ik mag er eigenlijk niet om lachen, was eigenlijk ook niet heel grappig, maar als je Chuck zn laatste 4 fotoos achter elkaar bekijkt zie je een wolkje erbij:
foto: he jongetje, ik ga jou bijten weetje... foto: echt joh, ik weet zeker dat ik jou ga bijten want jij gaat mij gewoon niet vasthouden weetje, moet alleen mn vrouwtje doen foto: jongetje zegt tegen dik wit paard, als ik jou was zou ik echt ff lekeer normaal doen, want anders zullen de gevolgen niet te overzien zien foto: dik wit paard kijkt ineens heel lief en onschuldig naar het publiek, ikke....ik deed niets ben heel lief hoor haha
laatstefoto hobbelt dik wit paard braaf met boze voorbrengjongen mee hihi
sorry voor mijn offtopic gedachtenkronkel.
verder heb je weer schitterende fotoos gemaakt KMD
prachtige foto's van iedereen en ik heb ook een foto van ........ foto: echt joh, ik weet zeker dat ik jou ga bijten want jij gaat mij gewoon niet vasthouden weetje, moet alleen mn vrouwtje doen.......
niks van Geronimo... maar geeft niet want, heb er net toch wel ff 8 stuks besteld (ik lieg) meer zelfs..... ook nog een mooie grote. heel erg bedankt Mariel want wat ik al eerder melde camera heeft die dag niet meegewerkt jammer genoeg. maar dit is toch wel mooie schrale troost.
echt wel van geronimo een stuk of 13/14 helemaal onderaan goed zoeken als je de pagina open en je gaat met je muis op een foto staan krijg je de naam van het paard/pony.