Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig wel alles goed kunnen oplossen en ook wel constructief bezig geweest. Zaterdag gaat ze naar de nieuwe stalling, komt ze ook weer lekker op de wei met een vriendje, zal haar ook goed doen denk ik.

ben benieuwd als die groot is 
robbie88 schreef:Ik ben vandaag naar de balansclinic geweest, net klaar .
Lange maar leerzame dag met otto, flexchair eb ademhalingstherapie[ [url=m/Snsr4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik heb wel meegelezen. wat heftig ellen dat ongeluk met mira
verder komen er ooie fotos voorbij. eindelijk heb ik weer een beetje rust na het druk met klussen en zo. einedlijk weer tijd voor nikki.ze heeft haar niet verveeld hoor lekker op d wei met haar vriendjes. ze mag momenteel bij mijn zwager in de wei die nu de koeien al binnen heeft. gisteren weer voor het eerst gereden mevrouw was erg fris en probeerde me wel uit toch goed afgesloten. 2 weken terug had ze in de koeienvlaaien liggen rollen met de shoft en manen en stinken nog welkom aan de nieuwellingen
Jodym schreef:Sorry helaas geen tijd om alles bij te lezen. Super druk met combi opleiding, werk, pony etc etc.
Pony is nu 2,5 jaar en wil toch langzamerhand wat serieuzer beginnen met longeren/ grondwerken. Iemand nog belangrijke tips ofzo?
Ben er zelf niet echt in thuis
pfieuw.

Jodym schreef:Sorry helaas geen tijd om alles bij te lezen. Super druk met combi opleiding, werk, pony etc etc.
Pony is nu 2,5 jaar en wil toch langzamerhand wat serieuzer beginnen met longeren/ grondwerken. Iemand nog belangrijke tips ofzo?
Ben er zelf niet echt in thuis
Lekker grondwerken en wandelen is genoeg voor ze nog op die leeftijd denk ik.