedere beweging die ik maak? ;( Ik heb wel zo af en toe contact met de eigenaar, wie weet is het mogelijk dat Kyra deze zomer hier komt en ik haar (gratis) beleer, lijkt me geweldig. Mocht het leuk staan naast Luna en de band met Kyra dan weer net zo worden als het was dan ben ik wel bereid haar onder voorwaarde van röntgenologische keuring toch over te kopen. Buiten dit alles is het voor mij 40 min treinen (zonder vertraging) en dan 40 min fietsen voordat ik er ben, das ook verre van ideaal natuurlijk (en als ik Kyra daar ga beleren, 3 keer per week die kant op kost me per maand meer dan ik voor Luna aan stalling betaal, dat is me iewat teveel)

Mijn knappe poown nog even :D Blond en blond hebben vrijdag de 13e domme dingen gedaan. Maar ik heb er wel vreselijk om gelachen achteraf _O- En wat ben ik vreselijk trots op dat brave "witte" duiveltje :+:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga maar weer eens proberen te slapen, hopelijk voelt het beter als ik wakker wordt O:)
Morgen werken van 12 - 19, overleef ik vast wel... Dan maandag maar rustig aan doen, al zou ik graag ff naar Luna, t wordt geweldig weer! Maar maandagavond weer werken, en dan moet ik wel, anders heb ik woensdag met werk een probleem. Mijn eerste keukensluit. Blijkbaar heeft mn werkgever nogal hoge verwachtingen, ik mag het gelijk alleen doen. Erg tof, maar dan moet ik maandag toch maar ff meespieken om de fijne kneepjes af te kijken...

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 07:11

Hier nog een die een greep doet naar de para molletjes en bokt, ik ken het plafond intussen uit mijn hoofd :+

Ik kan mij goed vinden in het verhaal van hijadelaluna naar ellie, maar ik snap wel dat je af en toe heel drastisch gaat denken als je je ergens zorgen om maakt. Ik denk dat je uiteindelijk meer hebt aan de lange weg (wennen aan geluid, gevoel van het scheren enzovoorts) dan de snelle optie. Ze is nog jong en heeft blijkbaar nu al een trauma van het scheren, hier moeten eerst een aantal goede ervaringen tegenover komen staan voor zij hier over heen komt, want hoe vaker de situatie vervelend wordt hoe moeilijker zij hier overheen komt en dan ze zal er waarschijnlijk altijd gevoelig op blijven.
Mijn vorige paard had behoorlijk wat trauma's opgebouwd in zijn leven. Zo was hij doodsbang voor smalle doorgangen, bijvoorbeeld staldeur, deur naar de bak, poortjes naar de wei en degelijke, hij sprong echt door die dingen heen om er aan te ontkomen, ik heb echt twee jaar lang de meest sullige dingen gedaan (wist je dat deurposten ook appels en wortels voeren ) maar uiteindelijk konden we er veilig en zonder paniek doorheen en zelfs stilstaan in de deurpost. Bij hem was de angst echt heel erg en vaak bevestigd. Ik denk dat je Ruana met veel geduld best kan leren dat scheren ook "prettig" kan zijn. Mocht je trouwens toch willen verdoven, vraag dan even aan de dierenarts welke middelen een optie zijn. Er zijn namelijk middelen die bepaalde zintuigen, zoals het gehoor "versterken", als ze dan toch al bang is voor het geluid van het scheerapparaat dan is dat zeker geen aanrader.

Lijkt me trouwens erg leuk om te meeten in Leusden, dan heb ik ook gelijk geen moeite meer met jullie namen, ben geloof ik best visueel ingesteld. Zijn er trouwens ook nog mensen hier die naar de hengstenkeuring van het ICS gaan (dit zonder discussies over ics en nsvt en locatie op te laaien)? Ik ben vlekken verslaafd dus ga graag naar een paar mooie mannen kijken.

Zo ga nu een poging schaapjes tellen doen, want mijn ogen worden zwaar.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 09:54

Gezellig meiden, een meeting in leusden :)

Lotte kan altijd beter verwoorden wat ik bedoel :') Dus ik sluit me aan bij wat lotte zegt ellie.

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen lotte :(:)
En ik kan me goed voorstellen dat op alle manieren compleet tegen je gevoel in gaat ( het is een soort mallow verhaal ). Zou haar ALS je haar zou overnemen haar inderdaad goed keuren. Arm ding :(:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:19

Simone, van harte gefelicipaard!

Lot, wat vervelend dat je niet kunt slapen van de pijn.
Is Luna ook een collin dochter? maar als ik jou zo hoor, is het geen extreme donderstraal?

