[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:52

He zeilig van het hengstje! En Boyan voor het eerst gedekt!
Janet lekker gegeten, en leuk filmpje!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:54

lekker gewokt janet! :9 haha leuk filmpje :) echt elke hond trapt er altijd in he haha

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:59

Wat een ontzettend leuke, opwekkende lentefoto's Leon!!!

Leuk filmpje van Sem en Wilco, Sem is een stoere hond!

He Dianne, wat sneu zeg! Er kunnen echt nare dingen gebeuren he, daar sta je soms niet bij stil. Boyan wel netjes gedekt, keurig opgevoed dus! :D

Zonder zadel is leuk, maar Mirthe is erg breed, doet na een tijdje dus zeer.... :+

Ik ga naar bed, heb gewoon zin in volgende week, en dat alleen omdat ik weet dat het mooi weer word, waar een mens al blij van wordt he?!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:59

Ohja, gaat er van hier verder nog iemand naar de open dag bij Kanters?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:03

ik ga niet, mij veel te ver weg, helaas.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:04

Ik ga ook niet :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:04

pompidomdpidon :)

rustig hier zeg...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:07

Avond allemaal, nou ik heb mijn compie weer terug, dus ik ben zoooo blij!! De voeding was doorgebrand, dus die is gemaakt voor 40 euro :) Gelukkig heeft Mich een handige oom in de familie.

Verder is mijn auto redelijk gemaakt, ik kan nu gewoon starten met mijn sleutel. Al zit mijn oude zekeringskast er nog in, toen ze de nieuwe erin deden, kreeg hij aan alle kanten kortsluiting vanwege alle draden die omgeleid, afgeknipt of verlegd waren. Hij heeft de oude er gewoon ingezet en gezegd dat ik dit jaar er nog mee kan rijden, dan is het afgelopen. Nou ja dta zie ik aan het einde wel weer, hij is nu gemaakt voor schrik niettttt 50 euro :P En dan hebben ze er met 3 man aangewerkt. Aardige man die monteur van me, ik heb ook nog wel mijn connecties hihihi

Verder niet bijgelezen, Dianne ik had je verhaal gelijk de ochtend om 7 uur gehoord (leuk als je pas om 8 uur eruit hoeft hihihi) Maakt niet uit he meid, al bel je me in de nacht! Ik vond en vind het echt heel erg voor je, net nu Cris het zo leuk gaat vinden komt hij dit tegen. Wel leuk om te lezen dat hij gek op Bries is :o

Bij Noa geweest, dus klein fotobommetje, moest toch mijn nieuwe foon uitproberen:

Afbeelding
Afbeelding
Vrouwtje sta ik er zo goed op?

Afbeelding
Ik heb slaap ja

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En slaaaappppp

Afbeelding
PAVO Koeken zijn lekker, dus die zij nvan mij jah!!

Mooie foto's maakt mijn telefoontje toch wel!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:09

Noa ziet er goed uit zeg! Wat heeft ze toch een lekker bekkie!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:09

Leuke foto's van Noa! Heb Bries vandaag ook in de vlechten gezet, inclusief staart en voorpluk :D Kreeg kommentaar van Cris: waarom heeft MIJN paard vlechten??????? :oo

Briesje trouwens gister ook nog gewassen, dat jonge grut van ons is echt een stel strontfans :o

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:11

Wat zei je omdat het hoort whahahah
Noa vind ik er ook zeker weten goed uit zien

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:11

haha dat is ook altijd het commentaar wat ik van Wilco krijg als ik Dundee vlecht:
"het is mijn pony hoor, en hij stoer dus geen vlechten" :(

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:18

Vind het fijn om te horen dat Bries zo in goede aarde valt, zeker bij iemand die eerst niks met Tinkers (of paarden) had. Gaat hij nu ook mee naar de keuring, ik kom dan zeker ook kijken, al kom ik mn nachtdienst uit!!

En ja Noa ziet er zeker goed uit :o Ben ook erg trots op haar. Wel weer rot nieuws, het stukje weide voor 5 uur daar op stal gaat dus niet door. Ze gaan het opnieuw inzaaien, omheinen en de stal renoveren. Lekker dus, dan komt Noa (met veulen) per dag iets van 1 uur buiten, meer niet. 's nachts buiten kan niet want dan is er geen toezicht dus dat doen ze ook niet, ook niet in 1 van de binnenbakken. Dus toch maar op zoek naar iets na de bevalling... Denk alleen dat ik wel ga zeggen dat ik me niet aan die 1 maand opzegtermijn ga houden, zij komen ook hun woord niet na...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:29

mmm misschien toch ook maar eens Nora haar voorpluk gaan vlechten :P rest is al wel lang genoeg :) Hoevaak moet je zo'n 'groei'vlecht opnieuw maken eigenlijk??

Ik ga naar bed.. Trusten

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:38

ik laat bij Noa de vlechten net zo makkelijk 3 weken zitten, ben echt makkelijk met dat soort dingen...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:00

snowdon schreef:
Het is idd een heerlijk avondje geweest om nog even een lekker rondje te rijden!

Speciaal voor Maya, nog wat foto's van de jonge Blondes :))
Afbeelding
Afbeelding

Had auto aan de kant gegooid en ben stiekum de wei in gekropen :o Kom er elke dag langs en zag ze sinds van de week staan... en moest en zou het even van dichtbij bekijken (Ok, twee weilanden verder staan tinkers en een belg, moest ik ook nog eens van dichtbij bekijken haha)

En dan te bedenken dat in de schuur waar nu de paarden staan, 10 jaar geleden nog 150 blondes stonden.... Groot en klein.... Prachtig mooi ras!

