Heb leuke filmpjes gezien... Een gezond kalfje bij Mirjam... Duimen voor Mystic.... Sommigen lekker gereden vandaag.... Aantal die zich niet lekker voelen ... en verder weet ik het niet meer...
Ben brak.... moe en heb hoofdpijn.... Dus gauw even bijgelezen en ga nog even hangen en dan richting bedje.... De meeste opfokpaarden staan nu binnen. Op 1 groep na... Die hebben nu 4 weien tot hun beschikking gekregen en komen volgende week naar binnen...
Druk dagje geweest... Is wel weer mooi geweest zo...
Fijne avond allemaal!
Resi_lover
Geplaatst: 31-10-09 23:06
Maartje, Ik vind je foto's prachtig, maar heel eerlijk gezegt ben ik van Seasons Photography meer gewend.... Misschien komt dat omdat deze foto's door Pim (toch?) op een andere manier zijn bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 31-10-09 23:07
snowdon schreef:
wat is een YES gehalte?
Tijdschrift Yes, leuk voor 12 tm 18 jarigen....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 31-10-09 23:07
Lois, ik denk dat je zojuist het record bijlezen + reageren hebt verbroken
kga zo maar eens dodge rondzwieren en dan lekker mijn bedje in, gister was het 3.00 uur geworden..... En ik moet morgen natuurlijk wel wakker zijn voor jeroen(stalhouder) zijn L debuut... met een naar verwachting errug wakker paard
Maar als je een foto shoot laat doen (tenminste ik) zou dan graag willen dat iedereen de foto's wel mooi zou vinden. Want ik laat niet zomaar een fotoshoot maken, maar wel met een speciale bedoeling en om prachtige foto's te krijgen. Zoals jou shoot op de heide.
Nee juist niet, ben fan van jouw foto's (over het algemeen)! Ben niet zo'n goeie critici als het om fotografie gaat hoor, gaat op gevoel en totaalplaatje.
snowdon
Geplaatst: 31-10-09 23:15
psst foto's van op de heide vond ik ook tegenvallen hoor Maar ben er uiteraard wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!