Ben weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Resi_lover schreef:Mijn god, heb vanmiddag gejankt tot ik koppijn kreeg... Soms ben ik mijn gehandicapte broertje zó zatik heb gewoon de bijtplekken van 'm op m'n hand staan...
![]()
Hij heeft soms van die periodes dat is gewoon zo vervelend is, alles is dan "Nee" op niets kan meer normaal geantwoord worden, en ik moet me maar weer altijd aan hem aanpassen..
Aaargh...ik stop weer, dat gezeik, ik haat het om "zielig" te zijn/doen als ik weet dat véél meer mensen het slechter dan ik hebben, maartoch, altijd maar dat "ach Lois, stel je niet zo aan, je broertje is hartstikke lief" uhhu... áaaaaltijd
![]()
En het is volstrekt logisch dat je ervan baalt, het klöte vindt en je er echt rot om voelt meis
Echt. En je ouders zitten ook in een enorme rotsituatie wat dit betreft, maar soms wil je dat begrip gewoon niet hebben, en dat alles gewoon weer even zoals normaal is. En dat is je volste recht. Maar ook dat zal helaas niet zo snel gebeuren...
geven, en als je er eens over wilt praten met iemand die in ongeveer hetzelfde schuitje zit, ik heb een pb-knop, en hoewel ik niet zo heel actief meer ben in dit topic, mag je me altijd pb'en als je wilt. En als je dat niet wilt : ook goed
Wat jij wilt.
Is ook logisch hoor, hier is ook pas na een dikke 1,5 maand iets meer tijd voor de overige beesten. Uiteindelijk komt de balans weer recht, echt 
Vanmorgen weer druk aan de gang voor boodschappen huis, man voor rolgordijnen op te meten ontvangen, en nu zit ik ff te wachten tot de wasmachine klaar is, kan ik de was ophangen en m'n handdoeken gaan wassen
Leuk dagje stal, was rustig en gezellig, Paitti gereden, Tol gepoest met Annita, foto's gemaakt van Tol en de shetten weggebracht met Annique
Boncho schreef:Mag ik vragen wat voor handicap je broertje heeft??
..
Maar ze kijken wel vreselijk boos
Mallow schreef:Ah Lois, snap heel erg goed dat het af en toe nog even rotter is, zeker als je eigenlijk niet anders kan dan jezelf aanpassen. Kan je hier met je ouders goed over praten?
Die zijn het gelukkig vaak met me eens dat het soms een rotkind is
Van de zomer gaan we een week met Quinten op vakantie, en een week zonder, dan gaat ie naar een "Vakantieschool" en hebben wij een keer écht vakantie
Aaah
Soms is ie wel lief hoor
Hoe gaat het met de paardjes?

alleen kwijlen die altijd zo
Hopelijk weet je het snel en krijg je evt fijne hulp ervoor 
en Nijn leeft nog gelukkig!
verder nog wennen aan werken en mist maatje/ Sylke 
nu wit voor keuring!
(nood breekt wet
) ennuh hij slaapt al een hele tijd
dus kan John ff kwalificatie formule 1 kijken en ik computeren
en de koudbloedenwedstrijd komt ook alweer steeds dichterbij dus ook daarmee druk met voorbereidingen van zowel de organisatie van wedstrijd als mezelf en say er weer beetje klaar voor krijgen
Ik was op zoek naar een donkerdere kleur pfff
Mijn voet knakte helemaal dubbel en hoorde lekker kraken. Ik kon ook niet meer staan, Mich kwam me ophalen dus die tilde me van de grond af. Weer naar binnen en mijn schoen en sok uitgedaan, er kwam een heel groot blauw ei op mijn voet en ik had een pijnnnn. Dus gelijk gekoeld met ijs maar het zag er niet uit. Dus eerst thuis oppas geregeld voor mijn kids en in de ochtend lekker in het ziekenhuis gezeten.
Nou foto's gemaakt en gevoeld en er is uitgekomen dat ik gescheurde enkelbanden heb, leuk he... Ik zit nu in drukverband, over 5 dagen krijg ik tape en daarna nog een keer tape. Ik moet met mijn voet omhoog en mag niet lopen, ik heb ook krukken gekregen voor als ik wel wat moet lopen. Ze zei gezellig, ach mevrouw u bent nu wel een half jaartje zoet, pfffff kan er ook nog wel bij zucht.. Dus werk gebeld dat ik nu 2 nachten sowieso niet mag werken en dat ik donderdag misschien wel mag afhankelijk wat er onder het drukverband komt. Dan zou ik dus op krukken daarnaartoe moeten, auto rijden mag niet (nu dan over 5 dagen weet ik niet) en scooter vond ze te gevaarlijk vanwege het op en af stappen. Nou wordt leuk hier dus met kids die naar school moeten enz... ze zei al als u zich er niet aanhoudt, dan heeft u kans dat u er heel lang last van heeft en dat u blijvend schade krijgt aan de spier. Get kan wel weer janken, sloeg net mn kop al tegen de droger aan van de pijn.... D_Travis schreef:heyy maya was jij al over dan in je nieuwe huis? zoja hoe bevalt het??
Dus we mogen 24 oktober een clinic meerijden van Lotje Schoots!
, en er gebeuren elke keer ook geen kleine dingetjes 

, laatste loodjes! Spannend hor!!!
. Ik ben zoooo ontzettend trots op haar. Ze doet ze vreselijk hard dr best. Heb me vandaag ziekgemeld op m'n werk, omdat ik me toch gewoon echt hondsberoerd voel. Maar als ik dan met haar ben, loop ik heel de tijd over het erf met een grote lach op m'n gezicht, omdat ik gewoon echt aan het genieten ben. 

snowdon schreef:Iedereen schrok er van geloof ik
Silana was wel braaaaaaf!