Sorry... had het over het hoofd gezien.. k dacht namelijk ff dat t Shining Leon was... Maar helaas..
Ow heerlijk die film.. k zit nog elke keer te janken als ik m zie
grrr
Geplaatst: 29-03-09 19:01
Hahaha! Als je je ooit verveeld!
Ik weet dat de uiers niet alles zeggen, maar zie het er verder ook nog niet van komen. Banden wel een stuk slapper, maar nog geen pudding. Maar idd, je weet het niet....! Het mag van mij volgende week komen, lekker weertje!
Ik heb er weer een heerlijk middagje op zitten! Lekker genoten van een voorjaarszonnetje met her en der wat jong grut.... nu bij ons nog Heb Snowdon en Chayenne gepoetst, Snow gezadeld, Chayenne mee en hup het bos in. Op naar de grote vijver, daar laten drinken en pootje baden... Chayenne ging geheel uit haar eigen er verder in en lekker staan maaien en spetteren in het water Geweldig stoere lieve meid! Ook heerlijk met ze samen gegalloppeerd
Vlak bij huis gingen ze alleen gezamenlijk aan de kletter, was wel even eng tussen al die bomen door over een smal paadje Mountainbiker die we tegenkwamen zal wel hard hebben moeten lachen, toen we zijn pad kruisten Daarna Shiloh gepoetst en gewandeld, bak was helaas nog bezet. En daarna nog lekker bij Santa in haar stalletje gezeten
grrr
Geplaatst: 29-03-09 19:21
Heerlijk Leon, zie jullie helemaal gaan! Chayenne als handpaard gaat dus eigenlijk erg goed?! En Santa, schiet dat al een beetje op? Met mooi weer begint het meteen te kriebelen he?!
snowdon
Geplaatst: 29-03-09 19:21
Heb dubbel gelegen om Maya's verhaal
Black Beauty! jammer Grit!
Owja uiers.. heb ook uierfoto's
Ja, als handpaard gaat op zich best goed.... Chayenne is alleen erg lui en Snowdon heeft ondertussen redelijk wat conditie (en streken ) dus we blijven nog even oefenen Ik was dan ook zo blij dat Chayenne mee ging met Snowdon's spurt, anders had ik los moeten laten of een arm uit de kom gehad
Laatst bijgewerkt door snowdon op 29-03-09 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
iedreen lekker in het bos of iets gweest.. heb mooie foto's gezien!!
Dewi was een beetje jaloers en wordt dik
Gaaf leon! Super met je paarden zo naar het water!
Black Beauty vind ik ook echt een leuke film.. zo'n lief paard hihi.. maar goed 2 uur tellsell is wat minder
Kasha uitgerekend maar nog niet echt aan het nuren (haha zeggen boeren toch altijd? hier wel iig hha)
vanmiidag lekker de met de paarden gefrut.. eerst Misty en Travis even lekker gedaan en daarna Diaz en Tinker.. toen nog even lekker in eht land gezeten.. heerlijk weertje
Klinkt als een zeer geslaagde dag!! Had je chayenne aan touw mee of los?? K zou me doodschrikken als k 2 ophol geslagen paarden voorbij zou zien komen.. (aangezien k zelf een keer op die manier in het ziekhuis beland ben..)