@ grid hoop dat er wat uit komt (ik zit toch eraan te denken om sil te laten onderzoekken) en de stalling waar ik nu zit is echt een klein paradijs het halster is idd wat aan de lage kant (heb hem vaak niet wast waardoor het er um niet beter van word )
@ sita je tocht klinkt echt super en de foto's ook
@ heartxpony wat een buik zeg !!! pff
@ snowdon mooie foto's hoor sil mag van mij part idd wel veel meer sok hebben hij trapte er ook steeds plukken uit in het land maar ik heb ze nooit echt mooi netjes kunnen knippen zodat ze wat voller kunnen worden heb wat duidelijkere foto's gemaakt (die komen er vanavond wel op voor zover ik begreep had sultan wel weer een goedde plek
Mendi ah is toch leuk dekking van Djenges en je mag ook op sjimmie rijden
LordJ veel foto's, was zeker wel weer gezellig
Cheyenne is idd rond en wat mooi schoon nog
Hé Leon moeders is een schattig tinkertje en stevig veulen heeft ze
Maya --> hé da's Nieuwvliet daar gaat een stalgenootje van mij met kerst altijd heen want ze komt uit Zeeland en ouders wonen daar nog, goede lokatie dus lijkt me echt ontzettend leuk om een keer met Say op vakantie te gaan/ weekendje weg
ZO ben weer terug van wedstrijd ging 's ochtend niet helemaal soepel maar waren toch op tijd
Ze viel in de proef weer snel stil met overgangen. Als ze het spannend vind is ze snel slecht voor het been waardoor het me dus nog niet goed lukt om haar dan voorwaarts te houden in de overgangen , maar dat leren we nog wel Ging ik nog een halve volte te vroeg in galop en middendraf wil ook nog niet zo, maar dat zijn we thuis ook nog goed aan t oefenen en komt dan vast ook nog wel op wedstrijd Als ze het doet heeft ze best een leuke middendraf
Uiteindelijk was de 1ste proef goed voor 179 punten --> net geen winstpunt dus maar wel een 9 voor verzorging misschien dacht de jury dat ik dan nog net 180 zou hebben maar net niet dus 2e proef vond ik fijner gaan maar ook hier lukte middendraf nog niet en bij het hals laten strekken in draf was iets buiten de ring interessanter uiteindelijk wel iets lager gepunt goed voor 175 pnt. Mag niet klagen is best netjes gepunt maar na 2x een winstpunt vorig keer had ik stiekum ook deze keer weer een puntje verwacht
Op naar de volgende keer en nu lui op de bank hangen
rommulus
Een 9 grid super zeg, jammer dat je net geen winst punt hebt!
Al die ideeen hier over die weekendjes, hihi Timo moet zelfs nog ingereden worden maar kan er nu al volop over fantaseren. Kyaan moet na de dracht ook weer terug opgepakt worden, ben erg benieuwd mw is al wel zadel en ruitermak, we zullen wel zien. Over kyaan gesproken. mw is aardig chaggie vandaag, bijt naar haar buik, oren plat. Kleine beeb is flink aan het boksen daar binnen in je ziet gewoon opeens een heel stuk uitpuilen, arme merrie zelfs knuffelen en kriebelen met Timo is er niet bij. T mannetje snapt er niets van waarom zijn vriendinnetje nou niet eens lekker in zijn buurt blijft, haha mw kan hem niet meer bijhouden Zal vast allemaal wel weer goed komen zodra ze die kleine beeb er maar eens uitfloept!
rommulus
grid: gefeliciteerd met je behaalde punten! timo: arme kyaan, zon vervelende baby in de buik. Trouwens achter mijn huis staat een pony, was mijn nog nooit opgevallen. Maar die doet mij heel veel aan timo denken, zelfde kleur, en uitstraling. Vind het wel grappig.
timokyana
autocross Was een beetje saai. We gingen een vriend van mij aanmoedigen, maar toen wij kwamen deed hij al niet meer mee. Zijn auto was kapot... En het was een hele kleine baan, het weer zat ook niet echt mee.
timokyana
sil vandaag voor het eerst in de stapmolen geweest eerste rondje mee gelopen was nog wel eng toen ik er uit ging (voor mij dan) wand sil had meer intresse voor de ruin die met hem mee liep toen draaien was ook wel tricky maar bijna alles is goed gegaan hij heeft 1 keer zich proberen te verzetten maar zelfs dat ging erg goed dus van nu af aan gaat sil elke ochtend in de stapmolen na het stapmolen gebeuren toch nog even een afsluiter gemaakt in de pin en dat ging ook super
helaas keek hij de andere kant op maar is toch een leuke foto
later na een halve couwboy jacht op filou haar eindelijk tepakken gekregen en nog even bezig geweest met haar ook in de pin de join up was ver te zoekken maar ze heeft wel lekker gewerkt na het werk even afgespoten en ze was echt super braaf alsof ze het al jaren deed dus ze is echt lief heb een ruitertje voor haar die het wel leuk leek zo af en toe haar te rijden
nou genoeg verteld nog even een paar pic's van silly
idd ben er blij met het stekkie daar ik zie sil al langzaam aan wat rustiger worden tussen de oortjes nooit gezeur gewoon belachelijk veel kan en de paardjes worden behandeld als vorsten
ik voel me er ook erg verwend
edit ik zal binnekort weer eens foto's van filou plaatsen zelfs die is al dag en nacht verschil
@ Grid, jammer dat de winstpunt er nu NET niet is, wel flauw hoor 1 punt te weinig. Maar goed door oefenen dus.
@Rommulus, Sil is dus stapmolenproof Hij ziet er erg mooi uit
We zijn vanmiddag shetlanderveulentjes wezen kijken, ik heb een leuk hengstje gezien en een leuk merrietje. Beide Appaloosa, tja en welke kies je dan. Hij/ zij kan eventueel bij mijn zus in de weide, zij heeft ook een shet en die is een beetje remy, dat is een ruintje. Lastig, heb foto's gemaakt die nog maar es bekijken
rommulus