En, je stukje over ellie kan ik me ook zeker in vinden :j

Snelle Jaron, ja hihi. tegen de omheining parkeren is lastig in een weiland met schrikdraad, en daar gaat hij gewoon doorheen hoor haha!

Oeh, Luna is dan ook enorm veranderd ten aanzichte van de eerste foto! en zeker in haar voordeel! Wat voor domme dingen hebben jullie gedaan dan? Wij willen ook meelachen :P

Keuringen, wat is het verschil tussen ics en nsvt dan?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:54

Heb net de paardjes lekker losgegooid :D
Helaas zijn sommige foto's wazig, alles moest nogal rap gebeuren :+

Afbeelding
Giga-sprong :oo
Afbeelding
En een galopje om af te ronden!
Afbeelding

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:27

Wow! Die foto van Luna!
Overbouwd met een Hoofdletter hihi

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 17:39

Ik zal zo even bijlezen en verder regaeren:

Ik heb eindelijk ook weer eens foto's gemaakt van my sweet Mona:

Baassie, wat ben jij aan het doen achter die deur??
Afbeelding

Lekker blokkie hoor (en me toch in de gaten houden)
Afbeelding

Mijn beauty (en de missende pluk manen hangen aan de andere zijde)
Afbeelding

Hele ongepoetste Mona (ze staat scheef hier en hier zie je duidelijk dr schuurplek)
Afbeelding

Tinkerbillen in de container
Afbeelding

Ons plekje
Afbeelding[/quote]

En de paddock en het land
Afbeelding

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:25

Gefeliciteerd.......Simone.

@Tamadine.. wat een leuk plekkie en een heerlijke stel billen ;)

Misschien dat ik toch wel naar Leusden ga ik moet even kijken i.v.m werk
wannneer is de ICS keuring ?

Ik ben vandaag heerlijk naar het bos geweest met mijn nieuwe Barefoot Amber hoofdstel en lekker zonder zadel..
Zomaar een klein uurtje en heelijk gedraaft...Fijn zo'n brede stabiele rug...
Ik post zomeeteen nog even wat foto's

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:28

Knappe mona en snelle tinkie!

Je ziet de schuurplek idd duidelijk!

Ik ben bezig met Jaron zijn eerste topicje.
Vandaag weer gereden, gisteren had hij rust, en ho en weg stappen veel geoefend, men wat zou ik graag een bak hebben om te rijden.dan zou ik ook longeren en met balkjes etc oefenen. en willen galopperen :P
Oh en ik wil een ander zadel, deze is aan de voorkant duidelijk lager dan aan de achterkant, en daardoor zit ik voor mijn gevoel erg voorover. en een bontje maakt niet het verschil.

Daarna nog even een stukje langs de weg, vriendjelief ging mee met skippy,en eigenlijk reed ik alleen maar voor ze uit. en Jari was zoooooo braaf, en ik heb zulllllke mooie foto's gemaakt.
Dus ik ga zo maar eens een topicje openen :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:47

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 01:22

Rebecca, ik wil misschien naar de HK in april, maar moet nog ff kijken of dit daadwerkelijk kan. Ik wil namelijk ook naar de sokkenwasrit en heb dat nu min en meer afgesproken met Sandra (en doe dat ook liever dan naar de HK), het is allemaal niet om de hoek en ik moet er ook weer elke keer een weekend vrij voor vragen. En de hengst voor 2013 / 2014 is toch al gekozen, dus op zijn vroegst 2015 ga ik pas weer serieus rondkijken, t is nu meer van wat "wel leuk is".

Cijfer jezelf niet zo weg Eef, jouw verwoording was ook gewoon duidelijk :P
Ik twijfel heel erg over dat overnemen, eigenlijk had ik voor mezelf besloten dat het klaar was, ik heb Luna, en mag ook op pad met Melody, allebei gewoon op fiets te doen. Waarom zo moeilijk doen voor iets wat "minder" is? Maar toch blijf ik er mee in mn hoofd zitten (ik ben daar al 5 maanden niet geweest)? We zien wel hoe het loopt, iig wordt ze röntgenologisch gekeurd voordat ik ook maar aan kopen ga denken.

