Ik werd geroepen er ligt een vaars te kalven. Wat lag dat arme beest te brullen en te lallen. Kalf zat moervast, ben mijn schoonvader uit bed wezen halen. Voordat hij er was was moeder en kalf dood.
grrr
Geplaatst: 01-11-09 10:07
Ach, dat lijkt me echt heel naar Mirjam....
ellieellende
Geplaatst: 01-11-09 10:25
Ik wilde idd zeggen goedemorgen...... Achos Mirjam..... wat zielig
Leuke foto's Ingrid, Wat is het toch een lieverd he!
En verder zijn jullie heel braaf rustig gebleven vanacht
Ik ga maar eens naar stal, kijken of er een beetje gestressed word daar
Gisteren hebben we ons een slag in de rondte gewerkt om alles voor elkaar te krijgen. Onze paarden zijn verhuisd en staan er goed bij......de mini's wonen in hun tuinhuis met uitloop naar het weiland, prima dus
Al met al is het goed zo........alleen is het natuurlijk nog steeds kalote dat ik die vieze droesveulens op stal heb.
We hebben afgesproken dat ik daar niets mee doe (ivm besmettingsgevaar).......Giel doet de veulens en ik onze paarden, zo is het duidelijk verdeeld.
Lucy_1
Geplaatst: 01-11-09 10:43
Rotdingen zijn dat altijd Mirjam
Grid... Wat een heerlijk filmpje.... Grappig dat ze gewoon door blijft galopperen... En die oortjes naar voren... Lucy zou haar middelvinger naar me opsteken... En oren zijn altijd naar achteren... Behalve als ik voorbij komen lopen, dan kijkt ze naar me van : HELP! Kom je me redden?
Maartje... Prachtige foto's....
Heb de Pathfinder afgekeken in bed gisteravond... Goeie film.....
Gaaf filmpje grid , en wat een leuke stem heb jij zeg!
Ah wat sneu mirjam, echt heel sneu.. Helaas is dat de natuur
Goed geregeld zo angela, wel een rot situatie zeg
Lies goeie film gezien gister
Ik heb een geweldig date gehad
Biancaa
Geplaatst: 01-11-09 10:51
Jeetje Mirjam wat erg, lijkt me zo'n rot gezicht Sterkte in ieder geval!
Gisteren gave foto's gezien van odinn en avelyn.
Ook leuke foto's gezien van Tom en van Sayla, brave paardjes allemaal!!
Die kat van Denise, hahahaha die blik ook. Ze denkt als jij blijft kijken, doe ik dat ook hoor! Al moet ik erbij omvallen
Lies heeft het elke keer zo druk dat ze helemaal brak is, wel een beetje aan jezelf denken he!
Marleen dr kleine meisje weg, Banbay die het er niet mee eens is.
Verder zag ik een uitgebreide samenvatting van Lois
En uiteraard ben ik de rest kwijt, ben gebroken en heb migraine. Heb amper geslapen vannacht en dan krijgen we net een telefoontje dat zijn ex is bevallen en Sanne niet komt brengen Ik zeg dat haar lieftallige vriend dan Sanne makkelijk kan brengen. Hij is nu aan het overleggen met zijn moeder wat zei er van vindt...
Paintlinger
Geplaatst: 01-11-09 10:54
_Rhiannon_ schreef:
Die verhuurder mag zich in z'n handjes knijpen met huurders als jullie, Angela.
Vertel jij het hun
Nee hoor...ik denk dat ze dat nu ook wel een beetje inzien.....ze waren in ieder geval al een stuk tammer tegen mij
Ik zal wel ff kijken of ik foto's kan maken van de geinproviseerde stallen.
Lucy_1
Geplaatst: 01-11-09 10:54
Biancaa schreef:
En uiteraard ben ik de rest kwijt, ben gebroken en heb migraine. ..
He dat zijn geen leuke dingen om mee wakker te worden Mirjam.... Klopt trouwens dat het paardje alweer te koop staat, de naam die erbij staat is haar echte naam. Ik vind het wel jammer hoor, het is een erg lief beest.
Wat groeien ze hard zeg Bianca. Wat is die ex ook een moeilijk iets zeg, nou ik hoop dat het nog lukt voor vandaag
Mirjam wat sneu zeg voor mama en kalfje
Maartje lieve foto's
En zusje op pradatje
Lies lekker op bedje film gekeken en de meeste paardjes al lekker binnen.
Leon ben je er klaar voor om morgen te gaan werken??
Biancaa
Geplaatst: 01-11-09 12:05
Vandaag lukt het niet meer... helaas. Ze zegt dat Sanne niet wilt en geen drama wil maken met die kleine erbij. Ook logisch hoor, maar dan had ze een alternatief moeten geven.
Mich heeft nu een smsje gestuurd dat hij Sanne volgende week wil ipv vandaag, ze kan nu geen excuus geven dat ze moet werken Nee ze stuurde terug "We kijken wel wat Sanne wil" Mich heeft nu weer terug gesmst van "dat is niet aan Sanne maar aan haar ouders, Sanne zal niet willen omdat ze graag bij haar nieuwe broertje/zusje wil blijven, wat logisch is"
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 01-11-09 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja kijk ik snap best dat het even een rare tijd zo is als je een kleintje krijgt en de andere zou naar ex moeten. Maar net wat je zegt bied dan aan of het goed is dat het een weekend opschuift