Heb een dansproject s'avonds Ik moet dus verplicht op school blijven, we moeten verplicht op school eten. Maargoed, hun kookkunsten zijn niet de beste. Dus hopelijk maggen we toch even naar de mac
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van dat type wagen, ik heb liever zoals ik zelf heb, dus met de bankjes overdwars. Dit omdat je dan nog eens een bijrijder ofzo kan laten staan in de bak
Eten alweer op --> had bere honger nu (rest vd niet dus )
Zie het al voor me Maya + Leon met kar in galop door t bos siet met putje buts buts/ vol op de rem of "vliegles" ?!
Vond het ook altijd heerlijk om met shet (en later welshje) door het bos te galopperen met kar jammer dat ze naar belgië zijn verhuisd nu heb ik niks meer om te mennen ...
Ja, en die is ook t duurst.. Maar staat wel in Friesland/Groningen.. Kan Hotze even langs, misschien kan ie wat afdingen.. Alleen hoe moet ik in godsnaam dat ding hier krijgen..
Precies op dezelfde manier als ik mijn kar hier heb gekregen Op een auto ambulance.... Of gewoon een andere aanhanger. Die mag Hotze vast ook wel zelf rijden / trekken Zijn niet zo zwaar vaak.
Afhankelijk van hoe breed ie is, kan ie mss in een trailer... Dat kon die kar van mij niet. Maar betwijfel of dat met deze wel kan...
Kijk.. dan valt er vast wel iets te regelen? Bij mij heeft toen m'n broer / vader dat allemaal geregeld... Ambulance van onze garage geleend, gewoon gratis / vriendendienstje enzo
Ik moet zeggen, voor die prijs, de staat, het formaat en wat er wel / niet bij zit, vind ik het er erg goed uitzien... (gebaseerd op de foto's iig). Die rem moet je wel zelf even oplappen, maar ook dat moet toch wel lukken? Genoeg handige mannetjes in de buurt die dat willen doen.