Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra1984 schreef:owh was nog helemaal vergeten een stukje erbij te schrijven.
Hoe trots ik de vorige keer was, hoe k*t t vandaag ging!
meneer was zo aan het drammen!! En ik sloeg helemaal dicht.
Gelukkig kon ik een stalgenootje lief aankijken, zij overrompelde hem en hij liep zo braaf.
het ging ook heel goed, tot ik wilde draven en daar stonden we weer in het midden van de bak met een drammend paard. Echt ik kon wel janken! dit was weer voor het eerst sinds mijn besluit king niet te verkopen dat hij zo aan het drammen was.
Ik snap dus niet waarom hij zo deed. Ok het zadel lag voor geen meter, het schoof alle kanten op(en kon niet strakker) ik had spierpijn, maar hele goede zin om te rijden.
Ik hoop dat t komt omdat meneer veel te veel energie heeft door het zoveel op stal staan, dat als ie straks meer weidegang heeft en een grotere stal dat t dan over is! en misschien toch iets met zn voer doen, alleen maar eten als ie gewerkt heeft. hij krijgt nu 2 handjes brokken met knoflook, zeewier, een boterham, lijnzaadbrokken en zonnebloemolie. Maar hiervoor kreeg hij eigenlijk nooit eten, alleen als ie gewerkt had en dat was dan een halve kilo slobber of een kwart schep brok..
Ik ga dan zoveel twijfelen over alles! En ook heel erg aan mijzelf.. Weet ook wel dat ie t alleen drammen is en meneer echt niet gemeen doet, alleen maar kijken waar de grenzen liggen, maar man o man wat voel ik me k*t op dat soort momenten!
zo dat moest er ff uit!!
Sandra1984 schreef:ik weet ook dat t probleem bij mij ligt, alles wordt ook al aangepakt.
28 januari verhuizen we naar een andere stal. mijn zadel staat te koop om daarna een beter zadel te kopen. het rare is alleen dat de ene keer het zadel wel goed ligt en het andere moment niet.. en naar mijn idee ligt ie hetzelfde :S
ik kan nu tijdelijk ff niet lessen, omdat we dus weer gaan verhuizen en hopelijk dan mijn eigen instructrice weer mij kan les geven...
wat jullie zeggen klopt ook, misschien schreef ik het wat verkeerd, maar ik geef king de schuld niet. hij maakt gewoon gebruik van de situatie van mijn onzekerheid die ontstond toen hij even niet meewerkte.
Ik had hem trouwens al uitgebreid losgegooid, gelongeerd en we hebben zo'n 20 minuten buiten gewandeld..
Nog 17 dagen en dan hopelijk al een stuk dichterbij een rustig paard!