Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha leuk filmpje
echt elke hond trapt er altijd in he haha

Gelukkig heeft Mich een handige oom in de familie.
En dan hebben ze er met 3 man aangewerkt. Aardige man die monteur van me, ik heb ook nog wel mijn connecties hihihi

Ben ook erg trots op haar. Wel weer rot nieuws, het stukje weide voor 5 uur daar op stal gaat dus niet door. Ze gaan het opnieuw inzaaien, omheinen en de stal renoveren. Lekker dus, dan komt Noa (met veulen) per dag iets van 1 uur buiten, meer niet. 's nachts buiten kan niet want dan is er geen toezicht dus dat doen ze ook niet, ook niet in 1 van de binnenbakken. Dus toch maar op zoek naar iets na de bevalling... Denk alleen dat ik wel ga zeggen dat ik me niet aan die 1 maand opzegtermijn ga houden, zij komen ook hun woord niet na... snowdon schreef:Het is idd een heerlijk avondje geweest om nog even een lekker rondje te rijden!
Speciaal voor Maya, nog wat foto's van de jonge Blondes
Had auto aan de kant gegooid en ben stiekum de wei in gekropenKom er elke dag langs en zag ze sinds van de week staan... en moest en zou het even van dichtbij bekijken (Ok, twee weilanden verder staan tinkers en een belg, moest ik ook nog eens van dichtbij bekijken haha)

Balen..
) Dus veel komt ze niet meer buiten. Noa vindt dat niet erg hoor, die vermaakt zich wel en vindt op stal staan niet erg. Maar met veulen is dat gewoon geen doen.

Morguh 
hopelijk komt er een goede oplossing! Zou wel handig zijn idd als er nog iets anders mogelijk zou zijn op deze stal, want verder tevreden en ze ziet er ook goed uit
... maarja zo weinig buiten
dat is hem niet
dan succes met zoeken naar ander stekkie
Oh die Birmaan HEBBUH !! Gezellige beestenboel
maar nog wel voor een andere datum afgesproken of ?!
Ach zal vast wel weer over gaan