Mijn ouders durven nu ook niet echt te gaan bellen naar die mensen, het is vannacht pas vrijgegeven.. Dus ja, we horen of zien het dan wel. Zou vreselijk zijn als het zo is..

Net van stal terug..
Heb eerst Amy gereden, ging lekker.. Beetje normaal gereden, stappen en draven. Alleen toen kwam er ineens een windje opzetten en dacht ze 'woei, wind.. ik had nog wat energie over' en ineens gingen we dan op full speed door de bak, al bokkend. Was alweer lang geleden. Heb de bokken uitgezeten (

Natascha zei al dat ze barstte van de energie.. Gister was ze ook helemaal gek aan het doen. Ze staat echt superfel.. En lopen dat ze doet..

Maar goed, als het droog blijft is morgen het water wat gezakt zal ik morgen en Dinsdag nog eens flink rijden. Dan kan Woensdag Martinique er weer op.
Daarna nog een half uur aan de hand laten grazen. En nog mijn nieuwe supah bling bling showhalster gepast.
Toen Shania helemaal gepoetst, ook dr halster gepast. En wat in de bak gewerkt met dr. Ging lekker, zij mag best wat pit van Amy hebben op het moment, ze is zo enorm rustig en gemoedelijk. Gewoon raar eigenlijk, net of ze gewisseld hebben van karakter..

Maar goed, ook haar nog even laten lopen. Ook een paar bokshows weggegeven waarvan ik 3 schietgebedjes heb gedaan dat ze dat nooit gaat doen als ik er op zit..

En daarna ging ze wéér voor varken spelen.. Wéér putten graven in de modder..

Daarna heb ik lekker peentjes klaargemaakt voor hun met een scheutje lijnzaadolie. En toen mochten ze weer met vriendjes in de bak..