[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:24

jeanie schreef:
Fjordenkootje ik ga naar een andere stal voor de weidegang.Jeanie staat bij de stal waar ik naar toe ga zo-ie-zo 3 mnd op het land.
tevens kan ik het goed vinden met de eigenaren,het is kleinschaliger en ook gezellig.

Who? Me? Ik heb niets gevraagd hoor
Niet dat je info niet wil lezen hoor

Pappa van SuperRoos: felidepeli!!!

NikitaGoGo: leuk, foto's morgen!

Boya: goed geeindigd, heel belangrijk

Bonte: ik hoop dat je gauw je nieuwe site af hebt, ik heb iets tegen msn sites

WenK: vandaag Lisje's beeb gevoeld! Leuk!!

Annick: pil voor Kayabotjes: glucosamine en chondroïtine? Kan ook heel goed zijn dat de botten in orde zijn, maar dat de banden slap zijn.
Voor geinteresseerden:
"Oorzaak
Het kniegewricht wordt gevormd door het dijbeen en het scheenbeen. Voor op het dijbeen loopt een sleuf waar de knieschijf normaliter in ligt. Aan de knieschijf zit de kniepees die op haar beurt weer vast zit aan een beenkam op het scheenbeen. Bij sommige dieren is de sleuf in het dijbeen ondiep en zit de aanhechting van de kniepees wat te ver naar binnen toe. De knieschijf kan dan makkelijk uit z'n sleuf naar binnen toe schieten. Als dit gebeurt spreken we van een patella luxatie."

IL: graag een foto als je megaboom is opgetuigd!

Mijn paps kwam naar mijn werk toe, en we hebben zijn afschriften doorgebladerd. Gelukkig is het plunderen van zijn rekening alleen iets van de afgelopen maand (pfff meer dan 1000 euro). Hij had zelfs een brief van de woningbouwvereniging gekregen dat zijn huur al 2 mnd niet betaald was...... Vader zijn rekening is nu geblokkeerd, en komende week zal alles wel rond zijn voor de nieuwe girorekening, een en/of rekening op zijn en mijn naam, maar pasje bij mij en afschriften ook bij mij.
Wat nu? Al die rekeningen die zijn teruggeboekt en doorgesluisd naar die t*ringl**er (mijn half broer) zijn rekening zullen toch betaald moeten worden... Mijn ouders gingen scheiden toen ik 16 maanden was, mijn moeder draait zich in haar urn om als ze weet wat er nu met een deel van de erfenis gaat gebeuren maar ik kan mijn vader toch echt niet met die schuld opzadelen.
Ik heb em meegenomen naar huis om de honden (Molly en Max) op te halen. Peter vroeg me wat ik NOU weer besteld had. Het was een doos van het Duitse bedrijfje van die sleutelhangers. Nee, ze waren het niet, het was iets anders. Ik zal zo een foto opzoeken. We zijn naar Kootje en Mira toegegaan. Mijn vader heeft hooi en stro gepakt en toen had hij wel weer genoeg gedaan, hij was ineens weg, naar zijn 100 loeiende vriendinnen toe Koot en Mira hebben een uurtje in de mist op het pad graskantjes staan knagen, terwijl ik stal en verharde stukje schoonmaakte.
Geen gek gevoel in mijn onderrug vandaag, Roos

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:28

fjordkootje schreef:
Who? Me? Ik heb niets gevraagd hoor

Dat was ik

Citaat:
Bonte: ik hoop dat je gauw je nieuwe site af hebt, ik heb iets tegen msn sites

Kan nog wel even duren. Als ik een site begin is het voor mijn eigen foto's en niet voor de nakomelingen van het NST.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:37

Het was hier de hele dag stralend weer.
Spetter, beterschap. Ik heb een tijdje geleden zoiets gehad en kon niet meer rechtop lopen van de pijn op mijn borst. Ik had chili gemaakt en de combinatie van bonen, paprika en uien ligt me niet echt goed. Dat was bij mij dan denk ik de oorzaak. Het heeft toch bijna 2 dagen geduurd.
Het is te hopen dat uit onderzoek blijkt wat er bij jou aan de hand is.

