Ga eens zien wat ik kan doen om van dat spul af te raken, moeilijkste factor is dat het via een tussen persoon is die die gene als "vriend" ziet van wie die het heeft gekocht... dus is beetje op zijn teentjes getrapt dat het vele te nat spul is en op dat vlak ook koppig enorm koppig. Heb al gezocht of die ik de leverancier niet vind via een omweg maar nog geen succes gehad. Daar voor is het terug brengen/ruilen moeilijk juist omdat die gene koppig is en zijn mond niet durft open te doen dat het gewoon niet is wat er gekocht is van spul.
Enig ding is met de wet klant moet ook de boel controleren volgens de wet, enkel mochten de pakken nog niet open toen want had nog een rust tijd nodig van x aantal weken. Tja heb nu wat tips gekregen links en rechts waar ik mee aan de slag ga en in tussentijd zou ik moeten zien achter een tel nummer van die gene te komen van waar het uit eindelijk vanaf komt.
Ik ga morgen en overmorgen rijden, daarna trainingsweek 3 starten vanaf dan ga ik ook een punt moeten maken om bij schemer en donker terug te rijden af en toe (gelukkig maar rondjes van 1uurtje). Als ik de trainingen wil volhouden.