jeanie schreef:Fjordenkootje ik ga naar een andere stal voor de weidegang.Jeanie staat bij de stal waar ik naar toe ga zo-ie-zo 3 mnd op het land.
tevens kan ik het goed vinden met de eigenaren,het is kleinschaliger en ook gezellig.
Who? Me? Ik heb niets gevraagd hoor

Niet dat je info niet wil lezen hoor

Pappa van SuperRoos: felidepeli!!!
NikitaGoGo: leuk, foto's morgen!
Boya: goed geeindigd, heel belangrijk

Bonte: ik hoop dat je gauw je nieuwe site af hebt, ik heb iets tegen msn sites

WenK: vandaag Lisje's beeb gevoeld! Leuk!!
Annick: pil voor Kayabotjes: glucosamine en chondroïtine? Kan ook heel goed zijn dat de botten in orde zijn, maar dat de banden slap zijn.
Voor geinteresseerden:
"Oorzaak
Het kniegewricht wordt gevormd door het dijbeen en het scheenbeen. Voor op het dijbeen loopt een sleuf waar de knieschijf normaliter in ligt. Aan de knieschijf zit de kniepees die op haar beurt weer vast zit aan een beenkam op het scheenbeen. Bij sommige dieren is de sleuf in het dijbeen ondiep en zit de aanhechting van de kniepees wat te ver naar binnen toe. De knieschijf kan dan makkelijk uit z'n sleuf naar binnen toe schieten. Als dit gebeurt spreken we van een patella luxatie."
IL: graag een foto als je megaboom is opgetuigd!

Mijn paps kwam naar mijn werk toe, en we hebben zijn afschriften doorgebladerd. Gelukkig is het plunderen van zijn rekening alleen iets van de afgelopen maand (pfff meer dan 1000 euro). Hij had zelfs een brief van de woningbouwvereniging gekregen dat zijn huur al 2 mnd niet betaald was...... Vader zijn rekening is nu geblokkeerd, en komende week zal alles wel rond zijn voor de nieuwe girorekening, een en/of rekening op zijn en mijn naam, maar pasje bij mij en afschriften ook bij mij.
Wat nu? Al die rekeningen die zijn teruggeboekt en doorgesluisd naar die t*ringl**er (mijn half broer) zijn rekening zullen toch betaald moeten worden... Mijn ouders gingen scheiden toen ik 16 maanden was, mijn moeder draait zich in haar urn om als ze weet wat er nu met een deel van de erfenis gaat gebeuren maar ik kan mijn vader toch echt niet met die schuld opzadelen.
Ik heb em meegenomen naar huis om de honden (Molly en Max) op te halen. Peter vroeg me wat ik NOU weer besteld had. Het was een doos van het Duitse bedrijfje van die sleutelhangers. Nee, ze waren het niet, het was iets anders. Ik zal zo een foto opzoeken. We zijn naar Kootje en Mira toegegaan. Mijn vader heeft hooi en stro gepakt en toen had hij wel weer genoeg gedaan, hij was ineens weg, naar zijn 100 loeiende vriendinnen toe
Koot en Mira hebben een uurtje in de mist op het pad graskantjes staan knagen, terwijl ik stal en verharde stukje schoonmaakte. Geen gek gevoel in mijn onderrug vandaag, Roos

Achja... ik denk niet dat iemand zon boom als die van ons heeft, dus ben er beetje vol van

ouders zijn rond de 1.50 toch?