[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Keeva

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:02

En ik wilde graag weten of Kyara er inderdaad in stond, vandaar mijn vraag aan Sita Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:03

Zo is het kringetje weer rond.. Tong uitsteken

Keeva

Er lopen hier momenteel 6 stapelgekke pups door de huiskamer, dat is nog veel leuker Haha!

snowdon

Ik kan het echt niet laten, ow moest me eigenlijk schamen Bloos Maar ik vind het echt een lachertje, kan er gewoonweg niet over uit Clown
Nja, laat ik m'n mond verder maar houden, is denk ik ook het beste.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:04

Hihi, lijkt me echt een superlief gezicht! Haha!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:04

Manlief wordt aangevallen, heb een filmpje gemaakt met m'n foon, misschien dat ik het straks nog even upload Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:05

Keeva schreef:
Er lopen hier momenteel 6 stapelgekke pups door de huiskamer, dat is nog veel leuker Haha!

Staat de dweil al klaar? Duivel

(Tobias mocht van me mee de Boerenbond in... gaat ie uitgebreid zitten plassen bij de kassa...) No Cheer

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:05

Als ik dan nog 1 dingetje mag vragen, uit nieuwsgierigheid, aan Sita
Waarom had je het niet gekocht als Amy er niet in stond?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:07

Zo, weer genoeg te lezen!!!
Als ik tijd heb, ga ik nog even in Leusden kijken, krijg nu steeds meer interesse in de tinker en lijkt me leuk ze in actie te zien.
Rijden er mensen van hier mee??

Citaat:
OOh jij was van het haflinger viertal,heb jij niet eens in bit gestaan of zo?misschien ander blaadje?Ik heb je verhaal toen gevolgt...wat rot voor je van bert. Ach gut

Ja, dat klopt. We stonden met grote foto en een artikel in de Amazone. Was in 2006, hartstikke leuk. We hadden net een nieuwe proef en muziek, pas twee keer gereden. Toen kwam haflinger Wiebe te overlijden en lagen we stil. Afgelopen maart waren we weer compleet en wilde we weer van start gaan en toen werd Bert ziek. Dus na dit artikel hebben we ons nergens meer laten zien, zuur zoals het kan lopen.
Maar leuk dat je het destijds gelezen hebt!!

Vandaag ook stapelgekke pups gezien. Nouja, het was er maar een, maar die plastte wel over mijn broek!! Boos! Alle honden die ik vandaag tegen kwam vonden mijn broek erg aantrekkelijk Pling .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:08

Ja Leon, schiet es op met Tobias zindelijk maken, en zodra dat dan gebeurd is, geef je me effe een seintje? Pling

Onze hond gaat trouwens weg... naar het asiel, maandag. Reden is eigenlijk omdat ie, als ie ontsnapt, steeds achter de schapen van de diverse buren gaat. Het ontsnappen op zich valt nog te overleven, maar de laatste keer had ie twee Fazanten geplukt (gelukkig liep ie daar dus al z'n bek mee vol) en we zijn bang dat ie weer een schaap pakt... Ook luistert hij zo bar slecht als je 'm dan wilt vangen in den vreemde. Dus hij gaat weg... beetje gekke gedachte eigenlijk, dat ie er niet meer zal zijn.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:09

_janet_ schreef:
Als ik dan nog 1 dingetje mag vragen, uit nieuwsgierigheid, aan Sita
Waarom had je het niet gekocht als Amy er niet in stond?

Dat mag je best vragen..

Ik zou het dan niet gekocht hebben omdat ik meer van informatieve boeken houd. Dus boeken waarin ik echt kan lezen en evt. uit leren. Een fotoboek met allerlei (prachtige) Tinkers er in zou dan niks toevoegen aan mijn boekenkast en na eenmalig doorbladeren gewoon in een hoekje van de kast tussen het stof verdwijnen..
Nu is het gewoon leuk om het boek te hebben omdat mijn eigen Amy er in staat.. Lachen

Agosh, arme Tobias.. Ach gut
Wij hadden laatst ook een pupje wat in de winkel begon te plassen.. Maar hij was zo aandoenlijk, daar kan je toch niet boos op worden.. Lovers

