Contract in 3 voud teken ik graag voor jou Ja jullie trekker... Daar valt nog over te praten. Vooral toen ik zij dat jullie hiervoor een MX hadden
grid
Geplaatst: 28-12-09 22:35
Ah foto's van vroeger Leon altijd Leuk hier net nog album van ICSkeuring 2005 voorbij zien komen toen foto's van gestroomlijnde Say aan het zoeken was
Say is dus (afhankelijk van hoe je er naar kijkt ) eigenlijk ook best luxe zeker toen ze zo gestroomlijnd was als toen ze op pension stond en we vollop aan het oefenen waren voor wedstrijden enzo maar vind haar iets boller dus leuker (en zit lekkerder ) Van de zomer was ze wel iets te bol te veel groen maar nu is het weer redelijk normaal
Kijk hier gestroomlijnd (heb geen goede foto's van de zijkant ): je ziet helemaal haar buikje niet
maar zo nog wel nog steeds dit is dus haar merriebuikje dat ze altijd blijft houden hoe dun ze ook is en wat sommigen vonden dat er ook nog af moest kunnen daar zitten der ribben
echt wel!!!! ik vind dat gestroomlijnde super mooi... ik heb gil ook zo dat je zijn laatste ribjes kunt zien
grid
Geplaatst: 28-12-09 22:39
O ga zo blozen van jullie allemaal... zie soms ook best nog wat "verbeteringsmogelijkheden" maar als ik dan jullie zo hoor schaam ik me bijna dat ik dat soms denk
haha die Johnny
John is nu trouwens nieuwe film van die van gister Night at the Museum aan het kijken en ligt steeds in een deuk leuk zo'n achtergrond
MDH zijn foto's in je profiel van Gil al oud?! ik vind hem daar dus best dun
zelfgemaakte pizza lekker
Laatst bijgewerkt door grid op 28-12-09 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt