Die van jou ook grit, vince is leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nou, was echt super leuk, ook nog super hard gegallopeerd, jez*s dat was echt niet normaal hoe hard

, maar verder was het heel leuk 

. Maar je kan niet anders. Maar wil toch een zadel voor af en toe, voor hem wat minder gebonk, en voor mijzelf ook wel iets prettiger

Geweldige Ginger en Black Beauty
Heb 'm op video trouwens
Coole foto trouwens ook nog 
snowdon schreef:Heb dubbel gelegen om Maya's verhaal

snowdon schreef:Ik was dan ook zo blij dat Chayenne mee ging met Snowdon's spurt, anders had ik los moeten laten of een arm uit de kom gehad

En zijn al netjes gevuld Leon
van Santa.
Ah, lees nu dat je geen zadel had / niet goed passend 
Op Aman doe ik het vrij veel. Ga ook rustig op buitenrit, maar nooit langer dan 2 uur, vind het daarna toch een te grote belasting worden, zowel voor mezelf als voor peerd. Voor Dewi heb ik afgelopen zomer wat mijlpalen bereikt, durfde nooit in draf, maar uiteindelijk toch maar eens erop gewaagd, en ging heel goed
En ze zit zelfs nog beter in galop dan Aman (zolang ze rechtuit gaat) maar rottige is bij haar dat ze nogal eens opzij zwenkt, en dat doet Aman niet 
Heerlijk!
Topknol
Had m'n nieuwe one-ear eraan gehangen dus kon weer met m'n geliefde split reins op stap. Ziet er niet uit, supersjiek dressuurzadel, en western kopstuk