[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 12:11

Die zwarte ruin heeft een leuk koppie!

Ben weg :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 13:56

Resi_lover schreef:
Mijn god, heb vanmiddag gejankt tot ik koppijn kreeg... Soms ben ik mijn gehandicapte broertje zó zat ;( ik heb gewoon de bijtplekken van 'm op m'n hand staan... :\
Hij heeft soms van die periodes dat is gewoon zo vervelend is, alles is dan "Nee" op niets kan meer normaal geantwoord worden, en ik moet me maar weer altijd aan hem aanpassen..
Aaargh... :r ik stop weer, dat gezeik, ik haat het om "zielig" te zijn/doen als ik weet dat véél meer mensen het slechter dan ik hebben, maartoch, altijd maar dat "ach Lois, stel je niet zo aan, je broertje is hartstikke lief" uhhu... áaaaaltijd :) :roll:

Meid.. je bent niet de enige. :(:) En het is volstrekt logisch dat je ervan baalt, het klöte vindt en je er echt rot om voelt meis :(:) Echt. En je ouders zitten ook in een enorme rotsituatie wat dit betreft, maar soms wil je dat begrip gewoon niet hebben, en dat alles gewoon weer even zoals normaal is. En dat is je volste recht. Maar ook dat zal helaas niet zo snel gebeuren...

Hier ook precies hetzelfde laken van het pak, alles moet volgens meneer z'n wensen gaan, met alles houd je rekening, en dat is echt klöte soms, maar je doet er weinig aan... Bij ons is het na een tijd weer wat gebeterd / meer leefbaarder, gezien hij ook wat meer ontwikkeld is, en je er dus meer mee kan communiceren, maar het blijft heftig en klöte. Ik wil je iig een dikke :(:) geven, en als je er eens over wilt praten met iemand die in ongeveer hetzelfde schuitje zit, ik heb een pb-knop, en hoewel ik niet zo heel actief meer ben in dit topic, mag je me altijd pb'en als je wilt. En als je dat niet wilt : ook goed :) Wat jij wilt.

Janet verdient ook een dikke :(:) Is ook logisch hoor, hier is ook pas na een dikke 1,5 maand iets meer tijd voor de overige beesten. Uiteindelijk komt de balans weer recht, echt :)

Verder ook hier drukdruk. Gisteravond rond 10 u de laatste auto gelost, daarna nog lekker nagekletst en was weer later dan bedoeld :O Vanmorgen weer druk aan de gang voor boodschappen huis, man voor rolgordijnen op te meten ontvangen, en nu zit ik ff te wachten tot de wasmachine klaar is, kan ik de was ophangen en m'n handdoeken gaan wassen :D

D_Travis

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:05

heyy maya was jij al over dan in je nieuwe huis? zoja hoe bevalt het??

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 16:26

Goeiemiddag :D
Ik is weer vrolkijk hoor :P Leuk dagje stal, was rustig en gezellig, Paitti gereden, Tol gepoest met Annita, foto's gemaakt van Tol en de shetten weggebracht met Annique 8-)

Kascha toch nog hengstig :roll:

Boncho schreef:
Mag ik vragen wat voor handicap je broertje heeft??
..

Tuurlijk :D
Hij heeft een verstandelijke beperking, functioneert als een 4 jarig kind, is autistisch en heeft een openhart operatie gehad.

Carola opgepast op het zusje van Johan, lief van dr dat ze een ijsje gehaald had :Y)

Eefje gister Kim en Silana gewassen voor de keuring vandaag 8-)

Leuke hondjes Janet :D Maar ze kijken wel vreselijk boos := :')

Nijn van Mirjam leeft ook nog *\o/*

Mallow schreef:
Ah Lois :(:), snap heel erg goed dat het af en toe nog even rotter is, zeker als je eigenlijk niet anders kan dan jezelf aanpassen. Kan je hier met je ouders goed over praten?

Jahoor :j Die zijn het gelukkig vaak met me eens dat het soms een rotkind is :D := Van de zomer gaan we een week met Quinten op vakantie, en een week zonder, dan gaat ie naar een "Vakantieschool" en hebben wij een keer écht vakantie 8-) Aaah := Soms is ie wel lief hoor :P

Gefeliciteerd met je nichtje, Grit :#

Maartje mist Syl :(:)

Dankje Maya :)
Lekker druk dus :D Hoe gaat het met de paardjes?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 16:38

Loïs natuurlijk mag je hier even je ei kwijt heb er geen ervaring mee thuis maar kan geloven dat het niet makkelijk is :(:)
Vandaag weer vrolijk leuk dagje stal :):)

Janet je hoeft je niet schuldig te voelen nieuw huisje/ klussen en daarnaast nog gewoon werken kost nu eenmaal veel tijd, komt straks wel weer goed als je wat verder bent :)
en ah wat leuk :+: alleen kwijlen die altijd zo :o

Leon twijfel over snow in hum of niet :(:) Hopelijk weet je het snel en krijg je evt fijne hulp ervoor :)

en Diaz hopelijk snel weer beter! :(:)

Grit weer zelfde met Vince als vorig jaar... zou pollen kunnen zijn maar misschien ook combi ivm jaargetijde/ rui. Bij Solana hielp bv Opkikker van Naf erg goed.

