ik ga er nu echt vantussen! pagina 356.... onthouden....
Truste allemaal!
grrr
Geplaatst: 01-11-09 00:08
Jongens... dit lukt me effe niet hoor, bijlezen bedoel ik! Veel te veel.... Kascha staat in Oostzaan, de reis ging hartstikke goed, en nu maar hopen dat ze lekker snel veel leert en terug mag...
Grit
Geplaatst: 01-11-09 00:10
Truste Ellen!!
Is goed Mirjam, leuk , een keer op een maandag dat het niet regent??
kan ik me voorstellen grrr, gaat hier soms zo enorm hard! hopelijk gaat de tijd snel voor je en mag ze snel weer naar huis
grrr
Geplaatst: 01-11-09 00:12
Ze was het er niet helemaal mee eens dat ze op stal moest blijven toen wij wegliepen... werd even een beetje druk. Banbay voelt zich erg alleen, staat maar steeds over het draadje te turen... 'k Ga maar eens naar bed, zal morgen proberen wat bij te lezen...
trusten meissie Hier ook zo maar eens naar bed denk, maar heb vanmiddag op de bank geslapen Dus of het slapen lukt is een tweede
grid
Geplaatst: 01-11-09 00:24
Grit leuk filmpje en hihi nog net genoeg overtuigingskracht en je mooie nieuwe zadel Crea Carlo
en hihi denises kat onze persische kon dat ook zo goed zo doordringend kijken
en die muis wat lief
Bij Mirjam Kalfje eindelijk geboren hmm zou aan bit kunnen liggen maar idd ook aan hoe hoog ie hangt of hoe onrustig ruiter met hand is dubbele trens beweegt dan namelijk extra veel Langeraap heeft voor Nono en Jill een wintec op maat gemaakt hij moest vooral bij Jill erg lachen toen ie de "schoft" ging tekenen uh welke schoft en op Say ligt een Kentaur wat ook op veel brede paarden past
Oh weer een tinker sterkte nodig *duim duim duim*
En leon aanbod om reiskosten te betalen beetje vaag en vandaag in Zeeland op pad bij leuke paardjes en Maya
O ja pff foto's naar Cecile nog aan denken
Loïs staan al wel wat foto's en link naar topic van ritjes in omgeving mijn profiel en lekker op Perfect gereden en 7,5 voor frans kunnen we nog cursus frans doen in weekend
Lies druk gehad en nu brak
Ellen morgen supporteren bij stalhouders L debuut
Truste Bedgangers
en Kascha nu in Oostzaan en tegelijk
Dadelijk foto's kijken
Hier dan eindelijk het filmpje van Kinderpony Sayla niet op mij letten hè en sorry voor het gewiebel maar moest ondertussen ook Say ff met arm aanwijzing geven dat ze niet mocht stoppen Meisje is 9 en rijdt nu geloof ik een jaar of zo
Kleine zusjes natuurlijk ook nog even
De kleinste zij is trouwens stuk drukker als haar oudere zussen en dat zie/ merk je meteen aan Say
ik ga ook naar bed, nadat ik deze 2 nog even heb laten zien vind deze ook erg leuk
(vooral mooi hoe rustig odinn staat te wachten)
grid
Geplaatst: 01-11-09 00:43
hihi Grit ja dat komt doordat ik haar aan longe op stem (en armaanwijzingen) geleerd heb zo te galopperen (best trots op )
Zo gauw kids trouwens (teveel) aan teugels komen en/of zwaar gaan zitten zit Say trouwens ook bijna meteen weer in stap dus vandaar ook dat ik zeg handen naar voren anders galoppeert ze nieteens aan
Alleen als kids druk zijn en dus onrustig doen dan wil ze harder en harder en ... (die durf ik ook niet los te laten en zet ik er liever niet op maarja nu was t zusje hè dus effetjes dan maar...)
en hihi ja tinkerfan zijn ze wel en waren ze eigenlijk meteen al want tja Vlekken en Haar wat wil je nog meer
Truste Leon
[edit] Maartje ze zijn erg leuk het vertrouwen straalt er vanaf truste
Grit
Geplaatst: 01-11-09 01:04
Ben ook naar bed
grid
Geplaatst: 01-11-09 01:07
Truste ik ga ook
mnkortleve
Geplaatst: 01-11-09 01:08
Welterusten, ik ga ook mijn bed opzoeken.
Ravien
Geplaatst: 01-11-09 09:22
Goeiemorgen, ik heb net alles even bijgelezen dus ik kan weer meedoen. ik ga nu naar stal, Tot vanmiddag
grrr
Geplaatst: 01-11-09 09:48
Goeiemorgen allemaal!
Dat doet Say allemaal wel heel braaf Ingrid! Schattig hoor! En die foto van jou en Odinn is ook heel mooi Maartje!