Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
james_bont schreef:Mooie foto's van Diaz,ze lijkt mij zo'n lief paardje.
Mijn kanjer
Niekje31 schreef:Speciaal voor lotte...
--
Alles gaat verder goed met hem hoor, we proberen tegenwoordig ook weer te rijden en gaat best aardig...
Sandra1984 schreef:nee, het is hetzelfde zadel, boomloos, dus geen verwisselbaar dekje.
het verschil is geen deken meer en heb hem grondig geborsteld, hij verhaard..
ik heb een barebackpad, daar durf ik dus niet mee te rijden.. omdat als ie zo raar doet, ik het idee heb dat ik eraf ga vallen.
En weet je nu wat het allerstomste is.
zet iemand, maakt niet uit wie in het midden van de bak en het gaat super met rijden. king probeert wel, maar ik durf hem aan te pakken, we hebben lol en ik ben niet gespannen..
Kailonne schreef:Ik rijd niet western, maar ik vind de zadels zo leuk. Bij een buitenrit zijn ze natuurlijk heerlijk, maar als ik in de bak rijd zou ik dan ook "normaal" beetje dressuur kunnen rijden?
SIEMxFUNNY schreef:---![]()
Ik ga zo naar een verassings etentje met collega's.Nog 2 weken en dan moet ik weer naar school helaas. Het liefst zou ik blijven stagelopen / werken.
Snackie schreef:Zo dan , dana heeft flinke manen,en die van diaz zijn ook flink gegroeid!
Sandra, als het tussen jou oren zit, heb je dus een enorme kick on your ass nodig.
Als king niks doet, dan zul jij er doorheen moeten. dus wanneer er iets is, wat jij eng vind, moet jij jezelf vermannen.(of vervrouwen) en toch een keer doorrijden, waarna je achteraf vast zegt, zo dat viel best mee.
Ik zou je graag helpen, maar als jij wel rijden kunt als er iemand bij je is. dan kun je het ook als je alleen bent.
Ik bedoel het overigens wel vriendelijk hoor