Annique na 6 wk zo weer op pall en braaf :z

Mirjam nog druk met bak en houdinipaarden }> en Nijn leeft nog gelukkig!

Marleen met Kascha in bos gegallopeerd =:)

Zie ook nog een leuk meisje meisje paardenmeisje voorbijkomen op boncho :D

Maartje druk met paardjes kijken 8-) verder nog wennen aan werken en mist maatje/ Sylke :(:)

Inge druk gewassen *D nu wit voor keuring!

Angela drukke dienst op zaterdag %) :(:)

Succe Bianca met eventuele verhuizing van poes :(:)

en Maya al helemaal gesettled in huisje ?! 8-)

en verder :? Y;( :o

Hier vanmiddag weer babysitten :+ (nood breekt wet :=) ennuh hij slaapt al een hele tijd *\o/* dus kan John ff kwalificatie formule 1 kijken en ik computeren :D
Gister weer lekker met Say gereden terwijl kuddegenootjes weer maf aan het doen waren in de wei 8)7
Morgenochtend ook weer gezellig naar stal en smiddags weer naar zwager...

O ja en verder dus erg druk op het werk %) en de koudbloedenwedstrijd komt ook alweer steeds dichterbij dus ook daarmee druk met voorbereidingen van zowel de organisatie van wedstrijd als mezelf en say er weer beetje klaar voor krijgen :=

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:27

nou poes is niet verhuisd, de mensen vonden haar te weinig Heilig Birmaan (nou ja de man dan, mevrouw was helemaal verliefd) Ik had in mn advertentie al geschreven dat ze erg licht is qua kleur en dat er daardoor geen stamboom op zit, dus wat zegt die meneer hier... ja ze heeft niet veel kleur en is wel licht he |o Ik was op zoek naar een donkerdere kleur pfff

Maar ja het gaat hier weer lekker, ik kom vanmorgen van mijn nachtdienst en stap de deur daar uit. Het is een vrij hoge op/afstap en ik wilde eraf stappen en voor ik het wist lag ik op mn plaat :( Mijn voet knakte helemaal dubbel en hoorde lekker kraken. Ik kon ook niet meer staan, Mich kwam me ophalen dus die tilde me van de grond af. Weer naar binnen en mijn schoen en sok uitgedaan, er kwam een heel groot blauw ei op mijn voet en ik had een pijnnnn. Dus gelijk gekoeld met ijs maar het zag er niet uit. Dus eerst thuis oppas geregeld voor mijn kids en in de ochtend lekker in het ziekenhuis gezeten.
Leuk ook als je uit je nacht komt en om 14 uur een afspraak heb :? Nou foto's gemaakt en gevoeld en er is uitgekomen dat ik gescheurde enkelbanden heb, leuk he... Ik zit nu in drukverband, over 5 dagen krijg ik tape en daarna nog een keer tape. Ik moet met mijn voet omhoog en mag niet lopen, ik heb ook krukken gekregen voor als ik wel wat moet lopen. Ze zei gezellig, ach mevrouw u bent nu wel een half jaartje zoet, pfffff kan er ook nog wel bij zucht.. Dus werk gebeld dat ik nu 2 nachten sowieso niet mag werken en dat ik donderdag misschien wel mag afhankelijk wat er onder het drukverband komt. Dan zou ik dus op krukken daarnaartoe moeten, auto rijden mag niet (nu dan over 5 dagen weet ik niet) en scooter vond ze te gevaarlijk vanwege het op en af stappen. Nou wordt leuk hier dus met kids die naar school moeten enz... ze zei al als u zich er niet aanhoudt, dan heeft u kans dat u er heel lang last van heeft en dat u blijvend schade krijgt aan de spier. Get kan wel weer janken, sloeg net mn kop al tegen de droger aan van de pijn....

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 17:46

Grid weer de oppas, en druk druk, druk :(:)

Jez*s Bianca :(:) Dat doet zéér :\ Beterschap Y;(
En poesje niet verkocht...Sommige mensen kunnen gewoon net lezen :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:54

D_Travis schreef:
heyy maya was jij al over dan in je nieuwe huis? zoja hoe bevalt het??

