Een collegaatje van mij zou die van haar gisteren juist laten verkleinen, veel last van haar rug enzo.Ik zie jullie in gedachten al helemaal staan, op een rijtje, voor de spiegel. Eigenlijk een heel mooi en intiem moment met je kids.
't Doet me even verlangen naar mijn eigen mams. Heb vannacht van haar gedroomd dat ze nog hier woonde en dat verdrietige stalgenote op de koffie kwam en dat ze het heel goed samen konden vinden. Gek he.
Pellie, ik zou eerst het huishouden doen. Ik zelf ga over een uurtje boodschappen doen, dan heb ik dat gehad voor ik naar mijn knollies ga.
O ja, dat wat gisteren met de post kwam waren 2 Be Strict halsters + leadropes. Tijdens het bestellen van de sleutelhangers zag ik een plaatje van die halsters en heb er toen 2 besteld. Vond ze wel mooi, zwart, bruine neusriem, glimmende gahwe gespen... (al ziet een aap een gouden ding...... enz
). Nu ben ik gaan zoeken blijkt het net zoiets te zijn als het Monty Roberts halster. De neusriem heeft 2 extra ringen. De uitvinder ervan vindt dat het paard ten allen tijde zijn aandacht bij je moet hebben en heeft ie dat niet, dan geef je em een ruk aan het halster, een beetje vergelijkbaar met een slipketting voor honden. Nou, no way, ik gebruik ze wel gewoon als halster. Les van de dag: lees voor je koopt 
Toch zijn ze mooi, zal mijn fototoestel meenemen straks. Vooral bij Mira staat het leuk.
De link naar de "goeroe" (hij heeft wel interessante dingen hoor, maar 't is zo commercieel allemaal). http://www.pferde-ausbildung.de./
Hier een plaatje, is niet mijn Mira. Die kijkt niet meer zo zielig. Je ziet op dat plaatje de glimgespen wel goed (tjee..... blingbling, ik word nog een echte Penny)
http://www.tinker-mooshof.de/Geitnerhalfter.jpg
. Boya was nog steeds onder de indruk van gisteren, hij was nog steeds zoooooo lief en voorbeeldig. Dat is gewoon eng, want normaal is 't een ondernemend draakje.
ouders zijn rond de 1.50 toch?
Ik heb me deze maand dik gevreten aan chocola en marsepein en nog meer van dat lekkers.... momenteel komt het mijn strot uit, dus ik kijk wel uit om weer eens serieus te gaan beginnen met gezond eten....
Ga vanmiddag lekker rijden met Lucy en misschien nemen we Phyllis ook weer mee. Kunnen we lekker met z'n tweetjes een rondje doen... Heerlijk, heb er zin in.. 
kl*te zeg...