Jeanie, spannend die nieuwe stal. Maar vooral leuk voor knollie want die kan nu meer naar buiten.

Heb vandaag de mooie dikke fleece deken ontvangen die ik 2e hands gekocht heb, merk Actionhorse, is Italiaans geloof ik. Met een hals die je terug kunt slaan. Na het rijden is ze vaak zo bezweet en ze staat in de box naast de deur dus een uurtje goed opdrogen is wel lekker.

Snowdon, balen van die extra kosten, ik denk dat je er moeilijk onderuit komt maar je kunt het altijd eens navragen bij een Bureau voor Rechtshulp.

Bokt was enorm traag aan het begin van de avond dus ik ben het grootste gedeelte alweer vergeten wat er gepost is

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:47

Roos, gefeliciteerd met je Paps!

Mariel, beterschap voor je kaak.

Cindy, jij ook beterschap.

Chubs, gelukkig dat het toch weer de goede kant op lijkt te gaan met je VUtter. sterkte met je blaasontsteking.

Jean, fijn dat je het zo heerlijk gehad hebt in Ierland met Terry.

Boya, fijn galafeest!

Arme Kaya met z'n PL, gelukkig dat hij er nog overheen kan groeien.

Yarka en ik zijn de laatste dagen druk met de Battie geweest, maar als het goed is zijn we nu klaar en hopelijk ligt de Battie plus bijlagen nog voor de Kerst bij iedereen op de mat.

Verder het nieuwste boek van Harry Potter gelezen (beetje een tussenboek, laatste boek zal wel de klapper worden) wat ik gekregen had van de Sint, kerstboom gehaald en opgetuigd en een avondje geknutseld met planten en bloemen met 8 nichtjes (waarvan 4 zwanger!!!!). resultaat: een mooie buitenbloembak.

Vasthi staat trouwens weer helemaal op stro momenteel en dat gaat best goed. Ik heb maar weinig gereden de laatste tijd. Met dit weer heb ik weinig zin om erop te klimmen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:14

fjordkootje schreef:
IL: graag een foto als je megaboom is opgetuigd!

Dat was ik, maar hij is niet gedaan, mijn oom heeft dat ding uitgeleend aan de mensen van Dethom om kerstbomen te planten in de stad, maar die schoten totaal niet op, dus hopelijk komt ie dinsdag, maandag was ie al geboekt. Maar ik gaan zeker fotos maken

Ben aan oppassen en Top Gear kijken.

Met naar huis rijden nog wel moeilijk momentje gehad, het was ineens supermistig hier, kom ik van de snelweg af,. en ongeveer 2 km voor daar waar ik aangereden was, waren er weer 3 autos op mekaar geknald. Moest toch effe slikken... was heel erg druk daar ook, en is vrij onoverzichtelijk,k dus hoop dat er niet meer is gebeurd. Dat punt waar het vandaag gebeurde is nl een smalle tweebaans over een bult met zijwanden, je kan dus niet uitwijken, of enkel op een ander frontaal rammen. Plus het is door de sterke helling nogal onoverzichtelijk...

Mag lijden dat dat daar eens grondig aangepakt wordt, mogenwel paar rotondes bijkomen en verbreed worden...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:20

Maya, ik denk dat fjordkootje wel degelijk irish_lady bedoelt.. maar dan 'euhm hoe zeg je dat eigenlijk.....sarcastisch?' over het mini-boompje...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:36

Aahw... blondt moment! Achja... ik denk niet dat iemand zon boom als die van ons heeft, dus ben er beetje vol van

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:02

Heb Sissi opgemeten, zonder ijzers kwam ik uit op 1.66m, het is echt een supergroot peerd dus. Nikita is geen 1.62m zoals in het ICS paspoort staat, maar ze is gemeten op 1.56m zonder ijzers. Maxolo en Romy meet ik nog.