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:14

Danny, onze eerste pony (meisje ernaast reed wel eens in de vakanties op Danny)
Afbeelding

Stipke (zwart paard in het andere weiland is kwpn-er Emmelie)
Afbeelding

Stipke met mijn zusje op de voorgrond, en het buurmeisje erachter
Afbeelding

Baby Ziggy, 2 jaar oud
Afbeelding

Stipke was volgens mij geen volle haflinger.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:15

Wat een leuk paardje was die Stipke.. Lovers

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:15

Kheb ook nog wel ergerns oude foto;s... Hadden jullie die al eens gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:17

Ikke vast wel Vork Clown

Danny is erg leuk! Stipke ziet er lief uit Lachen en wat was Ziggy donker!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:21

Nou, ik plaats ze nog eens.. Clown

Kleine Sita op Stardust..
Afbeelding

Afbeelding
Ikke op Moonlight..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:21

Opdie foto is al een deel van Ziggy zijn bles "opgelost"

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:24

Zijn vlekken zijn nu ook al stuk meer opgelost he.. *LOL*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:25

haha inderdaad

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:32

Grappig is dat hoe ze kunnen veranderen.. Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:35

ziggy nu van dezelfde kant
Afbeelding

leuk siet die kleine sita op een groot paard

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:39

Maya schreef:
Tinkerweekend? Is dat binnen of buiten eigenlijk? Clown

Inrijden is in elk geval buiten en op zaterdag zijn de niet officiele proefjes ook buiten (ik dus ook....)
Zondag is alles binnen excl. het inrijden.

Nu lekker mn bed in en morgen opt tijd naar stal!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:44

Maya, seintje geven als Tobias zindelijk is? haha why? Tong uitsteken

Ahhh jullie stoere uberleipe hond weg.... jammer!!!!!

Ik heb overigens nog enorm gelachen vanmiddag op 'klantenbezoek', verslagje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:47

Dan kom ik 'm jatten natuurlijk Vork Haha!

Tuurlijk! Ga ik wel morgen lezen dan, bedtijd Dromen Morgen eindelijk uitslapen! Moet ik niet om 8 u aanwezig te zijn... Dromen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:50

Nog even een verslagje van mijn vreemde middag... totaal anders als verwacht... ik in pak voelt sowieso al vreemd Clown En voor het eerst naar een klant, dus spannend vantevoren.... nou allemaal nergens voor nodig Huilen van het lachen

We zouden dus om 1u aanrijden vanaf het werk, nou dit werd dus kwart voor 3.... Had toen ondertussen al helemaal geen zin meer, zag het al helemaal gebeuren dat ik pas laat mn weekend in zou gaan. Onderweg nog verkeerd gereden ook, leuk dus heen en terug door de tol naar 's Gravendeel, alvorens op de eindlocatie in Dordrecht terecht te zijn gekomen haha. Daar aangekomen was het wel erg druk, dus auto maar ergens op de stoep geparkeerd achter het gebouw en verderop naar binnen. We verwachtten een kleinschalige open dag van het bouwbedrijf met diverse klantenrelaties. Die enorme drukte hadden we in elk geval niet verwacht... Bij binnenkomst de eerste (van de 4) directeur een hand gegeven, die niet eens vroeg wie we waren. Alleen Sandra kreeg de mogelijkheid om haar voor te stellen... met enkel haar naam. We kregen een plattegrond van het gebouw in handen gedrukt met achterop een aansporing tot invullen van adresgegevens voor een prijsje. Toen werd ons een drankje aangeboden, een of andere cocktail. We vulden het kaartje maar alvast in, wie weet wonnen we nog iets haha. Toen hoorden we ondertussen al iemand directeur 2 roepen, bleek dus de vrouw die ons wat te drinken aanbood te zijn. Die dus verder ook niet gesproken door de drukte. We besloten maar de route door het gebouw te volgen om even een kijkje te nemen. We waren dan van plan om daarna nader kennis te maken, dan zou het wellicht wat minder druk zijn. Eerst kwamen we terecht in enkele ruimtes waar het een ander stond opgesteld van badkamers, tegels en stenen, plafonds, stucwerk, sierpleisterwerk, etc... Nouja zaten moie en euhhm.. opvallende creaties tussen en we hebben wel lol gehad en leuke ideetjes opgedaan voor onszelf. Was wel duidelijk een hogere kwaliteitszaak. Al lopend door de aangepaste showrooms kregen we al het gevoel dat we hier niet echt op onze plek waren, we leken wel de enige die alles echt (lichtelijk schijnheilig) aandachtig bekeken. De rest was met alles al wel bekend? We liepen door en kwamen bij een trap terecht die vrij steil naar beneden ging en van die traptredes met van die gaten erin, zoals je wel eens in fabrieken ziet. Tsja.. daar hebben mensen normaalgesproken werkschoenen aan... nu had ik voornl moeite met de steilte, maar Sandra had ook nog eens hakken aan Trap was geen succes en erg lachwekkend haha. Beneden aangekomen kwamen we in een soort kroegje terecht. We kregen weer wat te drinken aangeboden en keken op een groepje schaarsgeklede hoelahoopdames met bijbehorende reggaemannen. Euhm ja... we kwamen tot de conclusie dat twee van onze collega's hier beter op hun plek waren geweest, een stoere assertieve pot en een standaard heteroguy.... Nou goed, dit was een leuke bron voor sterke verhalen op het werk

