leuke foto's. word mooi het huis, en leuek vliegende paardjes.
ik heb ook geen tijd om echt op alles te reageren, doe wel mijn best. maar vind het heel leuk om alles te lezen.
post zelf ook meestal wel waar ik mee bezig ben en hoe het met de paardjes gaat. als iemand het niet wil lezen scrollen ze er maar overheen. zo ga ik morgen dus naar de bruine merrie, 4 uur op een dag in de auto, maar heb er echt heel veel zin in.
Grit
Geplaatst: 27-09-09 20:56
Ik vind de derde foto erg leuk . Zo mooi dat verschil in groot en klein. Dundee heeft idd al een flinke jas.
ja ben echt heel benieuwt. weet niet zo goed wat ik van haar moet verwachten. ze is nog jong. hoop zo enorm dat ze erg braaf is. hoop er misschien een beetje te erg op, maar ben tegelijkertijd ook wel bang dat ze toch nog wat groen voor me is. morgen ga ik het zien
Over warm. Travis zweet enorm snel, hij heeft nog helemaal geen dikke vacht maar na een paar rondjes dollen in het lnad of in de bak zweet hij al heel snel. Kan dat ergens door komen? Of is hij gewoon conditieloos?
najah dan moet Travis toch echt zelf wat aan zijn conditie doen want hij hoeft nog niet aan het werk natuurlijk
Grit
Geplaatst: 27-09-09 21:08
Het is nu ook lastig weer, alweer een dikkere vacht, maar nog best warm. En het ene paard zweet meer en sneller dan het andere paard. Als Vince een man was, had hij veel deo nodig