Maya - waar ik mijn whiplash opgelopen was een weg, wat vroeger ook 2-baans was, en nu 1-baans geworden, nog maar een week ofzo, het was erg slecht weer, veel regen enzo en wind, ik moest afremmen voor een bus die ging stoppen rechts bij een bushalte en achter mij kwam een auto hard aangereden, die dacht naar links te kunnen, nee dus en botste bij mij hard achterop, ik had geen idee wat er gebeurd was, want die auto had niet eens geremd, mijn auto was toen totall loss en ik heb toen een half jaar niet kunnen werken.

Zelf heb ik nog steeds angstaanvallen als ik bij een ander in de auto zit en ik denk dat het mis gaat. Dus dat zal bij jou ook wel een tijdje duren vrees ik als je zulke confronterende situaties tegenkomt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:26

Ik kijk nog steeds altijd met 1 oog in mijn achteruitspiegel, en zodra er iemand met hoog tempo op me afkomt geef ik gas en wil weg, vooral met vrachtwagens raak ik half in paniek, ben al aantal keer half uitgeweken, om ruimte te krijgen. Dat is irritant, en soms ook gevaarlijk, stom is dat. Want lichamelijk heb ik er weinig aan over gehouden benevens een wat sneller vermoeid zijn...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 00:15

Baileys ik zal je een link geven van de map van Biggels en daar zal ik alles in zetten wat ik ondertussen gemaakt heb als je die dan bewaart dan kan je daar af en toe bij kijken of er wat nieuws is, Maar ik heb de laatste tijd niet echt veel gemaakt, Heb mijn digi aan mijn schoon ouders gegeven en de camera van mijn tel maakt niet altijd even heldere foto`s
Verder gaat het prima met ze Biggels is erg gek op een mineralen liksteen die ik er in gehangen heb, Verder gaat het aardig samen op stal al Lonan is wel echt de baas en Biggels heeft heilig ontzag voor hem, Maar daar moeten ze samen maar uitkomen. De box is groot genoeg voor ze samen.

Verder paste mijn zadel prima het is een passier GG met extra diepe zit,
Ludie heeft er wel wat foto`s van gemaakt maar heb ze nog niet op pc,

Verder wel bijgelezen maar ben moe en ga naar bed, morgen eindelijk verlichting in de stallen dus dat is wel mooi.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 01:31

stelletje kletsmajoren

ik zie dat ik her en der over iets heen heb gelezen

wat een mooie foto's boya en het land is nog redelijk droog zo te zien! wat is dat voor groot gebouw op de achtergrond?

maya dat is gaaf idd!! bij ons in joure doen ze dat ook altijd met de feestdagen,.... als je aankomt rijdne, kom je echt thuis

draaakje wel fijn dat je ouders de tijd kunnen nemen met klussen he?

racende knollen over het bevroren land hihi, knap van ze!!

cindy beterschap hoor!!

chub, ik krijg alleen maar hele valse ideeen bij dat mailtje van die secretaresse }>

dobbel, dus, mooi!! ben benieuwd hoe het zadel ligt en rijdt!
edit: goed dus

leon daar heb ik geen kennis van, is er wat fout gegaan?

leonoor, hij is dus wel gewild die baggio van je, mooi toch? en een vette prijs in de staat is je wel gegund!

indezz, baloetje blijft helaas te klein anders had ik hem zeker wel willen kopen...!!! want ik vind hem ouders zijn rond de 1.50 toch?

hoi jeanie, verhuizen... altijd moeilijk volgens mij. maar het klinkt goed hoor!

jee bonte, langdurige kwestie voor je, da's niet normaal toch. zit er niet nog een stukje in ofzo?

leuk roos, mijn papa heeft dit jaar ook gevlogen in zo'n ultra light dingetje... voor zijn 65e verjaardag

wij hebben al eens een ongeluk op de snelweg gehad met aquaplaning... en dat is toch 12 jaar geleden ongeveer maar ik ben nog bang met regen in de auto.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 01:56

zo, party over, ikke ga naar bed haha, niet meer zo nuchter dus hoop dat ik lekker slaap
lees later bij

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 05:18

Tinkermuts, koortje is ook leuk toch?

