Ik vind Max steeds leuker worden Had eerder er niet zo'n uitgesproken mening over, net als z'n pa.... maar leer het kleurtje nu waarderen en kan er dan doorheen kijken
Lucy_1
Geplaatst: 28-12-09 23:14
Leuk dat jullie Max leuk vinden! Ik ook hoor... Maar toch leuk om te horen dat anderen dat ook vinden...
Mirjam plaatste er 1 opd e vorige blz volgens mij Lois
_janet_
Geplaatst: 28-12-09 23:15
Denise natuurlijk kom ik dan ook bij jou, met of zonder iets in de wei
mnkortleve
Hoezo zijn het tinkers.
Lucy_1
Kleur is voor mij wel belangrijk, maar ik merk toch dat ik ook steeds vaker voor een karakter val.... En die van Max is errug leuk...En die van mijn lelijke sprinkhaan ook
x_Ladylover
hm.. ik zit al een tijdje met een probleem.. Lady struikelt/slaat een pas over als we aan het rijden zijn. Nu heb ik al op internet gekeken en geinformeert bij mensen die er verstand van hebben en ik heb verschillende dingen meegekregen, maar ik ben er nog steeds niet 100% erover uit wat het nou is.
Wat oorzaken kunnen zijn: - zwakte - gebrekkige coördinatie - slechte conditie - jong - lui - te lange of slecht bekapte hoeven - paard loopt op de voorhand - slechte bodem.
Tsjah. moeilijk.. Ze heeft inieder geval GEEN te lange of slecht bekapte hoeven (hier is nagekeken) Jong is ze ook niet Slechte conditie had ze heel erg na 10 jaar niks doen, maar ze loopt nu echt heel vlot door! Zelf denk ik dus aan zwakte, teveel op de voorhand, gebrekkige coördinatie. In de binnenbak struikelt ze echt zowat om de minuut, maar dit ligt een beetje aan de bodem die ze erg moeilijk vind.
Weten jullie misschien iets om zwakte en gebrekkige coördinatie te verbeteren? &ja ze loopt niet nageeflijk, dus misschien ook wel teveel op de voorhand maar dit krijg ik gewoon echt niet voor elkaar bij der.
kan zijn dat ze teveel op dr voorhand loopt, wij ahdden ook een tinekr die erg vaak struikelde, dat kwam daaardoor, maar toen daar aan gewerkt is werd het minder, ze deed het ook als ze moe werd, dan liep ze gewoon teveel op de voorhand, bovendien kon je ook merken dat ze naar de hoefsmid moest want dan deed ze het ook, daarna dus niet meer als ze bekapt was. Het was nog neit eens zozeer dat de hoeven dan te lang waren maar het hielp wel als ze bekapt was, dus misschien w3aren ze voor het oog wel goed, maar voor haar niet.
ow hoort dat dan niet Lisa? nee flauwekul hoor! Als ik Niamh op buitenrit aan een lang teugeltje laat lummelen struikelt ze met regelmaat. Ben ik serieus aan de dressuur, dan struikelt ze nooit, maar idd dan rijd ik ze voorwaarts neerwaarts en van achteruit... Wat misschien kan helpen is ze aan de longe sterker maken van achter. dat kan bijvoorbeeld met een pessoa..