Nee helaas nog niet. De laatste dingen moeten nog (vloer slaapkamer) en dan de woonkamer-muren, en dan ga ik over :D :D

Ben je mooi klaar mee Bianca.. maar gescheurde enkelbanden moet je echt niet mee spotten, zo veel mogelijk rustig aan.. serieus. Anders maak je verdere schade.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:02

**EGO-BERICHT** :o

Benson en ik zijn vandaag in Lunteren op de NSvT keuring 2x eerste geworden in de individuele dressuur met 189 en 195 punten.. Ennn.... WINNAAR ZOMERCOMPETITIE L1/L2!!! :D Dus we mogen 24 oktober een clinic meerijden van Lotje Schoots!

En ga nu even slapen want was erg vroeg vanmorgen om 7:00 in de auto... :Z

Oh ja; ook nog Snowdon, Puchje (toch??) en Ellen gemeet! ;)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:06

Weer super gedaan! En tot de 24e ;)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:17

wat leuk! mooie punten!

en ai bianca. wat een pech! sterkte!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:37

Jeetje bianca het houdt echt niet op he :(:), en er gebeuren elke keer ook geen kleine dingetjes :(:)

Lois weer lekker dagje bij de paardjes gehad, daar zal je ook wel veel rust uit halen :)

Grid weer mogen oppassen :D

Grit lekker bij vince geweest :)

Maya's huis bijna klaar :):), laatste loodjes! Spannend hor!!!

Hier clover vandaag in de stal gehad met dichte deur :+:. Ik ben zoooo ontzettend trots op haar. Ze doet ze vreselijk hard dr best. Heb me vandaag ziekgemeld op m'n werk, omdat ik me toch gewoon echt hondsberoerd voel. Maar als ik dan met haar ben, loop ik heel de tijd over het erf met een grote lach op m'n gezicht, omdat ik gewoon echt aan het genieten ben.
En ze staat ook op zoo'n heerlijk plekje. Geen staleigenaar die me van alles verbied en op elke stap die ik zet let. Gewoon ik en m'n meisje. En ook echt mijn meisje. :+:
Ik drijf even verder op m'n roze wolkje :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:52

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:54

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:55

hallooo :wave:

wij vandaag een minder dagje al heb ik wel even snel Leon en Ellen gezien.sorry dat ik geen gedag heb gezegd,we gingen gelijk naar huis :o

Gisteren de paarden gewassen,en vandaag hup de trailer op.We kwamen daar aan en haalden ze van de trailer en we vonden Kim al een beetje stijf,dus we zijn een stukje gaan lopen.Ik vond haar wel erg stijf.Toen gingen ze de ring in en daar was t zo erg dat Kim gewoon de ring uit moest zo slecht was ze.Dus Silana alleen in de ring,nou ja dat zag er natuurlijk niet uit.Ondanks dat toch een nette 2e premie.Bij thuiskomst da gebeld,Kim blijkt accuut hoefbevangen,dus op nat zand,metacam ect.Pfff,ik snap niet dat een paard zo opeens zo slecht kan worden,ik ben er echt van geschrokken toen ik haar in de ring zag.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:58

Iedereen schrok er van geloof ik :o
Silana was wel braaaaaaf!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:58

Jeetje, arm paardje :(:) Vervelend Eefje...

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:06

snowdon schreef:
Iedereen schrok er van geloof ik :o
Silana was wel braaaaaaf!

nou wij nog t hardste :o
wij voelden ons echt die slechte mensen die met een slecht en ziek paard aankwamen,als we het geweten hadden hadden we haar teruggetrokken,ik schaamde me diep.

Het ging echt heel snel,van een beetje stijf paard naar een paard wat helemaal niets meer wilde,echt erg.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:07

Silana is een schatje :+:

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:11

Hooi :wave:

Ik was om 2 uur thuis dus ik heb nog even kunnen maxxen vanmiddag.
We hebben een lekkere buitenrit gemaakt...ging super.

Maar toen ik zijn hoeven ging doen bleken er maden in 1 hoef te zitten!!!!! :oo
Dus die poot in de soda en veel violet spray erin....ik heb ze er allemaal uit en de smid komt maandag.....komt goed maar ben wel geschrokken....jegh!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 20:16

:oo Hè, bah, Angela, wat goor := :\

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:16

Huh hoe kan dat zomaar joh?

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:18

Hij heeft wel wat rotstraal gehad....dus daardoor is er een soort groeve onstaan in het midden van de straal.
Die vliegen hebben vast eitjes in zijn sok gelegd en zijn de maden naar beneden gekropen...

Denk ik :o

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:18

oh Angela das ook akelig

nog even een :(:) voor Bianca met haar dikke pootje,neem je rust anders ben je straks verder van huis.

Bridget24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:24

Resi_lover schreef:

Zekers een prachtige merrie. Er staat bij gereserveerd??? Heb jij haar al meteen gereserveerd :=

Ennuh maden... :\ Ik zou me ook echt kapot schrikken...