Boya, ik geef je weinig hoop, moet nu 4 pagina's bijwerken, hahaha

Chubby, wat een flut mail van die secretaresse zeg

Ik zou me ook nog niet echt druk maken om de PL. alles zit in groeistuip/spurt enz.

Indezz, leuke foto zeg

Maya, je mag idd wat inteligentie verwachten mbt tot schrijftaal.

Spetter, beterschap

Leonoor, wat zijn je paarden groot, ik vind 1.62 al groot, maar ja ik ben zelf natuurlijk maar 1.60, shorty is mijn bijnaam in Ierland

Fijn Dobbel dat controle goed was

Nikita, ja zou leuk zijn maar zit er niet in voorlopig en hoeft ook niet, moet eerst wat opbouwen hier, we weten allebei hoe het zit en dat is goed, het voelt goed in ieder geval voor allebei.

Leonoor, wat betreft de geld kwesties, kan het me nog zo goed herrinneren, ben met Gerald 5 jaar alleen geweest, was erg zwaar.

Indezz, hahaha we waren net weer een beetje rustig "spiertraining"

Bonte auw even een bloemetje en knuffel

Coydog, lekker druk dus?

Roos, zouden we idd kunnen doen, hahaha
en nog gefeli met je vader

Wenk, leuk he, zo schuift het onder je hand

Boya, ja erg lief gisteren de meiden, leg zo wel uit hoezo

FK, wat een ellende voor je vader zeg

Maya, op zo'n boom mag je ook trots zijn geweldig, meiden gaan hier vandaag de boom doen.

Roos, hahaha geweldig, slinger je bed maar in.

Oke dan heb ik ook nog iets te vertellen, heb vandaag iets gedaan wat ik al heel lang wilde en wat na de laatste 3 maanden ook wel nodig was.

Sommigen van jullie zullen vast zeggen wat een onzin maar ik ben er zo verschrikkelijk blij mee

Ik heb vandaag [gisteren eigenlijk] een borstvergroting gehad.

Wilde het eigenlijk al 3 jaar, slappe handel en zo maar toen ik zo afgevallen was had ik dezelfde maat als Kristel over 75 AA, nou dat vond ik dus echt werkelijk helemaal niks, net 2 lekke theezakjes.

Van Jelle hoefde het nooit maar ik wilde het gewoon zelf graag, nu ik de keuze had voor mezelf heb ik gewoon en afspraak gemaakt en het besloten. Ik heb er echt heel erg naar uitgekeken en nu ik het gedaan heb [en het doet nu best veel pijn] ben ik er zo blij mee, ik heb een decolete, hahaha, ik werd wakker na de narcose en keek onder de lakens, en riep van oh wat mooi, de mensen op de uitslaap kamer lagen helemaal dubbel, heb een klein C maat nu en echt ik vind het waanzinnig, ik heb niet van die nep ronde harde dingen, maar hele mooie anatomisch gevormde gel implantaten, pffff dat is eruit

Heb tegen Jelle gezegd dat het zijn schuld was dat ik zoveel af was gevallen [is ook zo] en had een paard verkocht waar hij eigenlijk recht op helft van het geld had, maar ik heb gezegd dat ik het hier voor ging gebruiken, hij heeft ook niet geprotesteerd.

En voor degene die van zijn werk meeleest en veel doorverteld, ja dat heb ik gedaan, hahaha, maakt me niks uit, ik ben echt erg trots.

Moet nu erg rustig aandoen, niet tillen of bukken en heb nu wat verhoging, maar dat hoort erbij, en de meiden waren zo lief, hebben gekookt met z'n tweeen, moesten gelijk kijken natuurlijk, hup bh uit [heel even] stonden we met z'n drieen voor de spiegel van oh wat mooi, hahaha zie je het voor je. Gerald kwam ook even binnen en Kristel gelijk van o Gerald kom eens, en Gerald nou Kris ik hoef het nu even niet te zien maar hij moest wel lachen en dat had ik lang niet meer gezien bij hem, haha er zitten nog allemaal pleisters op dus je ziet niet veel, maar ging om de vorm.

