Zo ik ben net binnen, ben gewoon van half 12 tot nu alleen maar buiten geweest. We hebben Ashley het nieuwe paardje bij de anderen gezet, ze keken namelijk totaal niet naar elkaar om. En het gaat ook super, dus geen problemen gelukkig. Alleen Banbay vindt haar zo geweldig dat hij constant achter haar aan loopt, en de bokken goed moet ontwijken.
Samen met Mees uitgemest in de blubberwei, jeetje is echt bijna niet te doen. Verder Neeltje in het tuig gezet en erachter gelopen, ze vond het een beetje eng, maar het ging wel. Toen Banbay en Mirthes hoeven bij geraspt, best lastig, maar ze bleven gelukkig allebei redelijk staan. Ook nog lekker met Mirthe gereden, ze was braaf. Dus lekker druk dagje, zit nu koud maar voldaan binnen.
Sita: Lekker drukke Amy dus, en een varken in je bak. Wat erg ook van die jongen! Janet: Leuke foto's van je dolle jongens! Voor jaar ind e bol!
Grid: Zorgen om Say, ik snap het, het is zoiets ongrijpbaars he? Succes!
Die jongens uit Afganistan die gedood zijn zijn gedood door Nederlands vuur.. Stomme domme pure pech... .. En het is godzijdank niet de zoon van die kennis.. Maar een jongen uit Assen.. Puur toeval van dezelfde namen.
Da's wel heel frapant zeg, zelfde naam... zelfde leeftijd, enzo...
Door nederlands vuur, tsja... niet teveel bij nadenken, is risico van het vak en verandert niets aan het feit dat deze twee jongens (helaas) door de talibanstrijd zijn overleden. Idd stomme domme pure pech dus ja
timokyana
TK lijkt me erg leuk, maar ook moeilijk zo'n springles verzinnen ... hier zie ik idd vaak in/ uitjes en korte wendingen links en rechts oefenen (soort 8 om vrij lage hindernis), techniek door bv een dubbel met wat lastigere afstand enz enz ...
Van werken komt niet veel kan mijn aandacht er niet bijhouden ... zo naar Say!