Gave foto's Leon.... Jullie paarden zien er super uit!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:05

Das super Bale Bianc , ja dan zou ik ook iets anders gaan zoeken meid

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:09

Goeiemorgen!

Oei Bianca, ik zou dan ook snel op zoek gaan naar iets anders, 1 uurtje per dag buiten is natuurlijk veel te weinig. Maar komt Noa nu ook zo weinig buiten dan? ;) :(:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:20

Goedemorgen,

Wat jammer dat ze de afspraken niet nakomen Bianca..
Dan zou ik ook terug opzoek gaan naar wat anders.
Wat is Noa schoon trouwens! :oo

Ben vrij vandaag.. Word heerlijk weertje, helaas gaat de fotoshoot op t strand niet door wegens een aantal dingetjes van mijn kant.. -O- Balen..

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:41

Ja schoon is ze wel, ze staat tot aan haar knieën toe in het stro, dus dat is wel goed verzorgd.
Ze komt wel vaker buiten, omdat ik dus 2 bijrijders heb, waarvan 1 elke dag op stal komt. Hij gooit Noa altijd een aantal uur naar buiten, maar net als gister dan wil hij haar naar buiten doen en dan komen de andere paarden en moet ze weer naar binnen. Heeft ze dus net 3 kwartier buiten gestaan. Hij heeft haar daarna later op de dag nog een keer naar buiten gedaan, zijn moeder is nog gaan wandelen met haar en hij heeft haar gereden (ja zonder zadel en zo licht als een veertje, voordat er mensen hier gaan klagen dat Noa het zo zwaar heeft ;) ) Dus veel komt ze niet meer buiten. Noa vindt dat niet erg hoor, die vermaakt zich wel en vindt op stal staan niet erg. Maar met veulen is dat gewoon geen doen.

Grrr dacht dus dat ik nu een leuke plek had gevonden, ze wordt echt super verzorgd en nu dit weer... Kan ik zo weer gaan verhuizen, kan wel zeggen dat ik er gek van wordt :(

Nou vanmorgen voor de grote shoonmaakbeurt van de beesten wat foto's gemaakt van ze: Crea met de foon:

Afbeelding
Konijn 1, Fluffy van mijn dochter

Afbeelding
Konijn 2, Witje van mijn zoontje (het zijn 2 zusjes)

Afbeelding
Perzische katertje van ongeveer 8 maanden, Flip (oogjes zijn nog niet schoongemaakt hoor, dat heb ik daarna gedaan) Flip is een sukkeltje eerste klas.

Afbeelding
3-jarige Heilige Birmaan poes, Silly. Ze is echt koningin van het afgebrande dorp hihihi

Afbeelding
1 1/2 jarige asielpoes, Katja. Ze is helaas heel bang voor vreemde mensen. Michel vindt ze nu eindelijk leuk en als de kids op bed liggen (of bij mn ex zijn) dan komt ze ook altijd te voorschijn. Anders ligt ze achter de wasmachine. Ik heb haar al sinds 8 weken oud maar ze blijft vrij bang. Moeders was zo wild dat ze die weer hebben uitgezet.

Afbeelding
En dna mijn beppetut, Bep dus. Ze is 7 1/2 jaar oud. Ik heb haar gekocht na het overlijden van mijn tweeling. Ze is een kruising engelse x amerikaanse bulldog, ze is helaas blind aan 1 oog en de ander begint ook al. Ze heeft ook losse knieschijven en begint nu, als ze zich heel druk maakt, ook veel pijn hieraan te krijgen :(:)

Afbeelding
Afbeelding
En met haar mooie naamshalsband (jaaaa rose)
Mandje ligt nu geen kleedje in want die lag in de was, er waren gisteren mensen langsgekomen en dan plast ze in haar mandje van onderdanigheid.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:53

morguh,nog niet helemaal bijgelezen, ga ik zo doen.
Moest even erg lachen om bep.
Mijn mama heet ook bep, ze ziet er alleen wel wat anders uit als jouw bep ;-) :+
lekker ding hoor, ben gek op bulletjes.

Noa ziet er ook super uit zeg!
Balen van die wei.

Eerst even de was ophangen en dan verder lezen ;-)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 08:58

:wave: Morguh :O

Marleen Ja ikke :D

Noa ziet er idd goed uit... maar wel balen van wei :\ hopelijk komt er een goede oplossing! Zou wel handig zijn idd als er nog iets anders mogelijk zou zijn op deze stal, want verder tevreden en ze ziet er ook goed uit 8-) ... maarja zo weinig buiten :n dat is hem niet :\ dan succes met zoeken naar ander stekkie :(:) Oh die Birmaan HEBBUH !! Gezellige beestenboel :D

Lies had blondes in de stal *D

Hè wat jammer Siet -O- maar nog wel voor een andere datum afgesproken of ?!
Wel lekker vrij met dit mooie weer :z

Pff heb overal spierpijn maar weet niet waarvan :? Ach zal vast wel weer over gaan :)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 09:07

balen siet,was mooi weer geweest vandaag!

Verder hele mooie foto's gezien.
Knappe vince en de mooie kudde van leon!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 09:08

Nee Grid, nog geen andere datum afgesproken.
Heb wel andere datums doorgegeven, maar nog niks gehoord verder.. -O-

Leuke beestenboel heb je daar Bianca.. :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 09:18

Goedemorgen!!

De beestjes van Bianca voorbij zien komen, de een wat mooier dan de ander :D Maar allemaal lief en dat telt!

Jammer Sita. Het is bijna sleuteltijd voor jullie *\o/*