Terry ook al 4 x gesproken en die blijft maar zeggen dat ik rustig aan moet doen, kan helemaal niet anders zei ik, ga het echt niet verpesten nu, hij lag ook helemaal dubbel om mijn reactie, hoe blij ik er mee ben.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 07:05

Goedemorgen

Jean, goed zo, gefeliciteerd met je nieuwe borsten
Is iets om trots op te zijn, doe wel rustig aan hoor, tis pijnlijk, enne, nu moet Terry naar jou komen om ze te masseren
Weet je, wat anderen ook zeggen, als dit is wat je wilde en je staat er 100% achter is het goed dat je hebt laten doen, je zult zien dat als de pijn weg is je wilde dat je het jaren geleden had laten doen.
(weet er alles van, heb het zelf 4 jaar geleden gedaan, en ook ziet niemand het aan mij )

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:05

Goedemorgen!!!

Even snel:

Jean wat gaaf!!! gefeliciteerd!!!!

Ga zo weg, ff lesjes geven en daarna naar zenderen... Vanaaf kerstdiner van m'n werk...

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:19

Goedemorgen,

Jean:
Gefeliciteerd met je borsten. ,ik kan het probleem alleen dan andersom,zou er wel een stukje af willen hebben.

Wenk:
Veel plezier met je vroege kerstdiner.

Verder heb ik snel gisteren terug gelezen maar er is weinig blijven hangen !

Gisteren nog een discussie met mijn collega,zij heeft ook een tinker (zij was degen die op de keuring in houten een 2 premie haalde en later bleek zij een eerste te hebben ).

Op de keuring zat ze al te beweren tegen mijn moeder dat vanners(die heeft zij) de beste en de duurste tinkers waren en dat de cobs veel minder waren(die heb ik),mijn moeder had geen zin toen in ruzie en zie niets,ook al vond ze het onzin !
Gisteren begon ze dus weer dat vanners het meest waard zijn en dat de vanners de "oertinkers " zijn,daar ging ik natuurlijk tegen in maar ze wilde geen ruzie dus zei ze niets meer,ik wilde alleen maar discuseren,ik wil weleens weten hoe ze aan die onzin komt !

Volgens mij zijn de doorsnee tinkers tussen de 1.45 en 1.55 en de grote springen er tussen uit,maar die zijn toch niet meer waard ?
Zelf al zouden de vanners meer waard zijn,het maakt mij niet uit,het gaat op de denigrerende manier waar ze over de rest van de tinkers spreekt !
Je bent toch een tinkerliefhebber of niet,bij haar krijg ik het idee dat het alleen over de waarde van haar tinker gaat !
Want ze zoekt nu een grote vanner hengst om waarschijnlijk toch een veulen te gaan fokken als haar dochter minder tijd heeft straks met school !

Dus experts,ik hoor graag jullie mening ?
Heeft iemand enig idee hoe ze aan dat oertinker idee komt en zijn vanners meer waard ?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:26

volgens mijn zijn er geen oertinkers
wat een gel*l is dat zeg dat vanners meer waard zijn dan andere typen tinkers, dat heeft ze gewoon uit haar dikke duim gezogen omdat ze zelf vanners heeft, je moet tegen haar zeggen dat ze eens de moeite moet nemen om zich in het ras te verdiepen, dan zal ze vanzelf zien dat het echt als een k*t op een drumstel slaat wat ze zegt.

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:29

Dank je wel,ben het helemaal met je eens !

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:52

Dat is idd grote onzin dat Vanners meer waard zijn dan de andere types, tjeetje, alle tinkers zijn oertinkers, hahaha

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 09:15

Sjongejonge.. je hebt bij elk type er mooie en lelijke tussen zitten. Er zijn genoeg kleine tinkertjes die ik schattig vind, maar ook grote buffels die mooi zijn. Doet dat er nou toe. Gewoon naast je leggen hoor.

