Federer grandioos gewonnen met 6-3.6-4 en 6-2, goed partijtje tennis laten zien
En Ik hoorde van een stalgenootje dat er een leuke jongen op een examenfeest was, dus wat doorgevraagd. Bleek het mijn ex-collega te zijn! Waar ik toen echt heel goed mee kon, heerlijk bijdehand ventje maar ik was best heel gek met hem. Dus gewoon maar hem gesmst, had zijn nummer nog van voor Ierland. Hij wist zowaar nog wie ik was, vroeg hoe Ierland was en we gaan binnenkort wat drinken Stalgenootje vond hem overigens op de hoofdrolspeler van A Cinderella Story lijken
Nog niet bijgelezen, ga ik zo even doen. Wilde even mededelen dat Timo vandaag zijn 1e bosrit gemaakt heeft ♥ En hij was helemaal op. arme knul. Op een klein accidentje met een vrachtwagen ging het super!
*gaat poging doen tot bijlezen, valt niet mee met een virus op de pc. dus hoop dat die het nog even blijft doen *
Ik heb een heerlijk middagje ge-relaxed bij de paardjes, ze hebben ook eventjes op de wei gestaan... heerlijk genieten!
In eerste instantie stonden ze op de (oude) grasstrook, maar ik wilde de dames al wel op de wei zetten. Chayenne kreeg ik echter niet direct te pakken dus nam ik Chennai vast mee naar de wei. Voor het eerst op de wei, dus spannend Mja, dan heb je er 1... en dan gaat alles aan de kletter Duurde dus een kwartier eer ik Chayenne te pakken had, ze hadden nl de grootste lol met z'n allen.
Sorento en Shiloh had ik in de 'bak' staan, die renden ook volop mee. Chennai langs de draad in de wei, langs de paddock en de bak en de anderen allemaal mee rennen aan de andere kant haha. Viel me erg mee dat de hengstjes ook heel de dag braaf achter de draden van de bak bleven.
Toen Chayenne eenmaal op de wei stond, was er weinig actie Een beetje daar rondgehangen met de camera in de hand, daarna in de bak languit in het gras gelegen bij de mannen. Snowdon en Santa stonden nog op de grasstrook, Santa mag nog niet op de wei ivm de hoefbevangenheid waar ze dicht tegenaan heeft gezeten. Ik wilde nog met Snow gaan rijden, maar bij het poetsen had ik eigenlijk al niet zo'n zin. Wilde gewoon lekker bij de rest blijven en genieten van alles. Dus Snow in de 'bak' erbij gezet, konden de mannen eens bij elkaar. Was wel een gok, want Snowdon en Sorento hebben al wel eens eerder gevochten. Er zijn wel wat klappen uitgedeeld, maar ze accepteren elkaar ook wel redelijk vlakbij. Was wel erg grappig om te zien hoe de kleine Sorento (86cm) een bijna perfecte join-up uitvoerde op 'kuddeleider' Snowdon Daarna Snowdon toch even een kwartiertje in de wei bij de dames gezet, ook weinig actie. Hij nam alles heel erg goed in zich op en was blij dat hij weer bij zn harem was. Vanavond op verjaarsvisite geweest bij m'n ma en ben nu nog op dus Geen zin nog om naar bed te gaan, zit nog veelsteveel na te genieten van vanmiddag.
Ons eigen weitje, bij lange na niet perfect... maar voelde me zo gelukkig en rijk!
Uiteraard meer dan genoeg foto's, maar wordt allemaal een beetje teveel denk ik.