Ze is inderdaad echt een meisje meisje!! Meestal wil ze ook geen blauw, grijs, zwart enz aan want ja, zeg nou zelf, dat zijn toch jongens kleuren?? Het wordt nu wel iets minder maar toch.... Over 2 weekjes wordt ze alweer 8!
Rianne vraagt ook elke keer als ik er ben of we even bij Boncho zullen gaan kijken want die zal haar wel missen!! Hihi!! Probeer er een paardenmeisje van te maken maar dr papa en mama vinden het allemaal maar wat spannend!! Gelukkig is haar grote broer (Johan) lekker nuchter en die zet dr zo bovenop Bons hoor!
Marleen, gewoon weg duwen idd die kat! Hier zit er één die elke keer als ik loop mn voeten aanvalt!! Er irritant! Heb het niet zo op deze kat...
grrr
Geplaatst: 25-09-09 22:32
Hee, ik was eerst... Oke, gaat kat aan de kant duwen... hoewel ze dan waarschijnlijk bovenop me kruipt... Truste Annique!
mnkortleve
Geplaatst: 25-09-09 22:33
grrr Houd niet van naaien. Toch nog hengstig
Paintlinger Lekker uitgeslapen.
Grit Leuk he die kleine ukkies op die pony's. Raar misscien, maar ik heb echt nooit van gogo's gehoord. Wat een lekkere lunch. Mag ik hetgene wat je zei over Vince doorsturen naar iemand??
Mallow Clover haar stal in Grainey durfde eerst ook niet dat heeft best even geduurd eer ze er in ging.
Biancaa
Boncho Niet fit. Leuke pics.
Resi_lover Ik kan me heel goed voorstellen dat dat heel moeilijk is en lucht vooral je hart.
_janet_ Ach we weten toch dat je het druk heb dan geef dat toch helemaal niets. Leuk koppie.
A_Pallieter Lekker dat het zo goed ging.
eefje03 Dan zie ik je morgen ook wel, wel zwaaien he.
Nijn leeft nog. We zijn weer met de bak bezig geweest, gaat wel even duren hoor eer hij klaar is mijn vader is ook de jongste niet meer. Fysio heeft me weer lekker gepijnigd ik heb nog meer oefeningen meegekregen. Na het longeren even met Bonny het pad uitgereden (800m) we waren al snel niet meer alleen.
Janet druk druk druk , misschien even met Wilco een weekendje off nemen? Zou misschien wel even lekker zijn!
Kasha toch wel hengstig!
Ah Lois , snap heel erg goed dat het af en toe nog even rotter is, zeker als je eigenlijk niet anders kan dan jezelf aanpassen. Kan je hier met je ouders goed over praten?
Mirjam, met de bak bezig, en fysio geweest
Biancaa
Geplaatst: 26-09-09 05:46
janet geeft toch niks dat je ff geen tijd hebt, hoe lang had ik wel weer niet gereageerd Je hebt je eigen ding te doen hoor, dus je komt vanzelf wel weer een keer opdagen toch
Kascha hengstig, ben ff kwijt of ze nou gedekt was of neit dus of het de bedoeling was of niet.
Mirjam lekker met de bak bezig al is het nu een golfslagbad... is die al gevuld dan met water, dan kunnen we komen zwemmen
Hm ben ook kwijt waar nou staat dat nijn er nog is?
Annique wat fijn dat Pal weer beter is, nu langzaam beginnen met trainen. Komt vast goed met die stoere jongen van je!
Vandaag komt om 14 uur iemand kijken voor Silly, de mama van Spookie. Ik ben benieuwd of ze haar nemen. Aan de ene kant hoop ik van wel, maar aan de andere kant uiteraard niet. Ze was pas geleden ook al weer ontsnapt, kwamen de buren weer met haar aanzetten, ze zat in het portiek (gelukkig was de buitendeur gesloten) Ze is echt een houdini, en ze vindt het blijkbaar gewoon niet leuk bij ons. Degene die komen kijken hebben een afgelsoten tuin en 2 andere birmanen, dus eigenlijk wel ideaal voor haar dus qua dat hoop ik dat ze haar wel nemen... maar het is zo'n ongelofelijke lieve tut dat ik haar heel erg ga missen, gewoon af en toe die zachte kopjes tegen je aan, die lieve blik met haar paarse ogen (zijn niet eens blauw, want ze zijn zelfs meer naar paars toe) zucht dat wordt huilen vandaag...
mnkortleve
Geplaatst: 26-09-09 07:16
Goedemorgen. Er zit geen water in Bianca dus helaas zwemmen is niet mogelijk. Mijn nijn leeft nog als je dat bedoel. Kat een houdini.
Ik ga zo de paarden op stal zetten ze komen mais hakselen en ik ben de hele dag niet thuis om te kijken en ik heb hier 2 houdini's die vinden dat het gras aan de overkant groener is en ik moet er niet aan denken dat ze er 1 aanrijden.
mnkortleve
Geplaatst: 26-09-09 07:59
Nou het was maar goed dat ik ze al op stal aan het zetten was want ze konden al stoppen omdat er 1 op pad liep en niet aan de kant wou
Janet: Mooie pups.....beetje duur alleen (daar kijk ik dan weer naar hè ).....
Spannend Bianca, ben benieuwd of ze haar nemen.....
Ik ga zo maar weers werken....heb weer dienst en er staan al 3 OK's op het programma vandaag (weg zaterdag.....)
grrr
Geplaatst: 26-09-09 08:24
Goeiemorgen!
Oeps Mirjam, je moet er idd niet aan denken dat er een in de mais gaat lopen ofzo... Werkze vandaag Angela!
Genieten jullie ook zo van het feit dat het steeds nog zulk heerlijk weer is?
mnkortleve
Geplaatst: 26-09-09 08:36
Ik vind het heerlijk dat weer zo ik hoop dat het nog een tijdje zo blijft.
Grit
Geplaatst: 26-09-09 09:58
Goedemorgen!!
Werkse Angela, geen rustige zaterdag.
Mirjam heeft haar uitbrekers op tijd gered van de hakselaar Nou valt een paard wel meer op dan een konijn (fijn dat Nijn nog leeft ), maar je kunt het risico niet lopen.
Ik geniet ook van het weer
Zo naar de paardjes en dan naar Ommen. Mijn nichtje is vandaag 4 geworden
heb het echt druk! gister gewerkt, toen nog naar vloeren gaan kijken. maandag ga ik naar de bruine merrie kijken en dinsdag avond naar een hele leuke zwarte ruin. heb er echt heel veel zin in. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LVMRSUU8.jpg
moet nog steeds wennen aan het werken ben s avonds echt moe. veel regelen voor het huisje en maak ook nog tijd vrij voor avelyn en heb ook nog tijd om te bokken wel allemaal hele leuke dingen.
mis alleen een maatje, waar ik tegenaan kan praten zonder iets terug te horen, een vriendje om lekker mee op pad te gaan. mis syl echt. heb me vergist dat avelyn nog echt een klein paardje is. ze is zo enorm lief, maar gaat niet naar mijn verhalen staan luisteren. ze wil natuurlijk gewoon zelf lekker aandacht. niets mis mee. maar ik mis gewoon een volwassen paardje. (bij mitch hoef je niet aan te komen, die kan wel heel lief tegen je doen, maar heeft er vaak geen zin in)