Jean, fijn te lezen dat je er zo gelukkig mee bent en iets voor jezelf hebt kunnen doen. Ik zie die situatie al helemaal voor me in de spiegel Grappig, ontroerend en ook mooi... Ben blij voor je!

Hier heeft het gigantisch gevroren, allemaal rijp, put zit potdicht en beetje mistig. Ga zometeen maar even wandelen en dan naar Tilburg. Chubby ik moet nog even met mijn ma overleggen wanneer ze me weg kan brengen naar de boot, en dus ook wanneer ik in EttenLeur uit de trein hang, maar ik sms sowieso nog!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 09:46

jean... wauw gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! mogen we nu oprecht SHOW YOUR TITS roepen?!?! Afbeelding Afbeelding

ik denk dat grote cobs of vanners wel iets duurder zijn omdat ze minder te koop staan? maar niet om andere redenen ofzo.
en wie is 'zij'?? missed that!

hmmm wat zal ik eerst doen, knolhobbelen of huishouden?

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 09:52

snowdon schreef:
Maya, ik denk dat fjordkootje wel degelijk irish_lady bedoelt.. maar dan 'euhm hoe zeg je dat eigenlijk.....sarcastisch?' over het mini-boompje...

Yep, maar dan positief sarcastisch, want ik vind zo wel grote als kleine bomen erg gezellie. Ik begin er alleen zelf niet aan met al de katten.....

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 09:54

"Zij" is mijn collega Sjanie,jullie kennen haar niet.

Ze was ook met mij op de keuring in houten.

Haar dochter kraakte macho van A tot Z af,dus toen hij 1 werd in zijn groep in houten,moest ik even stiekum lache !

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:10

haha bedankt allemaal,

Tinkermuts, ja dat zei ik ook al, hij zei, ah you poor thing, hij komt zo gauw mogelijk, maar dat wordt dit jaar niet meer, was vannacht weer tot 2 uur video werk aan het doen..

Pellie ja hoor, ben er echt trots op.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:10

Goedemorgen allemaal !!

Jean, feli met je nieuwe boobs. Super dat je iets gedaan hebt wat je al zo lang wilde. Nu willen wij natuurlijk (als de ergste schade verdwenen is ) foto's zien !!

Jacky, belachelijk dat je collega Macho zo afkraakte. Hij kreeg niet voor niks een eerste premie !!
Ik denk dat Vanners misschien wat meer opbrengen, omdat de trend toch is dat "men" grotere tinkers wil en bereid is daarvoor wat extra te betalen. Ikzelf vind 1.55 een mooie maat (Keeva is 1.53), maar Kyara gaat duidelijk groter worden en dat vind ik bij haar toch ook wel weer mooi. Ach, iedere tinker is op zijn/haar eigen manier uniek, hé !!!

Maya, ben erg benieuwd naar jullie reuze-boom !

Ha ha, Roosje weer aan de rol geweest, vandaag een beetje een brakke dag waarschijnlijk ?

Het ziet er hier zo mooi uit buiten, alles nog lekker wit van de vorst. Gauw maar even wat foto's maken van de paardjes zometeen.

Heb afgelopen donderdag trouwens EIN-DE-LIJK m'n eigen Barefoot getest. Héééérlijk. Heb een lekker rustig stapritje gemaakt, al had de dikke best zin in wat meer tempo. Heb ondertussen nog een paar filmpjes gemaakt met m'n foon, 'ns kijken of het me vandaag lukt om die hier te krijgen.
Toen ik Keeva ging zadelen, heb ik het zadel ook nog even op Kyara's rug gelegd, gewoon om 'ns te kijken wat ze zou doen. Nou, de reactie was zoals je die van een tinker mag verwachten : Huh ??? Ligt er wat op m'n rug soms ?? Heerlijk, wat een sul is het toch. Zag er ook wel grappig uit trouwens, Kyara met zadel. Nu volgende week maar inrijden

Jellie, leuk dat je toch even voorbij komt hupsen . Alles goed met Flanna ?

Nikita, Sissi is ook een buffel hé ?! 1.66 ...