De kleuren verschillen echt per halster, ik heb een best 'bonte' uitgekozen voor mezelf Hij is op de foto wel belachelijk rood moet ik zeggen.. haha
Dribbelkont
Geplaatst: 21-09-12 18:09
hier even fototje want bent niet veel aanwezig hier i.v.m. ongeluk gehad. wil niet dat jullie ons vergeten vandaag gelukkig even naar stal zoe wordt gedaan door iemand van stal gelukkig
(Ik heb t een beetje druk, dus reageer niet altijd, maar probeer wel zo veel mogelijk bij te lezen!) ooh Zoe is echt gaaf en beterschap Dribbelkont Mira wat stom zeg, niets van aantrekken, ik vind jullie een mooi stel! Wat een leuke foto Kaat! Oh jee saffiera, ik ben te laat met deze tip, maar wat goed helpt is ijsklontjes in je mond als de verdoving nog werkt, dan gaat t veel minder zwellen.. verder regelmatig paracetamolletje slikken, zodat het nooit helemaal uitwerkt, veel koelen en na iedere maaltijd (of poging tot) spoelen met zout water. Nog steeds geen agradi pakketje? Ik zit ook nog te wachten op Gijs zijn nieuwe halster. Gelukkig een maat full en geen cob, anders zou ie m al bijna niet meer passen. (Cob gaat nog op laatste gaatje). Wij betalen ons ook blauw aan de DA.. We hebben 2 katten en die gaan 1x per jaar voor de entingen, ben je mooi 130 eurie kwijt (voor 2) . 2e kat is in consult wel iets goedkoper, maar scheelt echt maar 5 euro ofzo.
ik meld me ook nog even vandaag.voel me al weer verschrikkelijk,de buikgriep is nog steeds niet over,vanmiddag kreeg ik in ene last van diaree erbij.ach ja t is wel vol te houden maar leuk is anders.Morgen ga ik niet werken maar dat heeft te maken met de gezondheid van de man waar ik naar toe zou gaan.Hij is longpatient en kan niets hebben of hij heeft al een longontsteking te pakken.nog leuker is dat geen enkele antibiotica aan slaat bij hem.
vanavond is er weer gereden op ruana.daarna toch er zelf ook maar even opgestapt,ondanks dat ik me echt niet toppie voel.Maar op de een of andere manier voel ik me toch even beter als ik bezig ben.Dat zelfde effect heb ik ook als ik ga zingen.voel ik me ziek ,maar ga ik toch repeteren dan voel ik me al veel beter.gek he??
vanavond heetf er al weer iemand gebeld voor ruana.Ook zij komt zondag weer kijken.toecallig had ik al afgesproken met de bijrijder,dus dat komt goed uit.nu ben ik gelukkig nog rustig,maar hoe zal dat zondag zijn?
nou ja ik ga weer lekker naar bed toe.Morgen verder met snoeien,want kan toch niet stil zitten.wordt je toch niet beter van en buitenlucht is goed!
Zoé haar manen gaan er eind volgend jaar af na de keuring. snap dat jullie het erg mooi vinden maar zoe vindt het een drama en is erg veel werk om ze mmoi te houden. heb haar niet om haar manen en weet dat ze het prettiger vindt dat ik niet hoef te vlechten.
Sandra1984
Geplaatst: 21-09-12 23:55
ellie, ik vind het knap dat je het doorzet, ik hoor zoveel twijfel en onzekerheid als er mensen komen.. ik heb nu echt de knoop doorgehakt en ikvind het juist leuk als mensen komen.
Het gaat ook heel goed met king, hij is ook erg braaf en vind het geweldig op te rijden. lekker op buitenrit en genieten maar!
Vandaag lekker met merc aan de wandel geweest. Vriendin mee en die heeft foto's gemaakt, alleen was de batterij leeg dus toen we op mooi plekje waren was ie leeg hahahaha. Heb er wel weer een mooie blauwe plek bij, meneer vond het vlechten van zn manen maar saai en liet dit merken door met zn rechterbeen te klauwen(doet ie wel vaker als ie ongeduldig wordt hahaha) en ik was zo slim op te ver voor hem te staan, maar niet dicht genoeg, dus mooi vol op mn been hahaha, dat been had nog geen blauwe plek.. maar hier de foto's
Al best lange manen!