We konden ondertussen ook echt niemand ontdekken die we aan konden spreken van het bedrijf. Er stonden enkel wat standhouders wat reclame te maken en wat horecapersoneel. Ow en niet te vergeten een accordeonist in zeemanspakje... schitterende combi met de dames van Rio de Carnavalle dus.. ahum...

We vervolgden de route op de plattegrond, voor zover we dat konden volgen, want we wisten al niet meer waar we waren haha. We hadden verwacht zo terug te keren naar het begin en gaven de hoop op een aanspreekpunt al behoorlijk op. Nog langs wat standjes gelopen en ons verbaasd over de creativiteit in het aanbod en diversiteit van de bouwmaterialen en hulpmaterialen... Toen kwamen we in een loze ruimte, die uitkwam op een grote hal. Volop eettentjes, stands, demonstraties, geintjes waar het publiek bij betrokken werd en... een heuse cameraploeg. Ok, tijd om je NIET aan te laten spreken of iets aan te laten smeren en vooral... die camera ontlopen! Weer een enorme diversiteit aan standjes, echt ongelovelijk.. hou je niet voor mogelijk... hoezo branchevreemd In mijn ogen de meest walgelijke hapjes kwamen voorbij, waar ik dus zonder twijfel voor bedankte. Een meevaller, we vielen hier wel minder op dan boven in de showrooms. Hier was het te doen... hier liepen de 'grotere' heren met partners. Hier geen mannen in overalls of kapotte spijkerbroek, de één met gladgeschoren hoofd, de ander met matje tot ver achter de nek, het grote gros met tattoo's en truien van de firma's. nee, hier was ook een diversiteit aan klasse, duidelijk te zien aan de kledij en vooral... het gedrag. Ok, alsnog hopeloos om een aanspreekpunt te vinden en wat schijnheilig lachend de camera ontlopend... maar hier konden we wel even blijven plakken.

Helaas... we waren terecht gekomen in de omgedraaide wereld Ik werd nagefloten door twee vrouwen met een gele bouwhelm en overall. De niet zo bescheiden complimentjes en gedachten van deze vrouwen werden op mij afgevuurd, concluderend met een cijfer 8,5. Ik kon het niet laten om daar op te reageren en verruilde mijn bescheiden lach voor een arrogant gezicht en zei haar: "Een 8,5 maar?" Fluisterend in mijn oor (brrr) zei ze erachteraan dat ze normaal hooguit een 8 gaf Toen de vraag of we bij elkaar hoorden, waarop ik trots en glimlachend antwoorde: "Nee, ik ben al verloofd" Al nafluitend en schreeuwend keken ze me uitgebreid na toen wij snel wegliepen haha. Ok, nu echt tijd om te gaan dacht ik hahahha

Deze hal kwam kennelijk ook nog eens uit op de uitgang, die dus totaal niet bij de ingang in de buurt bleek te zijn... Mja, pech gehad, tabee. Bij de uitgang kregen we nog een tas met wat relatiegeschenken... altijd welkom toch. De deur uit... en we stonden vlak voor de auto, onze redding!