Het is nu de tweede keer sinds ze bij mij is. Maar je merkt wel dat ze het vroeger veel vaker heeft gedaan, ze staat stokstijf stil met inspannen, kan het allemaal alleen doen. Ze verzet geen stap. Alleen de commando's moeten wat opgefrist worden, maar verder vind ze het ook echt leuk!
rommulus
ben ik mijn eigen was aan het draaien maar moeders had nog droge was in de droger dus ik droger los zie ik witte was met een knal rode blouse !!!!! gloeiende als ik dat doe (of zij met mijn was) word alles roze en als zij het doet niks aan de hand !!!!
Amy doet het goed voor de kar zeg! Staat haar ook goed. Leuk filmpje.
rom balen zeg...
Zo ben ook net weer thuis. Vroeg gisteren aan mijn moeder of ze wel bij de kippen was geweest toen ik in de ardennen was, nee dus. Dus ik net naar het kippen hok, liggen er 15 eieren in de legnesten. We kunnen voorlopig wel weer even vooruit met de eieren.
rommulus
Sita het kan idd er aan liggen dat amy te weinig buiten komt. Gaaf kleurtje dat halster Wat een gaaf filmpje, weet je zeker dat het een paard is en geen varkentje maar de lol straalt er vanaf. Gaaf dat het tuig zo goed past en dat je lekker hebt gereden.
Janet de kippens broeds dat is wel heel vroeg. Leuke foto's mooi gezicht zo in volle galop.
Joyce spaanse pas, leuke foto van je moeder
grrr alles goed samen, wel snel hoor gelijk morgen casteren arm ventje
Kip Tikka Masala.. Lekker makkelijk uit een pakje van Honig.. Moest alleen kip, ananas, water en creme fraiche toevoegen.. Rijst en sausmix zat al in t pakje..