Aan de wandel, en ik hou niet zo van op de foto gaan haha
overal kijken
dan zien we ineens een stuk zeil en dat is eng!!!
zo eng, dat je het gras moet redden van dat enge zeil!
toen wilde we dus de mooie foto's maken, maar toen was de batterij dus leeg
VandeMol
Geplaatst: 22-09-12 08:07
Oeh , ik vind dat wel zonde hoor , de manen eraf...
Mijn merrietje van 2 heeft ook al heel lange manen en eigenlijk doe ik er nooit iets aan. Nu het kouder wordt in de nachten heeft ze wel een lekker warm nekkie !
Ik geef je gelijk dribbel. Mss is het zonde.maar comfort is belangrijker
Dribbelkont
Geplaatst: 22-09-12 08:44
zoe heeft geef comfort meer en denk nu wel ik wil nog een keuring maar is het wel zo eerlijk. zweten in de zomer. manenkam gaat hangen,broeiering op manenkam doordat het zo verschrikkelijk dik is. ze loopt voor me weg 1 keer per week omdat ik haast 30 met haar manen bezig ben vlechten eruit,uitborstelen,vlechten en omhoogknopen anders staat ze er op. het is nu ook meer manen als pony en zie haar steeds meer verdwijnen en manen groeien nog steeds erg snel door. voorpluk is al paar keer afgeknips omdat ze zelfs de vlecht op at
dit is 13 maanden terug
dit nu
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 22-09-12 08:54, in het totaal 3 keer bewerkt
Ok dus, dan stel ik me even voor. Ik ben dus Elise De Clerck en vind Tinkers echt fantastich Ze zijn super mooi en je kan er echt alles mee doen. Ik zefl heb geen paarden, maar ik ga waarschijnlijk van 18 februari tot 1 maart stage gaan doen op een tinkerfokkerij Ik hoop dus echt dat dat leuk word Ik hoop dat ik mag mee praten.
xxjes Elise
NathalietjeB
Geplaatst: 22-09-12 09:46
Snackie schreef:
Wat een gezellig feestje in haren zeg lol
nou wat heet zeg dat is toch ff flink uit de hand gelopen
dribbel kont en toch is ze waanzinnig mooi zo met die lange manen...kan je geen sport coupe nemen?? maar je mag wel een haar donatie doen aan gizmo
elise welkom en we zijn natuurlijk wel nieuwschierig naar foto's van je stage plek he
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 22-09-12 09:50, in het totaal 3 keer bewerkt
@ sandra, jouw paardje heeft heel licht een ramshoofd! Ik heb echt een zwak voor ramshoofden!
Welkom Elise! Wel foto's plaatsen als je straks stage loopt he!
@ dribbelkont... ik ben jaloers op de manen, maar als het echt tegenzit, dan zou ik voor comfort gaan. Zo kun je bijv ook niet sokken laten zitten bij mijt/mok al komt er eem keuring aan. En een jaar is nog lang!
Marian, manen van Zoë zien er inderdaad mooi uit, maar als het beter is zou ik ze ook gewoon kort maken. Ferris vind het heerlijk als ik zijn manen aan het doen ben, dan valt hij gewoon in slaap. Zijn staart ga ik van het weekend doen, die is namelijk zo megadik dat ik hem niet iedere keer ga doen.
Karlijn, succes en hoop dat het niets ernstigs is
Jorine, nog geen pakketje van Agradi, is volgens de site al 19 september verstuurd
Sandra, Merc ziet er mooi uit en dat van het gras hahahahaha volgens mij een tinkerkwaal. Ferris is bang voor koeien en ben donderdag nog een stukje gaan wandelen, moesten erlangs maar zolang hij kon eten waren ze niet eng, maar ja dan kom ik niet echt vooruit zeg maar. En als hij een keer gras gehad heeft wil ie niet meer mee
Wilde vandaag eigenlijk gaan rijden, maar mijn kaak is nog erg dik en doet nog pijn. Dus maar een poetsronde gaan doen....