goedemorgen allemaal. Super foto's leon van je kanjers
Gister weer eens op onze timo gezeten. Hij was weer braaf het mannetje, volgens mij bevalt het hem wel dat we zo rustig aan doen. Zaterdag weer en dan (als ik de moed kan verzamelen ) hopelijk los
Goeiemorgen! Ik vind je eerste hoofdstel eigenlijk mooier dan je gepimpte hoofdstel... Vind het 2e hoofdstel te druk. Frontriem vind ik wel leuk, maar zou hem dan in 1 kleur doen. Ik denk dat ik bij orada voor een mooi bruin hoofdstel zou gaan. Zwanet krijgt als ik rijk ben ook ooit een mooie bruine set. Maar ik hou ook niet van roze autootjes en dat soort dingen. Mijn toet zit ook onder de modder ipv leuke frutsels.
Prada heeft op de eerste foto trouwens wel een heel mooi koppie, ik hou wel van de wat chiquere tinkers.
Mijn baby's hadden gisteren weer wat leuks. Ze eten nu 's avonds apart van moeders buiten met zn 2en. Aangezien ze de emmertjes omgooiden hebben ze nu een oude trog van de schappen. werkt perfect. Maar gisteren hadden ze geen zin in brokjes en toen ik kippen ging tellen hoorde ik al een boel gestommel en zag ze eerst achter de schapen aangaan. Daarna rondjes om de kippenschuur en toen verdwenen ze in de bak waar het hekje van los staat om daar verder te rennen. Dabje met der staart op der rug (die kan hem echt helemaal rond vouwen zodat het einde de lendenen bijna aanraakt). Zo leuk, maar ze moeten toch echt een keer bij de moeder vandaan, Ailin staat nu op vol voer en weinig werk (en dat ondanks dat ik volgende week mn debuut heb) maar toch blijft ze er schraal uitzien.
timokyana
*Valt van stoel* Leon... heb je nou serieus wat van die manen afgehaald? Bikkel! Ik weet nog hoe erg je het vond dat je die sokken eraf moest halen... Maar je ziet, het groeit best hard terug aan he? Volgend jaar zie je er niks meer van En heeft het geholpen voor de behandeling?
Ik vind Chayenne er ook goed uitzien Ze wordt steeds leuker zo!
Siet... Laat ik maar niks zeggen, je weet wel wat ik denk. En toppie dat rijden goed ging
God wat flauw Janet... Da's echt gewoon laag.
Hahaha, bolle katten Bij die van ons kan je ook altijd gelijk zien wat ie gevangen heeft Het is nl een slanke kat, en soms als hij iets echt groots heeft gevangen zie je gewoon die buik gigantisch uitsteken aan weerskanten En hij waggeldewaggel.. ja ik zit vol? Hajjewa?
Lieve foto TK
Nou jongens, ik kom jullie even uitzwaaien Ik ga me voorbereiden voor het weekend!
timokyana
en werkze voor degene die moeten werken. ben vandaag om half 5 pas weer vrij.. en dan kan ik vanavond nog 1 x rijden voor dat de tinkerdagleudsen begind. hahah
Ik zie het helemaal voor me van jullie kat nu, Maya
En ja heb dus wat van de manen afgehaald, ja ikke! Ik heb nog twijfels of sokken erafhalen nut heeft gehad, maar gebeurd is gebeurd En Snowdon wordt er voor mij niet minder om
Ahh lieve Timo op de foto! Schattig zo
En lenige Dabje met d'r staart zo te lezen, dat kan Chayenne ook erg leuk
Daphne, ik las dat je wedstrijden wil gaan starten maar met vervoer zit. Lastig is dat, maar kan je niet vanuit jullie rijdend naar verschillende locaties komen? Pothoven en de canneburgh (en ik denk de oranjehal ook wel) zitten volgens mij rond de 5km van jullie af.
Ik ben sinds vorig jaar voor om af en toe de manen bij te knippen. Voor mij nooit meer volledig in de vlechten, vind het los veel mooier. Ik ga eens op mn paard klimmen, eens zien of ze zin heeft omt e werken.
Goede morgen! Heb net scheikunde toets gehad en het ging gewoon zwaar k*t. Snapte niets.
Leon leuk hoofdstel, die van prada vind ik een beetje druk. Ik wil nog een nieuw hoofdstel voor Ziggy. Een mooi met blingbling frontriem en met een hele brede neusriem.
kan het ff niet bijhouden met bijlezen ... en ben vandaag pas net wakker geworden terwijl ik eigenlijk gewoon moest werken weet niet wat het is ik ben MOOOEEEE dus ga denk dadelijk maar weer op bed liggen
Gelukkig vandaag nog niet met nieuwe functie bezig , maar dit is geen leuk begin .... ben nu ook aan het twijfelen of ik zondag wel naar Tinkerdag Leusden zou gaan... is dan morgen weer druk met wassen enzo en dan moet ik zondag al om 7.30 u vertrekken en met bosrit erbij enzo zal ik dan ook pas met avondeten weer thuis zijn Zoals ik me vandaag voel trek ik dat niet (en is het misschien ook niet verstandig...ben ook nog alleen onderweg ..)
sorry ... hoop dat ik vanavond of morgen weer fut heb om bij te lezen enzo
pff jullie gaan steeds harder hoor zo kan ik het niet bij houden
nou goed en slecht nieuws het goedde kan ik pas meer over zeggen over 2 weken of minder en het slechte is ben mijn uitkering permanent kwijt heb dus niets meer
zal maandag wel onslagen worden omdat ze geen subsidie meer krijgen voor me