Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Hoezo is dat jammer? Lidmaatschap van het NSvT kost niet zoveel (46.50 pj) en dan krijg je ook het stamboekblad, wat erg leuk is om te lezen. Je mag zo vaak meedoen aan de keuring als je wilt. En mocht je het toch allemaal niks vinden, dan zeg je gewoon je lidmaatschap op. Ik vind een keuring persoonlijk gewoon hartstikke leuk om te doen, en het kan een mooi waarde-vermeedering voor je paardje zijn.
hetlevenwint schreef:Krijg ik net commentaar dat je met een tinker geen marathon moet rijden want "die zijn niet gefokt voor dat mennen"![]()
. Ze kent duidelijk de geschiedenis niet van tinkers djeezes, dan komen "ja die hebben meer moeite bij die hindernissen" nou meis.... Kijk eens objectief naar een span smalle paardjes die hebben meestal ook moeite met hun hindernissen hoor maar je ziet het niet omdat je er niet op let
![]()
.
Is hier hard aan het waaien net mijn konijnenhok er iets overgespannen het dak waaide constant open. Kaketoe ook even afgedekt met wat dat die beetje uit de wind zit.