Luna is hopelijk niet van Collin := Daar wil ik haar namelijk heel graag door laten dekken. Haar afstamming is onbekend, ik ga het nog wel eens uitzoeken, maar daar wordt ze niet anders van toch? Donderstraal, hmmm. Luna is gewoon Luna, het ene moment zo mak als een lammetje, het volgende moment een wandelende tijdbom. Heel duidelijk in wat ze niet en wat ze wel wil. Maar hoe meer we op elkaar afgestemd raken hoe meer ze voor me over heeft, en tot nu toe heb ik nog nooit gehad dat ik echt niet tot haar kan door dringen, dat geeft een erg veilig gevoel :j Maar het is zeker geen allemanspony hoor :P (dan was ze allang verkocht, al had ik haar dan wrs niet eens gekocht)

NSvT en ICS is eeeh, ja, gewoon anders. Ene voelt zich meer aangetrokken tot het ene, de ander tot het andere. De mensen welke mij tot nu toe hebben meegenomen in het Tinkerwereldje waren voornamelijk van het NSvT, en die keuring was ook altijd op de manege waar ik reed. Ik heb niks tegen het NSvT, maar ik heb er ook steeds minder wel mee. Vorig seizoen (2010) ben ik voor het eerst naar een ICS keuring geweest, en dat was toch wel ff net anders, anders waar ik me beter in kon vinden. Luna is nu ingeschreven bij het NSvT, omdat Kyra dat ook is (en die moet je niet overschrijven ivm afstamming/ goedkeuring/ premies ouders). Maar ik denk dat ik haar laat overschrijven. Ik zit nog in dubio of ze komend jaar eerst nog naar de NSvT keuring gaat of dat ik dat maar laat voor wat het is. Ik denk dat het voor de ervaring geen kwaad kan, en is wel leuk vergelijken. Alleen is met keuren bit verplicht, en dat staat me een beetje tegen. Daar ben en wil ik met Luna nog helemaal niet mee bezig. Bij het ICS mag er gekeurd worden aan het halster. Als ik jou was zou ik gewoon naar een reguliere keuring gaan van beide stamboeken, en misschien is het mogelijk de beoordelingspapiertjes eens naast elkaar te leggen (verhouding exterieur/karakter/beweging verschilt ook per stamboek)

Tinky wordt alweer een stukje ronder! :j :)

Mooie Mona! Ze ziet er lekker happy uit. Wel nog erg aan het groeien, haha :P Die schuurplek, vreemd, ik heb het nog nooit gezien, maar het wordt nu niet meer erger?

Dat klinkt als een heerlijk ritje Mandy! Ik ben benieuwd naar de foto's :))

Kan je Jaron niet ergens anders stallen Andrea? Ligt je zadel verder wel goed? Je kan hem ook ophogen achter met zo'n tennisracketgeval, maar of dat voor je zit zal helpen vraag ik me af.

Hier vandaag alleen gewerkt, was lekker druk. Overdag stond ik samen met een fijne collega, dat maakt het werken erg fijn. Op de drukste uurtjes met wat meer mensen gewerkt uiteraard, was ff lekker aanpoten, maar laat mij dan de bestellingen verzamelen op de drive en ik ben in mn element, haha. Dat blijft gewoon iets hebben :D Nu maar eens op tijd richting bedje, hopelijk slaap ik door, kan ik morgen nog ff langs Luna voor t werk, t lijkt net zo'n mooie dag als vandaag te worden.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 01:33

Trouwens, over dat overbouwd, die foto was nog niks _O-
Hier was het nog veel erger :') (6 dagen bij mij, plekken is omdat Thigor dacht dat ze eetbaar was :o )

Afbeelding

Mooi bijgetrokken toch? (half jaar later)
Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:01

Dat is idd een heel verschil.
Het zadel van jaron moet juist van voor omhoog, maar tis 20 jaar oud, dus dat kan niet meer opgevuld worden,of voledig, en dat vind ik zonde van het geld.

Stalling veranderen is nogal een dure grap, en aangezien we een koophuis hebben, en de vaste lasten constant omhoog gaan,wilde ik hem goedkoop houden.
Liever primitief een paard , dan helemaal geen paard.
Lijkt alsof we niks over hebben, maar nu kan ik nog sparen,en als ik op een stal van 200-300e ga staan dan is dat spaargeld wel weg..

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:19

Denk je er aan om hem te verzekeren Andrea? Of is die dat al?

Lekker gewerkt dus lot.
Het is heerlijk weer. Ik heb buitenrijkriebels :o

Wat een leuke foto's allemaal!
En wat was Luna een lelijk ding :') Ze is echt prachtig opgedroogd lot!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:27

Hij is niet verzekerd, en ook nog niet gekeurd.
Al denk ik dat ik hem niet laat keuren ook.
Ik kan zelf wel een buigproefje,en genoeg gezien om te zien of hij echt ongezond is.
En het aankoop bedrag was er niet naar om hem op de foto te zetten.

Verzekeren weet ik nog niet. voor mijn vorige paard heb ik altijd om niks betaald.
Achteraf had ik het geld beter kunnen sparen, en dat is wss ook het plan van aanpak nu.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:28

Dit was mijn propje toen ze nog jonger was <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lief he <3

Caily