jean, de meiden blij met de ierse cadeautjes, leuk hoor
wij met onze klutsknietjes, praatgroepje beginnen haha op HK, klutskniepraters

indezz, lekker dagje vrij!
leuke foto trouwens, stiekem het land in rennen
cris en paardje van mn mams liepen vanochtend de stal in en besloten in elkaars stal te gaan staan, daar te vreten en vervolgens niet meer terug te willen haha
cris is weleens naar de stal van fig gerend, ging daar snel even poepen en liep terug naar zn eigen stal, mafketels, en dan zie je ze lachen he haha
spetter, had je ook gepbt maar hier dan ook maar beterschap, niet fijn wat je hebt, goed in de gaten houden en anders weer naar de docter
boya, succes met de hoefsmid, volgens mij wordt er niet weinig gekletst vandaag, sorry hihi
wenk, bijna weekend weer
TM, wat een verhaal weer van de knop en het bijna in de broek piesen haha geweldig!
chubby, domme gans
pak die bitch hahazo te zien weet ze al dat ze fout zat en zelf dom is haha
grid, haha dankje, en fig zn vlechtjes worden toc ware tinkervlechtjes vind ik zelf hoor, lekker duo penotti
FK, met je rug misschien toch ff iets opgepikt van mira
flettie, je bent lekker bezig zo zonder zadel, lekker hoor
en nog geen beweging gezien, jammer, maar wacht geduldig, zal snel komen denk ik toch!
leonoor, alles lekker zn gangetje met een ordinaire kerstboom hihi leuk hoor
dobbel, nieuw zadel proberen, hoop dat t wat is!
leon, ook weer ff minder zo te zien
balen hoorjeanie, leuk dat je je even meld, fijn dat alles goed gaat
verhuizen naar een andere stal, klinkt wel beter, alleen jammer altijd als je fijn weg gaat zeg maar dat je ook de leuke mensen enzo achter moet laten
hoop dat je je snel thuis voelt op de nieuwe stal en er meer beppers zijn tijdens het rijden hihi
bonte
sterkte maar weer met je kaak, hoop dat het nou eens over gaatcora, drukdrukdruk, verder wel alles ok?
hier vanochtend ook prachtig weer op paps 50ste jaartje haha, maar nu mist, grauw en koud, brrr
zelf ook niet lekker, last van die spier in mn been, is niet leuk meer, dus vanaaf maar een flinke borrel en morgen ook want dan ga ik uit haha
trouwens bericht van gemeent ofzo
krijg een nood voorziening of iets, kom maar op met die centen haha, aan 4,70 op mn rekening heb ik niks
eindelijk iets van een uitkering dus
nu weer naar beneden naar papsie
heeft hij een Abraham gehad??
*
. Zou er ook wel iets meer in willen doen, maar dan met name op dieren gericht.
. Dus ik haalde gelijk flink uit, zowel met m'n stem als met m'n hand, hij schrok zich lam en ging gelijk een paar meter verder op staan. Dus ik 't halster en touw gaan halen, want meneertje moet zich natuurlijk wel gedragen. Liet ie zich dus echt niet vangen. 10 min. achter em aan gelopen en uiteindelijk nadat ik m'n stem weer moest verheffen als ie weg wilde lopen had ik em aan z'n manen en gaf ie zich over. Even wat gehoorzaamheidsoefeningetjes en daarna dus vastgezet. Als een lammetje was ie. Zelfs uit zich zelf tilde ie zijn hoeven op en maar lief knuffelen met zo'n blik sorry mam. Da's altijd zo grappig aan hem, als ie weet dat ie ECHT fout was, is ie daarna poeslief. Aansluitend even een goede poetsbeurt gegeven, zelfs z'n sokken kammen was een makkie.